Fixa konto för minecraft med familjegrupp.

Discus and support Fixa konto för minecraft med familjegrupp. in XBoX Games and Apps to solve the problem; Jag har försökt ändra min brors minecraft konto så han kan spela med vänner och jag behöver också kunna spela på Realm men min pappa har inte lyckats... Discussion in 'XBoX Games and Apps' started by AntonKB, May 5, 2021.

  1. AntonKB
    AntonKB Guest

    Fixa konto för minecraft med familjegrupp.


    Jag har försökt ändra min brors minecraft konto så han kan spela med vänner och jag behöver också kunna spela på Realm men min pappa har inte lyckats hitta hur man gör. Jag har redan gjort det en gång med mitt konto men det kommer vi inte ihåg hur vi gjorde

    Kan ni guida mig hur jag ska gå in för att hitta dom inställningarna.

    :)
     
    AntonKB, May 5, 2021
    #1
  2. XBF Mohammed C Win User

    Fixa konto för minecraft med familjegrupp.

    Hello AntonKB, I hope everything is going well!

    Thank you for reaching Microsoft Xbox Forum support!

    Please visit the link below, it will guide you to navigate through the privacy settings, and change the ones that forbid you from playing: Manage Xbox online safety and privacy settings for your family group | Xbox Support

    Section: Manage settings on Xbox.com

    If you are a child account, you won't be granted access to the link since it requires an adult account to change them!

    I wish you a lovely day, and I hope this helps you out!

    Kind Regards

    Stay safe, and happy gaming!
  3. BeastBadshah Win User

    Felköp [Translate] Refund

    Hur man begär en återbetalning

    Logga in på Xbox Refund Request-lösningen med

    ditt Microsoft-konto. Var noga med att logga in från

    det konto som användes för att göra inköpet.

    Om du har flera konton kan du kontrollera

    inköpshistoriken på var och en för att hitta avgifts- och ordernummer.
    Obs! Om du inte känner till din

    e-postadress eller ditt lösenord för

    Microsoft-konto använder du Lost Account Solution

    eller Lost Password Solution.
    Du kommer att uppmanas att verifiera att

    du är inloggad på rätt konto och har ordernummer för detta köp.
    Välj anledningen till att du

    begär återbetalningen och svara

    sedan på ytterligare frågor som följer.
    Om ditt köp är berättigat till

    återbetalning kommer du antingen att

    riktas till lämplig självbetjäningsresurs

    eller förses med en länk till den korrekta

    versionen av formuläret för återbetalningsformulär för att fylla i.
  4. taidara Win User

    360 can connect to network but not Internet

    Man får flytta över landsgränser, men för de:
    support.xbox.com/.../change-region


    Tänk också på att inställningen för din Xbox region stämmer med den region du för tillfället befinner dig i.

    Beträffande MTU, så saknas 4 byte. Xbox Live kräver 1364 byte. Pröva att ändra inställning för MTU till 1364.

    Dem norska fjordarna är lite av ett drömresemål för mig.
  5. XBF-JoannaDark Win User

    Kan ikke logge ind på Minecraft

    [Associate bruger et oversætterprogram. Vær opmærksom på, at der kan forekomme dårlig grammatik og forkert syntaks]

    Hej MarcusThaagaard Langebeck,

    Tak for at nå ud til Xbox fora! Jeg er ked af at høre, at du kæmper med at logge ind på din Minecraft-konto efter at have migreret den til en Microsoft-konto. Nedenfor har jeg indsat linket til Minecraft støtte, der kan hjælpe med at løse dette problem. Hvis fejlfindingstrinnene ikke virker, kan du indsende en supportbillet, og en person med Minecraft-support hjælper dig. Har du tjekket din spam og papirkurv mappe om sikkerhedskoden som nogle gange, de går til disse mapper? Jeg vil også give et ekstra link til at hjælpe med Sikkerhed info og verifikation koder.

