Foutmelding Kan geen IP-adres van Teredo ontvangen" & Nat-type "Niet beschikbaar"

Discus and support Foutmelding Kan geen IP-adres van Teredo ontvangen" & Nat-type "Niet beschikbaar" in XBoX on Consoles to solve the problem; [Title translation: Error message "Unable IP address Teredo receive" & NAT-type "not available"] Ik krijg sinds ongeveer twee weken geleden de... Discussion in 'XBoX on Consoles' started by Wwalllie, Apr 17, 2017.

1. Wwalllie
    Wwalllie Guest

Foutmelding Kan geen IP-adres van Teredo ontvangen" & Nat-type "Niet beschikbaar"

[Title translation: Error message "Unable IP address Teredo receive" & NAT-type "not available"]

Ik krijg sinds ongeveer twee weken geleden de foutmelding "Kan geen IP-adres van Teredo ontvangen" als ik mijn multiplayerverbinding test. Ook is mijn NAT-type "niet beschikbaar". Nu staan er op internet wel een aantal oplossingen maar tot nu toe is geen
    van allen succesvol geweest...

Ik heb vanalles geprobeerd, mijn Xbox resetten, poorten openzetten, IPv4 uitschakelen en weer inschakelen, IPv6 uitzetten en weer inschakelen etc.

Ik ben dus een beetje ten einde raad... Weet iemand misschien nog een oplossing die niet ergens op een forum staat?

Ik heb de Fritz!box Fon WLAN 7270.

[Translation: I get since about two weeks ago, the error message "Can not IP address Teredo received" when I test my multiplayer connection. Also my NAT type "not available". Now there on the Internet have some solutions but so far none
    of them has been successful ...

I've tried resetting my Xbox anything, gates opened, IPv4 off and on again, IPv6 off and on again, etc.

So I'm a bit desperate ... Maybe someone knows a solution that is not somewhere on a forum?

I have the Fritz! Box Fon WLAN 7270.]

:)

Wwalllie, Apr 17, 2017
  2. NAT type

Hallo,

Ik speel nu een aantal jaar op de xbox360, en had nooit problemen met mijn NAT-type. Ik had een instelling gefixt waardoor port 88 en 3074 naar wens openstonden. Nu ben ik echter van kamer gewisseld en heb ik een andere internetkabel moeten kopen voor in
    mijn xbox. Sindsdien staat mijn verbinding op strict. Hij stond wel vaker op strict, maar dan bleek dat mijn xbox ip-adres was veranderd van bijvoorbeeld 168.192.1.8 naar 168.192.1.7. Als ik dan mijn nat instellingen via de computer dat nieuwe ip adres gaf,
    dan deed hij het weer naar behoren. Sinds de kamer en dus internetkabel wissel echter is mij iets opgevallen.

Het ip adres van mijn xbox is nu 192.168.0.102, wat ik een erg vreemd nummer vind aangezien er eerst ten alle tijden in plaats van die 0 een 1 stond. En het laatste getal 102, kwam bij mij eerst nooit boven de 9.

Nu kan ik dus niet meer communiceren met vrienden en gaat online gamen vaak stroef.

Ik heb overigens met wat research van alles geprobeerd om mijn nat-type weer open te krijgen. Ik heb ten eerste het ip-adres dat in mijn router instellingen stond aangegeven als 192.168.1.8 of iets dergelijks veranderd naar 192.168.0.102, het huidige adres
    dat hij aangeeft op mijn xbox. Dit bleek echter niet te helpen. Daarna heb ik verschillende andere poorten nog opengezet, namelijk 53 en 80. Ik las namelijk dat dit nodig was. Hoewel ik voor de kamerruil dus nooit een probleem heb gehad met mijn nat-type terwijl
    ik alleen 3074 en 88 open had.

Ik heb verder ook nog manueel mijn xbox een ip adres gegeven en mijn instellingen op de computer ook dit ip adres gegeven. Ook dit bleef zonder enig resultaat. Ik heb geen flauw idee wat ik er nu nog aan kan doen.

Heeft iemand enig idee? Ik heb een plaatje toegevoegd met mijn huidige instellingen op de router, mijn huidige ip-adres op de xbox is 192.168.0.102

Alvast bedankt.

