Game pass

Discus and support Game pass in XBoX Sales and Promo to solve the problem; Tengo una duda de como podria solucionar un problema. El problema esta en que hace un mes compre una game pass por 10mxn y se me olvido cancelar la... Discussion in 'XBoX Sales and Promo' started by CruzLR, Oct 10, 2020.

1. CruzLR
    CruzLR Guest

Game pass

Tengo una duda de como podria solucionar un problema. El problema esta en que hace un mes compre una game pass por 10mxn y se me olvido cancelar la renovasion automatica y este mes (Como seria obvio) se renovo la game pass y la verdad yo ya no la ocupo pero
    me marca como adeudo en mi cuenta, ¿hay alguna forma de cancelar la suscripcion y quitar el adeudo sin pagar? PD: muchas gracias y que pases un excelente dia����

[Translation - I have a question about how I could solve a problem. The problem is that a month ago I bought a game pass for 10mxn and I forgot to cancel the automatic renewal and this month (As would be obvious) the game pass was renewed and the
    truth is that I no longer use it but it marks me as a debit on my account, is there a way to cancel the subscription and remove the unpaid debt? PS: thank you very much and have a great day]

:)

CruzLR, Oct 10, 2020
    Error:Failed to connect to localhost port 9200: Connection refused
Thema:

Game pass