Faille de bannissement

Discus and support Faille de bannissement in XBoX on Consoles to solve the problem; Bonjour je vous contacte avec se compte je mes se que j'ai mis quand j'ai contacter enforcement.xbox.com Bonjour je vous contacte au sujet de mon... Discussion in 'XBoX on Consoles' started by StephaneVolks, Jul 28, 2017.

1. Faille de bannissement

Bonjour je vous contacte avec se compte je mes se que j'ai mis quand j'ai contacter enforcement.xbox.com

Bonjour je vous contacte au sujet de mon bannissement que je trouve complétement injuste car j'ai reguarder mon profils et il y a rien qui mérite une sanction pouvez vous me dire exactement se qui se passe car c'est vreiment bizarre
    que je me face bannir pour rien silvouplait pouvez vous m'aider et verifier mon profils car je suis gentils avec tout le mondedes cordialement bonen journee a vous .

le message que j'ai eu

Enforcement Detail :- Le profil de ce compte contenait un élément inapproprié,

20:40

Moi

il mon repondu sa BLPET Xi : 11/05/2017 18:02:50

Hello stephanevw, Thank you for your inquiry.

The profile was cleared due sexual content. Xbox Live is designed to be fun and safe for everyone, and when people choose harmful or offensive content for their profile it disrupts the Xbox Live experience for other gamers. Even if the content wasn't intended
    to offend others, we must take into account how other players are likely to perceive it. We remove offending content to preserve the quality of our service, and to create a safe and welcoming environment for all.

For additional information regarding how to participate on Xbox Live in a safe and productive way, please refer to the Microsoft Services Agreement (Microsoft Services Agreement) and Microsoft's Code of Conduct Explained for Xbox Live
    Customers (https://enforcement.xbox.com/Home/CodeOfConduct).

20:40

donc vu qu'il on sois disant vérifier mon compte alors que c'est impossible qu'il les vérifier car j'ai rien fait et sa il peuve réellement vérifier !

on a procéder a des teste avec un autre compte crée donc au boue de 10 minute je demande a des amis de me signaler un maximum mon nouveau compte et la boume bannie alors que j'avais rien fait sur l'autre compte donc franchement contacter moi pour cela car
    ya une faille de bannissement dans votre système je préfaire vous contacter car j'ai des preuve je peu recrée un autre compte et demander a des amis de me signaler pour rien vous aller voir que je vais etre bannie pour rien j'espere une reponse positif de
    votre par j'ai pas envie faire une procedure au tribunal car je fait sa pour recupere mon compte bannie pour rien et même pas vérifier et aussi pour aider d'autre personne victime de cela je vous remercie cordialement!

le compte bannie: *** Die E-Mail-Adresse wurde aus Datenschutzgründen entfernt. *** gt stephanevw

Mr

Carre

Stephane

[translation]

Hello I am contacting you with I count my my that I put when I contact enforcement.xbox.com

Hello I contact you about my banishment that I find completely unfair because I have reguard my profiles and there is nothing that deserves a sanction can you tell me exactly what happens because it is really bizarre that I face banish For nothing silvouplait
    can you help me and verify my profiles because I am nice with all the world cordially bonen journee to you.

The message I got

Enforcement Detail: - The profile of this account contained an inappropriate item,

8:40 p.m.

Me

He replied his BLPET Xi: 11/05/2017 at 18:02:50

Hello stephanevw, Thank you for your inquiry.

The profile was cleared due to sexual content. Xbox Live Xbox Live Xbox Live Xbox Live Xbox Live Xbox Live Xbox Live Xbox Live Xbox Live Xbox Live Even if it was not intended to offend others, we must take into account how other players are likely to perceive
    it. We are looking forward to welcoming you in the future.

For more information about how to participate on Xbox Live in a safe and productive way, please refer to the Microsoft Services Agreement (Microsoft Services Agreement) and Microsoft's Code of Conduct Explained for Xbox Live Customers (https://enforcement.xbox.com/Home/CodeOfConduct).

8:40 p.m.

So since it is said to check my account then it is impossible that he check them because I did nothing and his it can actually verify!

We proceeded to test with another account created so in the mud of 10 minutes I ask friends to report a maximum my new account and the banned banner while I had done nothing on the other account so frankly contact me For this because there is a flaw in your
    system I want to contact you because I have proof I can not recreate another account and ask friends to tell me for nothing will you see that I will be banned for nothing I hope A positive response from your by I do not want to make a court proceeding because
    I made it to get my account banned for nothing and not even check and also to help other person victim of that thank you cordially!

The account bannie: *** Die E-Mail-Adresse wurde aus Datenschutzgründen entfernt. *** gt stephanevw

Mr

Square

Stephane

:)

StephaneVolks, Jul 28, 2017
  2. METHOD BLUNT
    METHOD BLUNT Guest
    debanissement

Bonjour, un bannissement est définitif. Si tu veux les raisons de ce bannissement tu peux poster ici : forums.xbox.com/.../41.aspx

Normalement un mail a été envoyé ton adresse de contact.

METHOD BLUNT, Jul 28, 2017
  3. Ladieman 31
    Ladieman 31 Guest
    bannissement

bonjour.

j'ai étais banni du xbox live mais voilas que apés un mois de bannissement il reste toujours le probléme du chatte

car je peux jouer en multijoueur avec mes amis mais je ne peux pas leur parler via les groupe et ni envoyer des message.

J'aimerais savoir pourquoi je suis encor banni et comment je peut jouer en multijoueur si je suis banni du chatte.

J'aimerais savoir si il y aurais possibilité de retirer le bannissement et si cella et impossible pour combien de temps me reste-il de bannissement?

Merci.

Ladieman 31, Jul 28, 2017
  4. Mister Maka
    Mister Maka Guest

Faille de bannissement

Hey there.

I'm afraid we aren't able to help out with Enforcement actions here on the forums. For all details and information, be sure to check out
    Enforcement.xbox.com.

Thanks a ton for your understanding and patience with this!

Mister Maka, Jul 31, 2017
  5. Mister Maka Win User

Faille de bannissement

Hey there.

I'm afraid we aren't able to help out with Enforcement actions here on the forums. For all details and information, be sure to check out
    Enforcement.xbox.com.

Thanks a ton for your understanding and patience with this!
  6. METHOD BLUNT Win User

debanissement

Bonjour, un bannissement est définitif. Si tu veux les raisons de ce bannissement tu peux poster ici : forums.xbox.com/.../41.aspx

Normalement un mail a été envoyé ton adresse de contact.
  7. RuSHeuR ExTAz Win User

Compte banni

Bonjour , non les dates de bannissement de mon compte principal sont finis depuis 27 juillet , donc je ne comprends pas pourquoi je ne peux pas parler et envoyer de message avec ma console
  8. M3tal Daz3 Win User

Bannissement de compte

The enforcement team doesn't uses the forums and no one here can help you regarding this issue.

To check your suspension or if you are eligible for a case review:

https://enforcement.xbox.com
  9. parkus95 Win User

Bannissement de compte

c 'est mal barre allez courage
Thema:

Faille de bannissement

Loading...
  1. Faille de bannissement - Similar Threads - Faille bannissement

2. faill code

in XBoX on Consoles
    faill code: Hello; I acquired the following code as of 04/09/2018: [Mod Removed] on a platform that resells it and when using the code I got the message saying that it has already been used. I would like...
  3. Faill when i try redeem code for xbox

in XBoX on Consoles
    Faill when i try redeem code for xbox: I just buy a code for redeem and when i try redeem it i get 2 fails. [img] [img] what i can do? b5859dae-2aae-4800-8bb2-00edb01d642d
  4. Xbox 360 USB faill

in XBoX on Consoles
    Xbox 360 USB faill: Olá a todos, tudo bem. Todas as unidades USB no meu console deixaram de trabalhar fora do nada, se alguém tivesse esse problema e pudesse resolver, me dê a solução porque não consegui encontrá-lo...