Garantia [Mod Translation - Warranty]

Discus and support Garantia [Mod Translation - Warranty] in XBoX Accessibility to solve the problem; A garantia do meu xbox cobre o conserto do meu controle ? Ele esta com mal contato no botão rb que faz com que nao seja detectado um clique nesse... Discussion in 'XBoX Accessibility' started by gssampaiotnnd22, Aug 29, 2020.

  1. Garantia [Mod Translation - Warranty]


    A garantia do meu xbox cobre o conserto do meu controle ? Ele esta com mal contato no botão rb que faz com que nao seja detectado um clique nesse botão.

    [Mod Translation - Does my xbox warranty cover the repair of my controller? It is with poor contact on the rb button which causes no click of that button to be detected.]

    :)
     
    gssampaiotnnd22, Aug 29, 2020
    #1
  2. Robby Sayles Win User

    garantia [Mod Translation - Warranty]

    Once you registered, you can always contact Xbox if you have any issues.,
  3. XBF Eladio M Win User

    Garantia [Mod Translation - Warranty]

    Hey gssampaiotnnd

    Thank you for taking the time to post this on the Xbox Forums. We understand that you are inquiring about your console warranty extending to your controller.

    All Xbox accessories carry a 90-day warranty. This includes headsets, controllers, battery packs, chat keyboards, etc.

    I would like to provide a reference towards a program that cover controller and console, you get up to two replacements of a standard controller or one replacement of an Elite or Elite Series 2 controller, and one replacement of the console – no deductible
    required. This is the
    Microsoft Complete
    program, but it does have some perquisites you need to meet before you can purchase it.

    You can still request an
    Xbox controller replacement
    , but this will require you to verify your controller warranty.

    I hope this helps.
  4. XBF Eladio M Win User

    garantia [Mod Translation - Warranty]

    Thank you for taking the time to post this on the Xbox Forums. We understand that you are currently inquiring about to register your console warranty.

    Your console already has warranty on it from the moment it was purchased at the retailer.

    You can
    register your device
    to your account, which will allow you to create service orders to get them repaired if the need arises.

    You can register your devices by signing into the
    Device Support
    website with your account.

    I hope this is of some use to you.
  5. Charles S117 Win User

    Halo: Reach no se puede descargar ... [mod translation: Halo: Reach no se puede descargar ...]

    llevalo al soporte tecnico de la tienda donde lo compraste si tienes aun la garantia

    [mod translation: Take it to the technical support of the store where you bought if you have even the warranty]
  6. FamintoBR Win User

    Why am I now shopping for my 4th Xbox controller

    Uma pena ouvir isso, é bom sempre checar se ainda está na garantia antes de comprar outro.

    Já tive problema duas vezes, mas estava na garantia e foi resolvido.

    [Mod Translation - Too bad to hear, it's always good to check if you're still under warranty before buying another.

    I've had problem twice, but it was under warranty and has been resolved.]
Thema:

Garantia [Mod Translation - Warranty]

Loading...
  1. Garantia [Mod Translation - Warranty] - Similar Threads - Garantia Mod Translation

  2. Sin respuesta y sin etiqueta de envio para un pedido para reparacion en periodo de garantia...

    in XBoX on Consoles
    Sin respuesta y sin etiqueta de envio para un pedido para reparacion en periodo de garantia...: El 17/11/2020 he realizado el pedido para la reparación en periodo de garantia de una Xbox One X, pero a fecha de 23/11/2020 no he tenido ningún tipo de respuesta y tampoco me han enviado el...
  3. Ejecute una garantia hace meses[Translation-I ran a warranty months ago]

    in XBoX on Consoles
    Ejecute una garantia hace meses[Translation-I ran a warranty months ago]: Buenas tardes, eh intentado comunicarme con el soporte pero me dicen que no hay personas o llamadas para el problema que tengo. A finales de mayo ejecute una orden de garantía para un mando de...
  4. Ativar a garantia de meu controle de XBox One[Activate the warranty on my XBox One control]

    in XBoX on Windows
    Ativar a garantia de meu controle de XBox One[Activate the warranty on my XBox One control]: Boa noite, Estou passando por alguns problemas onde não consigo ativar a garantia para a troca de meu controle de Xbox One. Comprei pelo site da Kabum no dia 03/07/2020, nos primeiros dias...
  5. Garantia Xbox Series X no Brasil?[Garantia Xbox Series X no Brasil?]

    in XBoX on Consoles
    Garantia Xbox Series X no Brasil?[Garantia Xbox Series X no Brasil?]: Olá, fiz uma reserva de um Xbox Series X na Amazon.com.br, eles informaram que oferecem uma garantia de apenas 90 dias para o produto, na maioria das outras lojas on line de pré venda do Xbox...
  6. PROBLEMAS NA GARANTIA DO XBOX ONE S [Mod translation-XBOX ONE S WARRANTY ISSUES]

    in XBoX on Consoles
    PROBLEMAS NA GARANTIA DO XBOX ONE S [Mod translation-XBOX ONE S WARRANTY ISSUES]: TENHO UM XBOX ONE S QUE ESTA NA GARANTIA , FUI CADASTRAR NO SITE E ESTA INFORMANDO QUE ESTA FORA DA GARANTIA, TENHO NOTA FISCAL DO PRODUTO , E NA CAIXA ESTA BEM CLARO INFORMANDO A GARANTIA DE 12...
  7. garantia [Mod Translation - Warranty]

    in XBoX Accessibility
    garantia [Mod Translation - Warranty]: como puedo registrar la garantia de mi consola [Mod Translation - how can i register my console warranty] 91f20b39-0d1d-4e78-b82b-2dde31c00251
  8. Não consigo acionar a garantia. [Mod Translation - I can't trigger the warranty.]

    in XBoX on Consoles
    Não consigo acionar a garantia. [Mod Translation - I can't trigger the warranty.]: Meu xbox travou, desligou e ligou novamente apresentando a tela de solução de problemas. Tentei todos os metodos de reparo do suporte paras os erros E203 e E101 sem solução, agora, quero acionar a...
  9. Porque Microsoft cobra por reparar mi Xbox y aún tiene garantia [Mod Translated - Because...

    in XBoX on Consoles
    Porque Microsoft cobra por reparar mi Xbox y aún tiene garantia [Mod Translated - Because...: Alguien sabe porque Microsoft me está cobrando por mandar a reparar mi consola siendo que aún cuenta con garantía [Mod Translated - Does anyone know why Microsoft is charging me to have my...
  10. Não consigo criar uma ordem de reparo no suporte da Microsoft - Xbox One X na garantia (Mod...

    in XBoX on Consoles
    Não consigo criar uma ordem de reparo no suporte da Microsoft - Xbox One X na garantia (Mod...: Estou tendo problemas para criar uma ordem de reparo para o Meu Xbox One X na secção de suporte no site da Microsoft. Depois de ligar meu Xbox hoje, poucos segundos depois, um forte barulho...