Fel språK på spel [Mod Translated - Wrong Language on games]

Discus and support Fel språK på spel [Mod Translated - Wrong Language on games] in XBoX Games and Apps to solve the problem; Jag köpte nyligen Fade to Silence och när jag startade spelet så var den på tyska för mej och jag fattar inte ett ord tyska och det går inte att ändra... Discussion in 'XBoX Games and Apps' started by SghHanzMullerSW, Jul 20, 2019.

  1. Fel språK på spel [Mod Translated - Wrong Language on games]


    Jag köpte nyligen Fade to Silence och när jag startade spelet så var den på tyska för mej och jag fattar inte ett ord tyska och det går inte att ändra språk i spelet

    [Mod Translated - I recently bought Fade to Silence and when I started the game it was in German for me and I do not take a word German and it is not possible to change the language of the game]

    :)
     
    SghHanzMullerSW, Jul 20, 2019
    #1
  2. XBF Ruben D Win User

    Fel språK på spel [Mod Translated - Wrong Language on games]

    Hello there,

    Thank you for posting on Xbox Forums. Just to clarify, have you checked your

    Region settings
    to make sure that they are correct? Also, when you start up the game is it automatically set to German, or does it give you an option to change but your language isn't up there? Did you purchase the game through the Xbox console or the Xbox
    Website?

    If you can please reply back letting us know so we can properly assist you with this issue. Thank you again for posting on Xbox Forums.
  3. Allebas Win User

    Fel språK på spel [Mod Translated - Wrong Language on games]

    Did you buy the game via the Xbox store? If so, you can have it refunded by check the purchase history and
    when you see the game you should see "Refund" on the top right side. You just click on it and the refund process will start and it can take up to 72hrs. Also, do you have the correct region selected on your Xbox?
  4. G v zauBerBerg Win User

    xbox game pass

    Hi Poivree00,

    sorry to hear. Some games need to be installed at c: (you can move them later) and need admninistrator Rights.

    Hope this helps and please keep us informed

    TRANSLATION:

    ledsen att höra. Vissa spel måste installeras på c: (du kan flytta dem senare) och behöver admninistrator rättigheter.

    Hoppas detta hjälper och behaga hålla oss informerade
  5. okepoke-946C5B6D-7AA Win User

    Error 80070428

    och va fan är detta då

    Ojdå... det där borde inte ha hänt.

    Du verkar ha hittat ett fel i systemet.

    date:

    2012-10-29 21:20:29

    [REMOVED - DO NOT POST PERSONAL INFORMATION]

    kan inte göra ett [REMOVED - LANGUAGE] på hemsidan borde fan inte sålt ps3 korkat

    [Translation:

    and va fan, this is where
    Ojdå ... that should not have happened.
    You seem to have found a flaw in the system.
    date:
    2012-10-29 21: 20: 29
    [REMOVED - DO NOT POST PERSONAL INFORMATION]
    can not do a [REMOVED - LANGUAGE] on the home page should fan not sold ps3 stupid]
  6. Tostiee Win User

    microsoft solitaire collection

    Hallo VisibleHalo,

    Als het goed is kun je het spel pauzeren met de 'p' toets op het toetsenbord.

    -------

    [Mod Translation - Hello VisibleHalo,

    If all goes well you can pause the game with the 'p' key on the keyboard.]
Thema:

Fel språK på spel [Mod Translated - Wrong Language on games]

Loading...
  1. Fel språK på spel [Mod Translated - Wrong Language on games] - Similar Threads - Fel språK på

  2. Xbox 360 er låst på "Remember your password"[Translation-Xbox 360 is locked on "Remember...

    in XBoX Accessibility
    Xbox 360 er låst på "Remember your password"[Translation-Xbox 360 is locked on "Remember...: Min Xbox 360 er låst på skærmen "remember your password". Der står godt nok at jeg logger på Xbox Live, men ellers sker der ikke mere. Hvad skyldes dette? Jeg har prøvet formattere min harddisk....
  3. Sändning på mixer från forza 4[Translation-Shipment on mixer from forza 4]

    in XBoX Games and Apps
    Sändning på mixer från forza 4[Translation-Shipment on mixer from forza 4]: Hej någon mer som inte kan sända från forza4 på mixer får upp ett fel meddelande "detta spel tillåter inte sändning" ja sänder varje kväll och aldrig haft problem förr Hi someone more who can not...
  4. 4 fel

    in XBoX on Consoles
    4 fel: jag har ett fel på datorn och jag tycker att det är konstigt att man inte kan få ett säkert surfande det skall visst finnas en säkerhets sertificat 643e5a51-4e15-4b02-afb4-cfdf2de70e5a
  5. Endre gamertag på playstation4 -[Translation - Change the gamertag playstation 4]

    in XBoX Games and Apps
    Endre gamertag på playstation4 -[Translation - Change the gamertag playstation 4]: Hvordan endrer jeg gamertagen på ps -[Translation - How do I change the gamertag on ps] 5458a6a6-e341-4df6-995b-28e7a480e80f
  6. Flera spelare på en konsol - dela skärm[Translation-Multiplayer on a console-share screen]

    in XBoX on Consoles
    Flera spelare på en konsol - dela skärm[Translation-Multiplayer on a console-share screen]: Hej, Jag vill spela Forza Horizon 6 på min konsol xbox one x. Hur gör man för att två inloggade spelare ska kunna spela samtidigt mot varandra? Skärmen skall med andra ord delas av två spelare...
  7. Skillnad på Xbox konsoler [Translate] Difference on Xbox Consoles

    in XBoX on Consoles
    Skillnad på Xbox konsoler [Translate] Difference on Xbox Consoles: Hej Jag har funderingar på att inom kort kanske skaffa en Xbox men har sett på Nätet att det finns ett flertal modeller. Vad är t ex skillnaden mellan Xbox One X och Xbox One S? [Translate by...
  8. xbox live funkar bara på en profil på min ena konsol [Translation-xbox live only works on a...

    in XBoX on Consoles
    xbox live funkar bara på en profil på min ena konsol [Translation-xbox live only works on a...: Hej! Vi har skaffat en ytterligare en spelkonsol till vår sommarstuga. Problemet är att när vi är i sommarstugan funkar xbox-live och gamepass bara på en av våra profiler. På vår konsol hemma...
  9. microsoft store/xbox på pc[microsoft store / xbox on pc]

    in XBoX on Windows
    microsoft store/xbox på pc[microsoft store / xbox on pc]: Tjena, har en fråga om varför jag ej får logga in på båda xbox eller microsoft store, kan logga in på google crome men inte på själva datan rakt av, händer inget när man trycker på logga in, och...
  10. Innehållsbegränsning ej barnkonto/ göra om konto till barn / alt funkar fortnite på "fel"...

    in XBoX Accessibility
    Innehållsbegränsning ej barnkonto/ göra om konto till barn / alt funkar fortnite på "fel"...: [Title Translation] - Content restriction not child account / converting account to child / everything does not work on "wrong" users. Hej, Startade i jul upp ett konto för spel på Xbox men då...