Garantia só controle Xbox one[Xbox one control only warranty]

Discus and support Garantia só controle Xbox one[Xbox one control only warranty] in XBoX on Mobile to solve the problem; Preciso enviar meu controle pra troca, dentro da garantia, pq os botões analógicos, não funcionam direito, mas eu não recebo o tal código de... Discussion in 'XBoX on Mobile' started by AndréiaAmoedo, Jul 25, 2020.

  1. Garantia só controle Xbox one[Xbox one control only warranty]


    Preciso enviar meu controle pra troca, dentro da garantia, pq os botões analógicos, não funcionam direito, mas eu não recebo o tal código de autorização do correio e não sei o que fazer

    [Translation - I need to send my control for exchange, under warranty, because the analog buttons don't work properly, but I don't receive the authorization code from the mail and I don't know what to do]

    :)
     
    AndréiaAmoedo, Jul 25, 2020
    #1
  2. XBF Ezra G Win User

    Garantia só controle Xbox one[Xbox one control only warranty]

    Hello AndréiaAmoedo,

    Thank you for your post. I understand you are experiencing an issue with your Xbox One controller's buttons. To request a replacement, please visit our

    Device Support
    page or use the
    Contact Us
    portal to speak to an agent.

    I hope this helps!
  3. ChiefJoboo Win User

    manette Xbox Elite [Xbox Elite Handcuffs]

  4. XBF Chris J Win User

    Gears elite controller

    Hello r0mer0ne,

    Thanks for posting here on the Xbox forums. If your controller is out of warranty, Microsoft would not be able to exchange your controllers. Accessories do not get repaired through warranty, they only get replaced. For out of warranty controllers, Xbox support
    could only offer to sell you a new one.

    You can check your controllers' warranty from here: Request an Xbox controller replacement

    For more info and possible other solutions, try contacting a live agent.

    Hope this helps!
  5. XBF Chris J Win User

    buttons xbox controller not working properly

    Hello SabRednopal,

    Standard warranty for Xbox accessories is 90 days, or 3 months. Unfortunately, it seems like you are outside of warranty. you can however, check your controllers serial number here : Controller
    Warranty


    If you are out of warranty, we can only recommend replacing the controller.
  6. Gabriel Brz23 Win User

    BUG RT CONTROLE XBOX ONE EM JOGOS COMO GTA V E THE WITCHER 3[Translation-BUG RT CONTROL XBOX ONE ON GAMES LIKE GTA V AND THE WITCHER 3]

    Infelizmente, pode não ser possível corrigir o problema com o controle sem fio e ele deverá ser substituído. Clique em Substituir o controle no link abaixo para verificar sua garantia e iniciar uma troca.

    https://support.xbox.com/pt-BR/xbox-one/controllers/wireless-controller-solution

    [Translation-Unfortunately, it may not be possible to fix the problem with the wireless control and it should be replaced. Click Replace the control on the link below to verify your warranty and start an exchange.

    https://support.xbox.com/pt-BR/xbox-one/controllers/wireless-controller-solution]
Thema:

Garantia só controle Xbox one[Xbox one control only warranty]

Loading...
  1. Garantia só controle Xbox one[Xbox one control only warranty] - Similar Threads - Garantia só controle

  2. Sin respuesta y sin etiqueta de envio para un pedido para reparacion en periodo de garantia...

    in XBoX on Consoles
    Sin respuesta y sin etiqueta de envio para un pedido para reparacion en periodo de garantia...: El 17/11/2020 he realizado el pedido para la reparación en periodo de garantia de una Xbox One X, pero a fecha de 23/11/2020 no he tenido ningún tipo de respuesta y tampoco me han enviado el...
  3. Ejecute una garantia hace meses[Translation-I ran a warranty months ago]

    in XBoX on Consoles
    Ejecute una garantia hace meses[Translation-I ran a warranty months ago]: Buenas tardes, eh intentado comunicarme con el soporte pero me dicen que no hay personas o llamadas para el problema que tengo. A finales de mayo ejecute una orden de garantía para un mando de...
  4. Ativar a garantia de meu controle de XBox One[Activate the warranty on my XBox One control]

    in XBoX on Windows
    Ativar a garantia de meu controle de XBox One[Activate the warranty on my XBox One control]: Boa noite, Estou passando por alguns problemas onde não consigo ativar a garantia para a troca de meu controle de Xbox One. Comprei pelo site da Kabum no dia 03/07/2020, nos primeiros dias...
  5. Garantia Xbox Series X no Brasil?[Garantia Xbox Series X no Brasil?]

    in XBoX on Consoles
    Garantia Xbox Series X no Brasil?[Garantia Xbox Series X no Brasil?]: Olá, fiz uma reserva de um Xbox Series X na Amazon.com.br, eles informaram que oferecem uma garantia de apenas 90 dias para o produto, na maioria das outras lojas on line de pré venda do Xbox...
  6. garantia control ex box one[Translation-warranty control on box one]

    in XBoX on Consoles
    garantia control ex box one[Translation-warranty control on box one]: Hola buen día, mira el control del exbox one se descompuso no carga, se compro el 3 de enero del 2020 quiero hacer efectiva la garantia, como la tramito= [Translation-Hello, good day, look at...
  7. Garantia [Mod Translation - Warranty]

    in XBoX Accessibility
    Garantia [Mod Translation - Warranty]: A garantia do meu xbox cobre o conserto do meu controle ? Ele esta com mal contato no botão rb que faz com que nao seja detectado um clique nesse botão. [Mod Translation - Does my xbox warranty...
  8. Garantia De Controle Xbox One ! ME AJUDEM !!![Translation-Xbox One Control Guarantee! HELP...

    in XBoX on Consoles
    Garantia De Controle Xbox One ! ME AJUDEM !!![Translation-Xbox One Control Guarantee! HELP...: Olá! Eu estou precisando de ajuda. Eu possuo um controlador de Xbox One S. Ele deu defeito e, como estava na garantia, decidi enviá-lo para a assistência técnica. Chegando nos correios, foi...
  9. Problema com a garantia[Warranty issue]

    in XBoX on Consoles
    Problema com a garantia[Warranty issue]: Boa noite. Eu havia comprado um controle de Xbox One e notei alguns problemas nele. Entrei em contato com a Microsoft via e-mail e no final das contas me falaram pra enviar ele para um centro de...
  10. Envío de garantia Xbox Elite 2[Xbox Elite 2 warranty shipping]

    in XBoX on Consoles
    Envío de garantia Xbox Elite 2[Xbox Elite 2 warranty shipping]: Tuve que hacer una RMA, por un producto defectuoso. Yo vivo en España, pero con la etiqueta que generó Microsoft fue enviado hasta Alemania por UPS. Fue entregado el dia 28/05/2020. Aún no sé...