SpokenPlane2618, Apr 17, 2017
  3. Hakimch
    Hakimch Guest
    FAQ: NAT op 'Open' zetten voor Xbox 360

Dudes jullie maken het allemaal veel te ingewikkeld voor niks.

He stelt niks voor.Neem de makkelijke optie (dmz) dus geen poortforwarding onzin.

Wat je moet doen is je xbox een statische(vaste ip adres wat niet verandert) ip adres geven bijv 192.168.1.250.

Ga je router in advanced setup en zoek Dmz op en voer daar de statische op adres in.thats IT kind kan de was doen

Hakimch, Apr 17, 2017
  4. Foutmelding Kan geen IP-adres van Teredo ontvangen" & Nat-type "Niet beschikbaar"

Hey there, Wwalllie!

I'm sorry to see any networking issues! It sounds like you've done a lot to get this resolved, including anything we would ask you to do. Teredo errors generally fall to the internet provider. Since you're also getting a "NAT Type Unvailable" error, I definitely
    suggest reaching out to your internet provider. You've done everything on your end to try to get that open again.

Let me know how it goes! I'm happy to point you in the right direction if you still need assistance. Foutmelding Kan geen IP-adres van Teredo ontvangen" & Nat-type "Niet beschikbaar" :)

--------------------------------------

Xbox Forums Staff

Be sure to check out the Xbox Forum Guidelines for the Do's and Don'ts as well as the Xbox Insider
    Program Forums
    for help with Xbox Insider Program troubleshooting.

Misses Quinzel, Apr 18, 2017
  5. Misses Quinzel Win User

Hey there, Wwalllie!

I'm sorry to see any networking issues! It sounds like you've done a lot to get this resolved, including anything we would ask you to do. Teredo errors generally fall to the internet provider. Since you're also getting a "NAT Type Unvailable" error, I definitely
    suggest reaching out to your internet provider. You've done everything on your end to try to get that open again.

Let me know how it goes! I'm happy to point you in the right direction if you still need assistance. :)

--------------------------------------

Xbox Forums Staff

Be sure to check out the Xbox Forum Guidelines for the Do's and Don'ts as well as the Xbox Insider
    Program Forums
    for help with Xbox Insider Program troubleshooting.
  6. Hakimch Win User

Dudes jullie maken het allemaal veel te ingewikkeld voor niks.

He stelt niks voor.Neem de makkelijke optie (dmz) dus geen poortforwarding onzin.

Wat je moet doen is je xbox een statische(vaste ip adres wat niet verandert) ip adres geven bijv 192.168.1.250.

Ga je router in advanced setup en zoek Dmz op en voer daar de statische op adres in.thats IT kind kan de was doen
  7. JeroenBoom Win User

Zorg er als eerste voor dat je modem up to date is met de nieuwste firmware. Deze kan je updaten via de site van je provider. Gedaan? Dan als je in het modem naar "basis" gaat en je zet uPnP aan, daarna naar "geavanceerd > nat > tabblad DMZ" dan geef je
    daar het IP adres op die je modem geeft aan de xbox. Let op want het is zo dat als dat IP adres gebruikt word door een ander apparaat, stel voor de volgende dag, en je zet je xbox aan dat je dan wel eens een ander IP adres toegewezen krijgt. Dat is een beetje
    een nadeel dat het geen intern geheugen heeft welk apparaat wat is.
  8. Marischou Win User

Mahjong won't load

Ik kan mijn mahjong app niet starten en/of verwijderen. De app lijkt beschadigd en wil niet verwijderd worden.

Alle hints van MosieurV3rt zijn uitgevoerd, maar dit heeft niet geholpen.

Wat kan ik nu nog doen??
  9. AndréBorges2 Win User

0x80a4001a

ik kan niet inloggen op mijn Xbox deze foutmelding (
    0x80a4001a) staat er constant op ik heb mijn account al verwijderd van mijn Xbox nu kan ik hem niet eens er terug opzetten gisteren kon ik nog spelen wat ik maar wilde maar nu vandaag 1 november kan ik niks meer
    op mijn pc kan ik wel nog inloggen maar dat is ook maar alles volgens mij ligt het aan de service of zo van xbox zelf . kan iemand mij aub helpen mijn broer kan ook niet inloggen de console voledig uitdoen helpt ook niet eens.

