Estorno de Pontos do Microsoft Rewards[Translation-Reversal of Microsoft Rewards Points]

Discus and support Estorno de Pontos do Microsoft Rewards[Translation-Reversal of Microsoft Rewards Points] in XBoX Sales and Promo to solve the problem; Efetuei a compra da Edição do Herói do Minecraft Dungeons, em 01.06.2020, e me tornei elegivel para ganhar 3.000 pontos do Microsoft Rewards,... Discussion in 'XBoX Sales and Promo' started by Mr-Sleepwalker, Jun 3, 2020.

1. Estorno de Pontos do Microsoft Rewards[Translation-Reversal of Microsoft Rewards Points]

Efetuei a compra da Edição do Herói do Minecraft Dungeons, em 01.06.2020, e me tornei elegivel para ganhar 3.000 pontos do Microsoft Rewards, creditados na mesma data na minha conta.

Por um descuido, não utilizei um saldo de R$75 que expirariam antes da cobranca de uma pre-reserva que fiz e, por conta disso, solicitei o reembolso da compra do Dungeons para refazê-la utilizando esse saldo. Quando o reembolso foi processado, os 3.000 pontos
    foram estornados da minha conta e, mesmo tendo refeito a compra no dia 02.06.2020, a Microsoft não creditou novamente os 3.000 pontos do Rewards e o card no aplicativo encontra-se como concluído, não me permitindo reutilizá-lo.

Entrei em contato com o chat da Microsoft em inglês (pois nenhum agente retorna minhas solicitações de ligação) e a única certeza que recebi foi que não estou elegível a receber de volta os pontos, pois foram resgatados em uma compra reembolsada.

Há algum lugar no suporte onde eu possa encaminhar essa ocorrência de forma que analisem o caso e, tendo eu refeito a compra no prazo, seja habilitdo para receber de volta esses pontos do Rewards?

Agradeço antecipdamente!

[Translation-I purchased the Minecraft Dungeons Hero Edition on 01.06.2020, and became eligible to earn 3,000 Microsoft Rewards points, credited on the same date to my account.

For an oversight, I did not use a balance of R$ 75 that would expire before the charge of a pre-booking I made and, because of that, I requested a refund of the purchase of Dungeons to remake it using that balance. When the refund was processed,
    the 3,000 points were reversed from my account, and even though I remade the purchase on 02.06.2020, Microsoft did not recredit the 3,000 Rewards points and the in-app card is complete, not allowing me to reuse it.

I contacted the Microsoft chat in English (because no agent returns my call requests) and the only certainty I received was that I am not eligible to receive the points back because they were redeemed on a refunded purchase.

Is there somewhere in support where I can forward this occurrence so that they review the case and, having redone the purchase on time, be able to get back these Rewards points?

Thank you in advance!]

:)

Mr-Sleepwalker, