Fui roubado pela Microsoft [Mod Translation - I was robbed by Microsoft]

Discus and support Fui roubado pela Microsoft [Mod Translation - I was robbed by Microsoft] in XBoX Games and Apps to solve the problem; Hoje comprei um gift card da playstore o usei no Minecraft para comprar Minecoins (comprei o pacote de 30 reais e ganhei 5 reais de desconto) e logo... Discussion in 'XBoX Games and Apps' started by Foxygamer0101., Jan 2, 2020.

1. Fui roubado pela Microsoft [Mod Translation - I was robbed by Microsoft]

Hoje comprei um gift card da playstore o usei no Minecraft para comprar Minecoins (comprei o pacote de 30 reais e ganhei 5 reais de desconto) e logo após a compra percebi que não havia recebido meus Minecoins, fui na conta da Microsoft e não aparece que
    fiz essa compra mas já na playstore aparece a compra exata. Alguém sabe como me ajudar?

[Mod Translation - Today I bought a gift card from playstore I used it in Minecraft to buy Minecoins (I
    bought the package of 30 reais and got 5 reais off) and soon after the purchase I realized that I had not received my Minecoins, I went to Microsoft account and it does not appear that

I made this purchase but already in the playstore appears the exact purchase.
    Does anyone know how to help me?]

:)

Foxygamer0101., Jan 2, 2020
  2. XBF Eladio M Win User

Hey gamer

Thank you for taking the time to reply to this thread.

In the FAQ provided above, it states that if you from the Google Play Store via an Android device, then you would have to go to the

Google Play Store
    for further assistance on this matter.

Since you are unable to view this purchase via your
    Order history
    on your Microsoft account, we would be unable to further assist you via this channel of communication. We would again have to refer you to the Support of the platform you purchased this on.

I'm sorry about any confusion or turmoil this might have caused.
  3. Foxygamer0101. Win User

Hey gamer

Thank you for taking the time to post this on the Xbox Forums. We understand that you are experiencing difficulties with receiving the appropriate amount of in-game currency after you purchased this.

Just to confirm, did you make this purchase on your mobile or tablet device?

If haven't already, we recommend that you review the
    Minecraft Marketplace FAQ
    as this provides information on where you need to go for additional support if this was purchased on a different platform, such as the Apple or Google Play Store.

I hope this is of some use to you.
    I bought it on mobile Google Play Store
  4. XBF Eladio M Win User

Hey gamer

Thank you for taking the time to post this on the Xbox Forums. We understand that you are experiencing difficulties with receiving the appropriate amount of in-game currency after you purchased this.

Just to confirm, did you make this purchase on your mobile or tablet device?

If haven't already, we recommend that you review the
    Minecraft Marketplace FAQ
    as this provides information on where you need to go for additional support if this was purchased on a different platform, such as the Apple or Google Play Store.

I hope this is of some use to you.
  5. Foxygamer0101. Win User

Ola amigo , espere um pouco isso ja aconteceu comigo e depois de algumas horas estava la meu saldo normal , caso isso nao aconteca entre em contato com o suporte da microsoft , mas fique tranquilo a microsoft jamais te deixara no prejuizo .
    Espero que seje verdade

[Mod Translation - I hope it is true]
  6. JoelAlves1987 Win User

Ola amigo , espere um pouco isso ja aconteceu comigo e depois de algumas horas estava la meu saldo normal , caso isso nao aconteca entre em contato com o suporte da microsoft , mas fique tranquilo a microsoft jamais te deixara no prejuizo .

[Mod Translation - Hello friend, wait a while this happened to me and after a few hours was my normal balance, if this does not happen contact microsoft support, but rest assured microsoft will never let you down.]
Thema:

Loading...
  1. Fui roubado pela Microsoft [Mod Translation - I was robbed by Microsoft] - Similar Threads - Fui roubado pela

2. eu fui roubado .I've been stolen.

in XBoX on Consoles
    eu fui roubado .I've been stolen.: No ultimo dia 24 meu Xbox one s foi roubado de mim,como minhas contas estavam logadas estou tentando achar uma maneira de bloquear o console remotamente para que os ladroes não consigam utilizar o...
  3. : Fui formatar meu Xbox one fat e agora ele nao inicia fica verificando atualizações e nao...

in XBoX TV Hardware
    : Fui formatar meu Xbox one fat e agora ele nao inicia fica verificando atualizações e nao...: : Fui formatar meu Xbox one fat e agora ele nao inicia fica verificando atualizações e nao inicia normal oque eu faco me chamem no celular [Mod Removed - PII] Hey Leandro Thank you for taking the...
  4. Fui suspendido injustamente[Translation-I was unfairly suspended]

in XBoX on Consoles
    Fui suspendido injustamente[Translation-I was unfairly suspended]: Hace 3 semanas aproximadamente recibi una suspension debido a que mi imagen de jugador no era apropiada pero mi imagen de jugador no infrigia una norma de microsoft, solo era un personaje de...
  5. Fui cobrado pela assinatura do Xbox GamePass Ultimate e não renovou a...

in XBoX Sales and Promo
    Fui cobrado pela assinatura do Xbox GamePass Ultimate e não renovou a...: Fui cobrado hoje dia 10/09/2020 as 8h da manhã pela assinatura do GamePass Ultimate e não renovou,fora o fato que desativei a cobrança recorrente e ainda assim colocaram uma cobrança em meu...
  6. Comprei um jogo há um tempo, fui baixar ele de novo e estava indisponível [I bought a game...

in XBoX Games and Apps
    Comprei um jogo há um tempo, fui baixar ele de novo e estava indisponível [I bought a game...: Então, no dia 10/02 eu comprei o jogo overcooked 2 e ele funcionava e aparecia na minha galeria de jogos normalmente e após algumas semanas eu tive desinstalar, mas hoje ( dia 03/08 ) fui...
  7. gamertag fui banido,como resolver esse banimento,desde agradeço....

in XBoX on Consoles
    gamertag fui banido,como resolver esse banimento,desde agradeço....: gamertag fui banido,como resolver esse banimento,desde agradeço.... afb3261a-66e9-4877-a065-06e7a43e58bf
  8. Xbox roubado fui roubado[Translation-Stolen Xbox I was stolen]

in XBoX on Consoles
    Xbox roubado fui roubado[Translation-Stolen Xbox I was stolen]: Jente meu xbox foi roubado oque eu faço pra bloquear banir não sei [Translation-Guys my xbox was stolen what do I do to block ban I don't know] dbf5786d-5132-48f7-b8a6-30da084a883e
  9. Xbox One X - Como rastrear? fui roubado [Xbox One X-how to track? been robbed ]

in XBoX on Consoles
    Xbox One X - Como rastrear? fui roubado [Xbox One X-how to track? been robbed ]: BOM DIA. FUI ROUBADO E LEVARAM MEU XBOX ONE X COMO FAÇO PARA RASTREAR. [Translation - Good morning. I was robbed and took my XBOX ONE X as I do to track.] 527ec209-be1f-4e53-ada9-b01c74a4bc04
  10. Fui roubado em R$39,00 pela XBOX [Translation: I have been robbed in R$39,00 for XBOX]

in XBoX Games and Apps
    Fui roubado em R$39,00 pela XBOX [Translation: I have been robbed in R$39,00 for XBOX]: Efetuei uma compra do jogo Resident Evil, o jogo nunca concluiu o download e não pode mais ser baixado pelo computador porque foi supostamente baixado pelo aparelho já. O download termina em 62%,...