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

[Translation-I can't log in to my Xbox This error message (0X80A4001A) is constantly on I have already deleted my account from my Xbox now I can't even set it back up yesterday I could still play what I wanted but now today
    November 1st I can do nothing more on my PC I can still log in but that's all I think is the service or so of Xbox itself. Can someone please help me my brother also can not log the console completely do not even help.]
Thema:

Loading...
  1. Foutmelding Kan geen IP-adres van Teredo ontvangen" & Nat-type "Niet beschikbaar" - Similar Threads - Foutmelding Kan geen

2. Organisator van gezin kan niet 18+ games spelen als gehele gezin is aangemeld. Hoe kan dat?...

in XBoX Accessibility
    Organisator van gezin kan niet 18+ games spelen als gehele gezin is aangemeld. Hoe kan dat?...: Beste allemaal, Sinds kort eigenaar van xbox one (GOW-edition). Ik ben organisator/beheerder en heb mijn beide kinderen ook een account gegeven en toegevoegd als lid van gezin op de xbox. Bij hen...
  3. xbox-konsol companion og xbox app kan ikke logge ind - windows 11

in XBoX Games and Apps
    xbox-konsol companion og xbox app kan ikke logge ind - windows 11: Ingen a mine xbox funktioner virker, jeg kan ikke logge ind, den siger der ikke er forbindelse til internettet når jeg prøver. Jeg har genstartet, opdateret, afinstalleret, slettet cache og jeg...
  4. jag kan inte spela in med xbox game bar

in XBoX on Windows
    jag kan inte spela in med xbox game bar: jag har kunnat det förut men nu står det att jag måste aktivera spelfunktioner för att kunna spela in med den appen jag har försökt med allt jag kan men jag är lite stressad för att jag har en...
  5. Ik kan mijn xbox live gold niet terugbetalen[Translation-I can't refund my xbox live gold]

in XBoX Games and Apps
    Ik kan mijn xbox live gold niet terugbetalen[Translation-I can't refund my xbox live gold]: Ik was vergeten geld toe te voegen aan mijn microsoft account en nu is mijn xbox live gold geblokkeerd tot ik weer betaal. Nou heb ik al 6 keer geprobeerd om via ideal 0.01 cent te betalen, maar...
  6. Bij aanmelden krijg ik steeds foutmelding 1170000 bij xbox live kan dus niet spelen kan...

in XBoX Accessibility
    Bij aanmelden krijg ik steeds foutmelding 1170000 bij xbox live kan dus niet spelen kan...: Kan mij niet aanmelden krijg steeds foutmelding 1170000 wat moet ik doen kan iemand mij helpen aub -[Title Translation - When signing up I keep getting error 1170000 when xbox live can't play so...
  7. hoe xbox abonnement stopzetten als je niet meer kan inloggen omdat je emailadres waarmee je...

in XBoX on Consoles
    hoe xbox abonnement stopzetten als je niet meer kan inloggen omdat je emailadres waarmee je...: [Title Translation - how to cancel the xbox subscription if you can no longer log in because your e-mail address with which you registered is no longer active] mijn zoon zijn email adres waarmee...
  8. IK kan mijn minecraft niet meer openen [Translate] I can't open my minecraft anymore

in XBoX on Windows
    IK kan mijn minecraft niet meer openen [Translate] I can't open my minecraft anymore: Hallo ik sinds gisteren het probleem dat ik mijn minecraft niet meer kan openen. Namelijk als ik dat probeer, Sluit het meteen weer af kan iemand mij helpen? Dank je wel. [Translate by Mod] Hi...
  9. Kan inte lägga till vän i MCPE[Translation-Can't add friend in MCPE]

in XBoX on Mobile
    Kan inte lägga till vän i MCPE[Translation-Can't add friend in MCPE]: Jag kan inte lägga till mina vänner i MCPE. Står att jag behöver fixa med sekretessinställningar. Men hittar inte de. [Translation-I can't add my friends in MCPE. Says I need to fix with privacy...
  10. Windows game bar kan inte använda mikrofonen [Edit - Translation] - Windows game bar cannot...

in XBoX on Windows
    Windows game bar kan inte använda mikrofonen [Edit - Translation] - Windows game bar cannot...: Hej, jag skulle nyss försöka sätta upp Windows game bar för första gången eftersom jag ska börja publicera spelvideor på Youtube. Allting gick perfekt när jag skulle ställa in kortkommandon osv,...