Explorador de arquivo [Edit - Translation] - File Explorer

Discus and support Explorador de arquivo [Edit - Translation] - File Explorer in XBoX Games and Apps to solve the problem; Meus aplicativos do Xbox one: Meu app Explorador de arquivos padrão do Xbox one simplesmente sumiu, não consigo achar nem nos apps instalados nem nos... Discussion in 'XBoX Games and Apps' started by DaviVitor, Dec 17, 2019.

1. DaviVitor
    DaviVitor Guest

Meus aplicativos do Xbox one: Meu app Explorador de arquivos padrão do Xbox one
    simplesmente sumiu, não consigo achar nem nos apps instalados nem nos prontos pra instalar e nem na loja alguém poderia me ajudar?

[Edit - Translation] - My Xbox one apps: My standard Xbox one file explorer app just disappeared, I can't find either the installed apps or the ready-to-install apps and the store could anyone help me?

:)

DaviVitor, Dec 17, 2019
  2. XBF Chris J Win User

Hello DaviVitor,

There are currently no plans to add the recently removed file explorer back to the Xbox One. You may want to keep a lookout on the
    Xbox news website for all news about future updates. You can also submit ideas for future updates by using
    the Xbox ideas hub.

As this question has been answered, we will be locking this thread. If you ever have another question or would like to start a discussion, don't hesitate to create a new thread. We look forward to hearing more from you soon!
  3. TheRazorEnigma Win User

Olá, por favor, perdoe meu idioma ruim. Infelizmente, o explorador de arquivos foi
    removido devido ao baixo uso por outros usuários do Xbox. Você ainda pode usar
    o USB ou o aplicativo Onedrive para fazer upload de conteúdo.
    [Edit - Translation] - Hello, please forgive my bad language. Unfortunately, the file explorer was

removed due to low usage by other Xbox users. You can still use

USB or Onedrive app to upload content.
  4. DaviVitor Win User

Obrigado por ter me ajudado,mais uma pergunta o app tem chance de volta?

[Edit - Translation] - Thanks for helping me, one more question the app has chance back?
  5. XBF Brad A Win User

Explorador de arquivos[Translation-file explorer]

Hi Vortex,

Thanks for reaching out to the forums. We see you have question on a file. For the Xbox this file attaches to edge. As file explorer is no longer available as it was discontinued. As there is no app compatible this file will not do anything on the console.
    The only option I know is to do a
    factory reset
    as there is no official file explorer any longer.

Thanks,

Brad
  6. XBF Brad A Win User

Explorador de arquivos no Xbox One[Translation-File Explorer on Xbox One]

Hello Giovanni,

Thanks for reaching out to the forums. We understand you have question on file explorer. Unfortunately, you will not be able to access these. They needed to be uploaded or backed up in Onedrive.

Thanks,

Brad
Thema:

Loading...
  1. Explorador de arquivo [Edit - Translation] - File Explorer - Similar Threads - Explorador arquivo Edit

2. Preciso urgente de um arquivo de atualização insider, se isso for possível estou com o...

in XboX Insiders
    Preciso urgente de um arquivo de atualização insider, se isso for possível estou com o...: Preciso de uma atualização offline insider, pois no site da Microsoft não tem e estou com o console parado devido a um erro de atualização, um desrespeito com usuário insider, se alguém tiver,...
  3. Arquivo OSU1 Xbox original Version OS 19041.7763.amd64fre.xb_flt_2105_vb.210540-0000

in XBoX on Consoles
    Arquivo OSU1 Xbox original Version OS 19041.7763.amd64fre.xb_flt_2105_vb.210540-0000: Ola, preciso do arquivo OSU1 atualização offline do Xbox original SO Version: 19041.7763.amd64fre.xb_flt_2105_vb.210540-0000 Xbox insiders e0ff1068-3aff-42c5-88f1-55aa0ebe6cb4
  4. Explorador de arquivos[Translation-file explorer]

in XBoX Games and Apps
    Explorador de arquivos[Translation-file explorer]: Como excluir arquivo baixado pelo Edge no Xbox One? O arquivo em questão foi o instalador da Epic Games (baixei pela oferta gratuita do Troy Total War. Havia opção de vincular a conta Xbox e isso...
  5. Explorador de arquivos no Xbox One[Translation-File Explorer on Xbox One]

in XBoX Games and Apps
    Explorador de arquivos no Xbox One[Translation-File Explorer on Xbox One]: Eu tinha arquivos salvos em pastas no Xbox, mas dai veio uma atualização la em dezembro de 2019 removel o explorador de arquivos e não consigo mais acessa-los, tem alguma forma de eu conseguir...
  6. Nenhum arquivo encontrado no xbox 360[Translation-No files found on xbox 360]

in XBoX Games and Apps
    Nenhum arquivo encontrado no xbox 360[Translation-No files found on xbox 360]: Meu Xbox 360 Super Slim não abre nenhum arquivo do meu dispositivo portátil. Coloquei meu dispositivo Android no usb, aceitei todas as permissões e coloquei para transferir arquivos. O console...
  7. arquivo danificado [Mod Translation - damaged file]

in XBoX Games and Apps
    arquivo danificado [Mod Translation - damaged file]: boa noite, tenho um xbox 360 e estou tentando a uma semana baixa o ninja gaiden 3 razors edge, só q quando termina de baixar, ou o download reinicia(volta para 0%) ou mostra arquivo danificado, já...
  8. EXPLORADOR DE ARCHIVOS [Mod Translation - FILE EXPLORER]

in XBoX Games and Apps
    EXPLORADOR DE ARCHIVOS [Mod Translation - FILE EXPLORER]: MUCHACHOS (A) PÚBLICO EN GENERAL USUARIOS DE XBOX NOS HAN BORRADO LA APLICACIÓN EXPLORADOR DE ARCHIVOS ENTIENDO QUE ALGUNOS NO LA USABAN PERO NO ERA NECESARIOS QUE ESTOS SEÑORES DE XBOX LA...
  9. Explorador de arqivos XBOX ONE[Translation-XBOX ONE Arqivos Explorer]

in XBoX on Consoles
    Explorador de arqivos XBOX ONE[Translation-XBOX ONE Arqivos Explorer]: Na ultima atualizaçao do console vcs tiraram o explorador agora como fasso para mexer nos arquivos do hd externo e pendrive? [Translation-In the latest update of the console you guys took the...
  10. Problema con la app Explorador de Archivos [Translation - Problem with app File explorer]

in XBoX Games and Apps
    Problema con la app Explorador de Archivos [Translation - Problem with app File explorer]: Después de la más reciente actualización, la app desapareció completamente, no está ni siquiera en la sección de Listo para instalar (como Internet Edge). Solia guardar muchos videos personales...

Users found this page by searching for:

1. explorador de arquivos xbox one

,
  2. explorador de arquivos xbox one sumiu

,
  3. porque meu explorador de arquivos do xbox one sumiu?