Filtro direcciones MAC [Translation - MAC Address Filter]
Discus and support Filtro direcciones MAC [Translation - MAC Address Filter] in XBoX on Consoles to solve the problem; como puedo comprobar en el modem, si este esta excluyendo la direccion MAC de mi xbox.... Discussion in 'XBoX on Consoles' started by Javimell, Sep 16, 2018.
Thema:
Filtro direcciones MAC [Translation - MAC Address Filter]
Loading...
-
Filtro direcciones MAC [Translation - MAC Address Filter] - Similar Threads - Filtro direcciones MAC
-
I bought minecraft deluxe edition on my mac and didn't receive the DLC
in XBoX Games and AppsI bought minecraft deluxe edition on my mac and didn't receive the DLC: As the question states, I can't find any way to activate the DLC for my minecraft deluxe edition. I bought it digitally, through the minecraft website, and have confirmed that the DLC is in my... -
Minecraft Download Microsoft login Gray Screen Mac
in XBoX AccessibilityMinecraft Download Microsoft login Gray Screen Mac: Just bought and downloaded Minecraft on Mac. App downloaded fine and launched fine but when I click "Microsoft login" it takes me to a gray screen labeled "sign into Minecraft" that never loads.... -
how can I find my Xbox's Mac address?
in XBoX on Consoleshow can I find my Xbox's Mac address?: Can I find the mac address for my Xbox without it being active? I have recently purchased a new Xbox, and I need to connect it to the Internet to update the console, here's the conundrum; I live... -
xBox game pass "filtro de edad" -[Translation - xBox game pass "age filter"]
in XBoX Games and AppsxBox game pass "filtro de edad" -[Translation - xBox game pass "age filter"]: Buenas al intentar hoy usar por primera vez el game pass de xbox en pc, no me salen ciertos juegos debido a mi edad https://prnt.sc/ut2zjs el caso es que no formo parte de ninguna "familia" dentro... -
puse mal mi direccion adomicilio de un pedido[I misplaced my address to address an order]
in XBoX Accessibilitypuse mal mi direccion adomicilio de un pedido[I misplaced my address to address an order]: contacte con microsoft para que me hagan una reparacion pero me pusieron mal la direccion del pedido [Translation - Contact microsoft to make a repair but they put the order address wrong]... -
Quiero cambiar direccion de correo vinculada por error a juego minecraft[Translation-I want...
in XBoX on WindowsQuiero cambiar direccion de correo vinculada por error a juego minecraft[Translation-I want...: Hola. Ante todo gracias por la ayuda. Sobre juego Minecraft versión Windows 10 instalado en el PC de mi hijo. Situacion: - Le hago una cuenta a mi hijo en Minecraft (Mojang) con su dirección de... -
Problemas con la direccion de facturación[Translation-Billing address issues]
in XBoX on ConsolesProblemas con la direccion de facturación[Translation-Billing address issues]: Cuando intento canjear un codigo de tarjeta de regalo, me pide que ponga una direccion de facturación y la pongo, pero cuando termino y le doy a confirmar no hace nada, se queda en lo ultimo y no... -
SR 300N: Alguien bloquea la direccion Mac de mi xbox para que no pueda conectarme a...
in XboX Networking HardwareSR 300N: Alguien bloquea la direccion Mac de mi xbox para que no pueda conectarme a...: SR 300N: Alguien bloquea la direccion Mac de mi xbox para que no pueda conectarme a internet ¿Sáben como puedo desbloquearla? Hello Jerry, We would like you to go to settings>network... -
Problema filtro famiglia
in XBoX on ConsolesProblema filtro famiglia: Ciao, ho un fastidioso problema alla console. Non so perché da quando mi sono fatto salire all'uni la xbox360 mi ritrovo questa con il blocco famiglia, insomma non posso più giocare a giochi come...