falta de accesorios [Mod Translation - lack of accessories]

Discus and support falta de accesorios [Mod Translation - lack of accessories] in XBoX on Consoles to solve the problem; mende a reparar mi xbox one s con control y cables y solo me mandaron solo la consola como le hago para recuperar mi control y mis cables? [Mod... Discussion in 'XBoX on Consoles' started by MarioMunguia, Nov 25, 2019.

1. MarioMunguia
    MarioMunguia Guest

mende a reparar mi xbox one s con control y cables y solo me mandaron solo la consola como le hago para recuperar mi control y mis cables?

[Mod Translation - I sent my Xbox one s with control and cables to repair and they only sent me only the console how do I recover my control and my cables?]

:)

MarioMunguia, Nov 25, 2019
  2. XBF Eladio M Win User

Hey Mario

Thank you for taking the time to post this on the Xbox Forums. We understand that you are currently inquiring about how to recover your missing accessories.

If you end up sending any additional accessories with your repair, you would normally receive these items back within 7-10 days from when you received your console.

However, if you do not, then I would recommend that you
    Contact Xbox Customer Support
    so that they may assist you with recovering your lost items.

This can be done by following these simple steps:

Log in to Xbox.com

• Step 1: Scroll down, and select Support at the bottom left-hand side under
      Xbox
      .
    • Step 2: At the bottom of the page, click on Contact Us
    • Step 3 : Select Xbox One then "See other options"
    • Step 4 : Select your Issue – Set up my Xbox One console
      • Select - "Show contact options"
      • Select – Request a call from Support

I hope this is of some use to you.
  3. Thiago G bh Win User

I'm always getting an "installation stopped" notification when trying to download or update games

e midia digital ou fisica? se for midia fisica pode ser que esteja danificada se for digital pode ser falta de espaço no hd

[Mod Translation - and digital or physical media? If it is physical media may be damaged if it is digital may be lack of HD space ]
  4. Visantico Win User

No reconoce mando Xbox One por bluetooth [Edit - Translation] - Does not recognize Xbox One control by bluetooth

El mando ya lo he actualizado con la app accesorios de xbox y sigue igual

[Translation-The command and I have updated with the Xbox Accessories app and remains the same]
  5. Phelipe85 Win User

O controle do Xbox One S [Translate] The Xbox One S Controller

O Problema não é só isso é a falta de qualidade do controle tambem..Agora ficar comprando

controle direto vai sair mais caro que o game daqui a pouco...Que isso

[Mod Translated - The problem is not only that is the lack of quality of the control too .. Now keep buying direct control will be more expensive than the game in a little while …]
  6. Rioichi Win User

Cambio de producto defectuoso[Translation-Defective product change]

Hola, dos meses. En el enlace que me proporcionas solo es posible introducir el numero de serie de las xbox, no me da opcion de introducir accesorios.

Gracias.

[Translation-Hello, two months. In the link you provide me it is only possible to enter the serial number of the xboxes, does not give me the option to introduce accessories.

Thank you.]
Thema:

Loading...
  1. falta de accesorios [Mod Translation - lack of accessories] - Similar Threads - falta accesorios Mod

2. Falta de contenido

in XBoX on Consoles
    Falta de contenido: Tengo el juego físico para Xbox one de halo master chief collection y ya instalé los complementos del juego que necesito pero no me permite jugar ningun modo, aparece un mensaje de falta de...
  3. Me falta un juego en la biblioteca[I lack a game in the library]

in XBoX Games and Apps
    Me falta un juego en la biblioteca[I lack a game in the library]: Hola, yo tenía el gears of war 3 cajeado por código desde hace un tiempo, hoy noté que ya no me aparece en la biblioteca [Translation - Hi, I had the Gears of War 3 code-driven since a while ago,...
  4. states of decay jungernaut edition com falta de conteudo

in XBoX Games and Apps
    states of decay jungernaut edition com falta de conteudo: eu tenho states of decay jungernaut edition (que no caso vem com todas as dlcs do jogo) e realmente recebo todas, porem o idependence pack não aparece, eu ja tetei baiar manualmente porem ****...
  5. ¿Que sucede si no pago, la cuenta que falta por saldar del Xbox Game Pass? [What if I don't...

in XBoX Games and Apps
    ¿Que sucede si no pago, la cuenta que falta por saldar del Xbox Game Pass? [What if I don't...: Lo que sucede es que compre una tarjeta de regalo para un mes, y el mes ya venció, sin embargo me dice que tengo un pago por saldar, lo cual se me hace muy extraño porque anteriormente he...
  6. falta de compatibilidade dos jogos dos game pass com o meu pc na microsoft...

in XBoX on Windows
    falta de compatibilidade dos jogos dos game pass com o meu pc na microsoft...: Bom dia, estou com um problema na microsoft store onde os jogos do xbox game pass ultimate estão dizendo que não são compativeis com o meu notebook (dell inspiron 14), onde o mesmo é compativel...
  7. Halo, máster chief collection xbox . Falta contenido [Mod Transaltion - Halo, master chief...

in XBoX Games and Apps
    Halo, máster chief collection xbox . Falta contenido [Mod Transaltion - Halo, master chief...: Buenos días, bueno, la campaña de halo 2 me venía en inglés y el el juego no salen los subtitulo en español, solo en los vídeos. Asique cambie el idioma secundario a español México. Pues ahora al...
  8. Live gold bloqueado por falta de pago [Translation - Live gold blocked for non-payment]

in XBoX on Consoles
    Live gold bloqueado por falta de pago [Translation - Live gold blocked for non-payment]: Cambie mi tarjeta de débito, pero tengo crédito en mi cuenta de Xbox y no me deja pagar la suscripción de live gold ni el game pass, como puedo pagar estas suscripciones con mi crédito en...
  9. Falta juego en "listos para instalar" (Mod Translation: Foul play in "ready to install")

in XBoX Games and Apps
    Falta juego en "listos para instalar" (Mod Translation: Foul play in "ready to install"): Hace algunos años compré la primera versión de xbox one, venia un juego incluido con la consola por medio de un código. Hice el canje del código del juego con mi cuenta y de vez en cuando lo...
  10. Falta de transparência nos Games With Gold [Lack of transparency in Games With Gold]

in XBoX Games and Apps
    Falta de transparência nos Games With Gold [Lack of transparency in Games With Gold]: No mês de dezembro de 2018 a microsoft anunciou em seu twitter oficial do xbox Brasil os games with gold tweet do twitter do xbox Brasil e lá mostrava que teria o jogo Dragon Age 2 mas o jogo...