Etiqueta de Envio dos Correios[Translation-Post Office Shipping Label]

Discus and support Etiqueta de Envio dos Correios[Translation-Post Office Shipping Label] in XBoX on Consoles to solve the problem; Alguém já teve o mesmo problema? Dei entrada em uma solicitação de reparo no meu console que se encontra na garantia e o sistema fez o passo a passo... Discussion in 'XBoX on Consoles' started by duddurodrigues, Sep 4, 2020.

1. Etiqueta de Envio dos Correios[Translation-Post Office Shipping Label]

Alguém já teve o mesmo problema?

Dei entrada em uma solicitação de reparo no meu console que se encontra na garantia e o sistema fez o passo a passo orientando que enviasse via Correio para a Matriz.

O sistema também diz que eu receberia via email a etiqueta de envio para São Paulo - SP.

Só que a etiqueta não chega! Não está no Spam, Promoções nem na aba Social.

Alguém dá uma dica de como proceder já que o chat não funciona e nem um telefone de contato existe.

Obrigado

[Translation-Has anyone had the same problem?

I entered a repair request on my console that is under warranty and the system did the step by step directing it to be sent by mail to the Headquarters.

The system also says that I would receive the shipping label for São Paulo - SP via email.

Only the label is not enough! It is not in Spam, Promotions or the Social tab.

Someone gives a tip on how to proceed since the chat does not work and not even a contact phone exists.

Thank you]

:)

duddurodrigues, Sep 4, 2020
  2. XBF Brad A Win User

Hello fellow gamer,

Thanks for reaching out. We are sorry for the issue with your shipping label. You can request a call from support. They will be able to assist in getting the label.

When you go to Contact Us, follow these steps to request a call from support:

• Step 1 ----click on Contact us
    • Step 2 ----under what you having trouble with select Subscriptions & billing
    • Step 3-----under what is the issue I can't redeem a code then hit next

Step 4 ----scroll down to select request a call

Once they call explain the issue and they will be able to help you. Note that these options regularly change so just keep selecting something that gives request a call from support as a contact option.

Hope this helps.

Brad
  3. CapnJackrabbit Win User

Onde encontrar a etiqueta de envio [Where to find the shipping label]

Oi Isabella,

Você pode copiar e colar aqui o conteúdo do e-mail? Vai ficar mais fácil para a gente tentar te ajudar!

[translation-Hi Isabella,

Can you copy and paste the contents of the email here? It's going to be easier for us to try and help you!]
  4. XBF - Hayabusa Win User

Código de envio pelos Correios.

Olá MadMulin,

[Estou usando um tradutor, então pode haver problemas de gramática e sintaxe.]

Se você foi ao https://support.microsoft.com/devices e passou pelo processo na criação de um pedido de reparo para o seu dispositivo, você deveria ter recebido um e-mail com um anexo para a etiqueta de envio. Por favor, certifique-se de verificar o seu lixo eletrônico também. Se você ainda não conseguir encontrá-lo, você deve ser capaz de voltar para https://support.microsoft.com/devices e clicar no dispositivo que você está enviando para reparo. Então você deve ver isso:

Clique nisso, e você deve ver a ordem de reparo ativa com um link que diz "Imprimir etiqueta de envio"

Ele abrirá e arquivará para imprimir ou salvar.

Se isso respondeu sua pergunta, por favor, deixe-me saber clicando em "Sim" ou "Não" ou marcando este post como respondido.

[Translation]

Hello,

[I am using a translator, so there may be grammar and syntax issues.]

If you went to https://support.microsoft.com/devices and went through the process in creating a repair order for your device, you should have received an e-mail with an attachment for the shipping label. Please make sure to check your Junk mail as well. If you still cannot find it, you should be able to go back to https://support.microsoft.com/devices and click on the device you are sending for repair. Then you should see this: [Screenshot 1]

Click on that, and you should see the active repair order with a link that says “Print shipping label”

It will open and file to print or save. [Screenshot 2]

If this answered your question, please let me know by clicking “Yes” or “No” or marking this post as answered
  5. Kraxi_i Win User

Pedido de servicio ha sido cancelado [Service order has been cancelled]

No, probablemente se refiera al reembolso de manera de envio del control ( en caso de que hayas pagado el envio ), pero no creo que se te otorgue un reembolso.

Intenta contactar con soporte tecnico, aun asi.

Saludos!

