Fallo gears 4 [Mod Translated - Gears 4 failure]

Discus and support Fallo gears 4 [Mod Translated - Gears 4 failure] in XBoX Games and Apps to solve the problem; Dice no conectado gear 4 y siempre se sale del juego desde la actualización pasa eso [Mod Translated - It says not connected gear 4 and always quits... Discussion in 'XBoX Games and Apps' started by CarlosPorras Hernández, Aug 15, 2019.

1. Fallo gears 4 [Mod Translated - Gears 4 failure]

Dice no conectado gear 4 y siempre se sale del juego desde la actualización pasa eso

[Mod Translated - It says not connected gear 4 and always quits the game since the update happens that]

:)

CarlosPorras Hernández, Aug 15, 2019
  2. XBF Ruben D Win User

Hello CarlosPorras Hernández,

Thank you for posting on Xbox Forums. At this time we are going to refer you to your

original post
    regarding the issue. Additionally, we will be locking this thread as it is a duplicate. Please keep in mind that you need to refrain from creating a duplicate post and spamming the Forums with the same post.

Thank you again for posting on Xbox Forums.
  3. yayoman34 Win User

Información de la la oferta de "en la compra de un control xbox llévate gratis el juego de gears of war

el juegoes Gears of war 4

(Mod Translation)

The games Gears of War 4
  4. ShelitouXmerV Win User

Fallo gears 4

Puede ser una falla en los servidores de Gears, que te conecta, pero, ¿mientras juegas, abres alguna otra aplicación, subes capturas o las visualizas? de ser así, usualmente te desconecta pero inmediatamente en cuanto regresas al menú de gears te vuelve
    a conectar, era un problema que a mi me pasaba y desde ahora ya no me sucede.

Puede ser también alguna baja en tu internet, puedes checar desde la configuración de la consola el estado de tu internet.

Por último, también puede ser una falla en el juego. De ser así, tendrías que desinstalar y volver a instalar.

Espero te sirva.

[Translation]

It may be a failure on Gears servers, which connects you, but while you're playing, do you open any other applications, upload or view them? if so, it usually disconnects you but immediately as soon as you return to the gear menu it reconnects you, it was
    a problem that happened to me and from now on it does not happen to me.

It can also be some low on your internet, you can check from the console settings the status of your internet.

Finally, it can also be a flaw in the game. If so, you would have to uninstall and reinstall.

I hope it'll do you good.
  5. XBF Ezra G Win User

Fallo gears 4

Hi CarlosPorras Hernández,

Thanks for your post. I understand you are experiencing an issue playing online. Do you mind clarifying what platform you are on? (Xbox One or Windows 10). If you are on the Xbox One, check out:

Xbox One - Connection Solution
    .

I hope this helps.
  6. DoctorWH034 Win User

gears of war ultimate edition

bonjour moi aussi je n'ai pas reçu mes 4 codes gears of war , alors que j'ai acheter gears of war ultimate edition .....

[Translation -

hello I too have not received my 4 gears of war codes , when I buy gears of war ultimate edition .....]
Thema:

Loading...
  1. Fallo gears 4 [Mod Translated - Gears 4 failure] - Similar Threads - Fallo gears Mod

2. RT and LT failure in Nacon controller // fallo en los botones RT y LT de mando Nacon

in XBoX on Consoles
    RT and LT failure in Nacon controller // fallo en los botones RT y LT de mando Nacon: I've been having trouble with the buttons in the Nacon Pro Compact controller: both the RT and LT buttons remain active as if I was pressing them when I'm clearly not, which is a big problem in...
  3. Fallo grafico en Forza Horizon 5

in XBoX Games and Apps
    Fallo grafico en Forza Horizon 5: Saludos mi nombre es Roosvelt y tengo problemas con Forza Horizon 5 con fallos en las texturas del suelo ósea el suelo completamente no se ve y realmente esto me pone muy triste porque me hacia...
  4. Fallo en el pago[Payment failure]

in XBoX Games and Apps
    Fallo en el pago[Payment failure]: No puedo realizar el pago de la pre orden del F1 2020. Ya intente con varias tarjetas y aun asi no me deja. [Translation - I can not make the payment of the pre-order of the F1 2020. I already...
  5. Fallo al conectar a los servicios de XBOX Live[Translation-Failed to connect to XBOX Live...

in XBoX on Windows
    Fallo al conectar a los servicios de XBOX Live[Translation-Failed to connect to XBOX Live...: Hola, hace poco note que mi coneccion con los servicios de Xbox Live no parece estar funcionando. Al revisar la configuracion de redes de xbox, esta logra medir mi latencia, pero no puede...
  6. Cuando trato de poner una targeta en la xbox me dice hubo un fallo de nuestro lado...

in XBoX on Consoles
    Cuando trato de poner una targeta en la xbox me dice hubo un fallo de nuestro lado...: Mm ayuden nose que hacer y quiero comprar gold [Title translation-When I try to put a target on the xbox tells me there was a flaw on our side try it again] Mm help no need to do and I want to...
  7. fallo la fuente y no tengo garantía

in XBoX on Consoles
    fallo la fuente y no tengo garantía: Estoy desilusionado de Xbox,adquiri la primera consola y nunca tuve problemas con la garantía, la renové por Xbox one, y hoy tengo problema con la fuente y me entro que no tengo garantia....
  8. Fallo en iniciar realm[Translation-Failed to start realm]

in XBoX Games and Apps
    Fallo en iniciar realm[Translation-Failed to start realm]: Pues mis amigos y yo llevamos con el real desde hace como una semana pero hace 2 dias que nadie puede entrar al realm, cuando ests ests iniciando el realm se traba y se detiene,ys lo intentamos en...
  9. Reembolso por fallo en Microsoft store de xbox one Notificación: "algo salió mal de nuestro...

in XBoX Games and Apps
    Reembolso por fallo en Microsoft store de xbox one Notificación: "algo salió mal de nuestro...: [Title Translation-Refund for failure in Microsoft store of xbox one Notification: "something went wrong on our side"] Ayuda! El día de hoy 02/01/2020, compré un videojuego en la microsoft store...
  10. Fallo gears 4

in XBoX Games and Apps
    Fallo gears 4: Estoy jugando y de momento se sale y marca como no conectado y checo el Internet y si esta conectado el juego es el que dice no conectado y ya van varias veces que me pasa que puedo hacer unos me...