garantia control ex box one[Translation-warranty control on box one]

Discus and support garantia control ex box one[Translation-warranty control on box one] in XBoX on Consoles to solve the problem; Hola buen día, mira el control del exbox one se descompuso no carga, se compro el 3 de enero del 2020 quiero hacer efectiva la garantia, como la... Discussion in 'XBoX on Consoles' started by Caro Vazquez28, Sep 12, 2020.

  1. garantia control ex box one[Translation-warranty control on box one]


    Hola buen día, mira el control del exbox one se descompuso no carga, se compro el 3 de enero del 2020 quiero hacer

    efectiva la garantia, como la tramito=

    [Translation-Hello, good day, look at the control of the xbox one it broke down does not load, it was bought on January 3, 2020 I want to do

    effective the guarantee, as the processing =]

    :)
     
    Caro Vazquez28, Sep 12, 2020
    #1
  2. XBF Brad A Win User

    garantia control ex box one[Translation-warranty control on box one]

    Hello Caro,

    Thanks for reaching out to the forums. We understand you want to set up a replacement. On controllers they come with a standard 90 day warranty. If you got an extended warranty through a store you need to go through the store. Here is the

    replace a controller
    guide to see if in warranty.

    Thanks,

    Brad
  3. Alpha Soulneed Win User

    assistencia garantia x box one[Translation-Warranty Assistance x Box one]

  4. XBF Brad A Win User

    assistencia garantia x box one[Translation-Warranty Assistance x Box one]

    Hello Luis,

    Sorry for the issue with console not working. You an go to
    device support
    and set up a repair. Another option is you can request a call from support to help you set up a repair.

    When you go to Contact Us to get it to request a chat follow these steps:



    • Step 1 ----select Xbox One
    • Step 2 ----select see other options then subscription changes
    • Step 3-----select show contact options

      Step 4 ----select request call from support

    Once they call explain the issue and they will be able to help you. Note that these options regularly change so just keep selecting something that gives request a call from support as a contact option.



    Hope this helps.



    Thanks,

    Brad

    Xbox Forum Team
  5. XBF Lance J Win User

    X box one controller warranty

    Hey Sniper,

    Most controllers carry a 90 day warranty, but you can always check up on the status of it by heading over to our Device Support page.
  6. Ackis Win User

    X box one controller warranty

    Warranty is 90 days, so it looks like it's not under warranty.

    You can confirm this for yourself by going here and following the steps for replacing your controller. It should let you know if it's under warranty or not.

    https://support.xbox.com/en-CA/xbox-one/accessories/wireless-controller-broken-wont-work
Thema:

garantia control ex box one[Translation-warranty control on box one]

Loading...
  1. garantia control ex box one[Translation-warranty control on box one] - Similar Threads - garantia control box

  2. Sin respuesta y sin etiqueta de envio para un pedido para reparacion en periodo de garantia...

    in XBoX on Consoles
    Sin respuesta y sin etiqueta de envio para un pedido para reparacion en periodo de garantia...: El 17/11/2020 he realizado el pedido para la reparación en periodo de garantia de una Xbox One X, pero a fecha de 23/11/2020 no he tenido ningún tipo de respuesta y tampoco me han enviado el...
  3. Ejecute una garantia hace meses[Translation-I ran a warranty months ago]

    in XBoX on Consoles
    Ejecute una garantia hace meses[Translation-I ran a warranty months ago]: Buenas tardes, eh intentado comunicarme con el soporte pero me dicen que no hay personas o llamadas para el problema que tengo. A finales de mayo ejecute una orden de garantía para un mando de...
  4. Ativar a garantia de meu controle de XBox One[Activate the warranty on my XBox One control]

    in XBoX on Windows
    Ativar a garantia de meu controle de XBox One[Activate the warranty on my XBox One control]: Boa noite, Estou passando por alguns problemas onde não consigo ativar a garantia para a troca de meu controle de Xbox One. Comprei pelo site da Kabum no dia 03/07/2020, nos primeiros dias...
  5. Garantia Xbox Series X no Brasil?[Garantia Xbox Series X no Brasil?]

    in XBoX on Consoles
    Garantia Xbox Series X no Brasil?[Garantia Xbox Series X no Brasil?]: Olá, fiz uma reserva de um Xbox Series X na Amazon.com.br, eles informaram que oferecem uma garantia de apenas 90 dias para o produto, na maioria das outras lojas on line de pré venda do Xbox...
  6. Garantia [Mod Translation - Warranty]

    in XBoX Accessibility
    Garantia [Mod Translation - Warranty]: A garantia do meu xbox cobre o conserto do meu controle ? Ele esta com mal contato no botão rb que faz com que nao seja detectado um clique nesse botão. [Mod Translation - Does my xbox warranty...
  7. Garantia De Controle Xbox One ! ME AJUDEM !!![Translation-Xbox One Control Guarantee! HELP...

    in XBoX on Consoles
    Garantia De Controle Xbox One ! ME AJUDEM !!![Translation-Xbox One Control Guarantee! HELP...: Olá! Eu estou precisando de ajuda. Eu possuo um controlador de Xbox One S. Ele deu defeito e, como estava na garantia, decidi enviá-lo para a assistência técnica. Chegando nos correios, foi...
  8. Garantia só controle Xbox one[Xbox one control only warranty]

    in XBoX on Mobile
    Garantia só controle Xbox one[Xbox one control only warranty]: Preciso enviar meu controle pra troca, dentro da garantia, pq os botões analógicos, não funcionam direito, mas eu não recebo o tal código de autorização do correio e não sei o que fazer...
  9. Suporte: Controle com Defeito na Garantia[Translation-Support: Warranty Faulty Control]

    in XBoX on Consoles
    Suporte: Controle com Defeito na Garantia[Translation-Support: Warranty Faulty Control]: Bom Dia! Preciso de uma ajuda... Comprei um Xbox One para o meu filho. O controle apresentou defeito depois de 2 dias, botão RB. Tentei por 2 vezes usar o caminho pelo site: - Seguir o passo...
  10. Garantia e troca de controle xbox one com defeito[Warranty and exchange of xbox one control...

    in XBoX on Consoles
    Garantia e troca de controle xbox one com defeito[Warranty and exchange of xbox one control...: Bom dia! Meu controle xbox one estava funcionando normalmente há pouco tempo. Porém, há alguns dias que vem apresentando o seguinte defeito: A carga da pilha está durando muito pouco. Fiz um...