-[Translation - No, it probably refers to the refund by way of control shipping (in case you paid for the shipping), but I don't think you will be given a refund.

Try contacting technical support, though.

Regards!]
  6. flapteam Win User

No tengo habilitado el boton de imprimir etiqueta[Translation-I don't have the label print button enabled]

Tienes que ser paciente, nada más que hacer, no te preocupes, son muy receptivos. Entiendo que es frustrante, pero tenemos que esperar
    Si hay que ser paciente pero que se tarden mas de 24 horas en tener la etiqueta disponible me parece un poco desidia por parte de Microsoft.

Hoy en dia en generar la etiqueta deberían como mucho pasar horas y no dias.

[Translation-You have to be patient, nothing else to do, don't worry, they're very receptive. I understand it's frustrating, but we have to wait

If you have to be patient but it takes more than 24 hours to have the label available, it seems to me a little disappointment on the part of Microsoft.

Today in generating the label should at most spend hours and not days.]
Thema:

Loading...
  1. Etiqueta de Envio dos Correios[Translation-Post Office Shipping Label] - Similar Threads - Etiqueta Envio dos

2. Etiqueta devolución

in XBoX on Windows
    Etiqueta devolución: Les cuento mi problema: llevo casi una semana contactando a diario con el servicio técnico de Xbox porque mi mando que se encuentra en garantía no funciona correctamente. Al comunicarme con ellos...
  3. Sin respuesta y sin etiqueta de envio para un pedido para reparacion en periodo de garantia...

in XBoX on Consoles
    Sin respuesta y sin etiqueta de envio para un pedido para reparacion en periodo de garantia...: El 17/11/2020 he realizado el pedido para la reparación en periodo de garantia de una Xbox One X, pero a fecha de 23/11/2020 no he tenido ningún tipo de respuesta y tampoco me han enviado el...
  4. Onde encontrar a etiqueta de envio [Where to find the shipping label]

in XBoX on Consoles
    Onde encontrar a etiqueta de envio [Where to find the shipping label]: Meu controle do xbox apresentou um problema e solicitei a troca pois ainda está na garantia. A Xbox me enviou um email dizendo que está esperando que eu poste o controle mas nao sei onde achar o...
  5. No tengo habilitado el boton de imprimir etiqueta[Translation-I don't have the label print...

in XBoX on Consoles
    No tengo habilitado el boton de imprimir etiqueta[Translation-I don't have the label print...: Ayer hice una solicitud de reparacion y aún no se me ha habilitado la opcion de imprimir la etiqueta y mientras tanto sin consola [Translation-Yesterday I made a repair request and I still...
  6. Etiqueta para reparación[Translation-Repair label]

in XBoX on Consoles
    Etiqueta para reparación[Translation-Repair label]: Buenas, ¿Cuánto tiempo se tarda en tener disponible la etiqueta para hacer el envío de una reparación? [Translation-Good, how long does it take to have the label available to ship a repair?]...
  7. PROBLEMAS DE ENVIO [SHIPPING PROBLEMS]

in XBoX on Consoles
    PROBLEMAS DE ENVIO [SHIPPING PROBLEMS]: Envie mi xbox a garantia, y resulta que me lo enviaron sin cables,ni controles. como puedo contactar con alguien de xbox??? Translation: [ Send my xbox to warranty, and it turns out that they...
  8. Envio de presente no Fortnite [Translation - Gift Submission at Fortnite]

in XBoX Sales and Promo
    Envio de presente no Fortnite [Translation - Gift Submission at Fortnite]: Enviei um pacote Wingman no Fortnite para um amigo, faz 4 meses desde que enviei, e até hoje ele ainda não recebeu: eu jogava no Xbox One e mandei com dinheiro que eu tinha no Xbox o pacote para...
  9. reparacion, envio de consola, quien paga los portes si la consola esta en garantia.

in XBoX on Consoles
    reparacion, envio de consola, quien paga los portes si la consola esta en garantia.: estoy tramitando el envio de una consola rota por la pantalla verde de la puerte, con el error102 , la consola esta en garantia. He llegado al paso de el envio, tengo la consola empaquetada y con...
  10. Envio do xbox

in XBoX on Consoles
    Envio do xbox: Good morning I did not receive the mailing label to send my xbox one to send the support. what shoul 0ce81c51-c9d4-45ac-a5e7-a8b6bc9436ab