    Jeg håber, at disse forslag hjælpe! Hvis dette besvarer dit spørgsmål, skal du markere tråden som "Besvaret".
  6. Ikon me knivet Win User

    360 can connect to network but not Internet

    Finns det nån möjlighet att min 360 är bannad på nåt vis? Har för mig att jag hade riktigt svårt med den när jag flyttade till Norge för att man tydligen inte får flytta över landsgränser för Microsoft (tror det var på 360n iaf - har som sagt några olika
    maskiner så det kan ha varit en annan).
Thema:

Fixa konto för minecraft med familjegrupp.

Loading...
  1. Fixa konto för minecraft med familjegrupp. - Similar Threads - Fixa konto för

  2. Fik en mail om "Udskiftning af sikkerhedsoplysninger" for en microsoft konto der er...

    in XBoX Accessibility
    Fik en mail om "Udskiftning af sikkerhedsoplysninger" for en microsoft konto der er...: Fik en mail om "Udskiftning af sikkerhedsoplysninger" for en microsoft konto der er tilknyttet til en gmail. Kan ikke logge ind at stoppe det fordi Microsoft logger mig ind til en anden konto. Når...
  3. Minecraft Konto Login ändern

    in XBoX Accessibility
    Minecraft Konto Login ändern: (Moved from German CPC) Hallo, habe Minecraft java edition gekauft. Möchte die login adresse auf die email meiner Tochter ändern, damit sie sich nicht mit der Eltern email anmelden muss. Wo...
  4. Konto xbox [Xbox account]

    in XBoX Accessibility
    Konto xbox [Xbox account]: Jak można usunąć powiązanie konta Microsoft z kontem xbox? (przez przypadek założyłam 2 konta). Potrzebuję jedno z nich usunąć i powiązać konto MS z tym drugim. Niezbędne do poprawnego działania...
  5. Kinder Konto Hochstufen auf Normales (Erwachsenes Konto)?

    in XBoX Accessibility
    Kinder Konto Hochstufen auf Normales (Erwachsenes Konto)?: Hallo Xbox Freunde, ich bin inzwischen jetzt 18 Jahre alt und würde gern mein Kinder Konto hoch stufen lassen auf ein Normales (erwachsenen Konto) aber dazu find ich keine Kategorie und wollte...
  6. Skradzione konto Microsoft

    in XBoX Accessibility
    Skradzione konto Microsoft: Witam. 14 dni temu 02.02.2022 16:35 CET moje konto zostało zhakowane i skradzione przez jakiegoś paskudnika z końcówką mail.ru. Ktoś zmienił hasła, następnie włamał się na konto Micfrosoft...
  7. Xbox Konto E-Mail ändern ohne Outlook zu ändern

    in XBoX on Consoles
    Xbox Konto E-Mail ändern ohne Outlook zu ändern: Hallo Microsoft Community ich habe folgendes Problem und hoffe jemand hat eine Antwort darauf. Meine Freundin hat 2 Kinder und die 2 Xbox Accounts laufen über die E-Mail Adressen (Outlook) von...
  8. Konto wurde gehackt[Translation-Account was hacked]

    in XBoX on Consoles
    Konto wurde gehackt[Translation-Account was hacked]: Guten Tag, ich habe heute eine E-mail bekommen, dass mein Passwort geändert und meine E-Mail-Adresse gelöscht wurde. Ich habe sofort das Konto sofort wiederhergestellt. Leider musste ich aber...
  9. Jak odzyskać konto?[Translation-How do I recover my account?]

    in XBoX on Consoles
    Jak odzyskać konto?[Translation-How do I recover my account?]: Miałem konto Xbox i tam byłem połączony ze swoim aktualnym numerem telefonu. W Xboxie był robiony reset no i wylogowalo mnie. Nie pamiętałem pasów i stworzyłem nowe konto na którym podałem swój...
  10. Konto Microsoft[Microsoft account]

    in XBoX Games and Apps
    Konto Microsoft[Microsoft account]: Witam przychodzę z problemem w grze Forza Horizon 4. Problem jest wywołany przez 2 konta microsoft. Na moim głownym koncie zostalo założona kontrola rodzicielska. Stworzylem nowe konto a nastepnie...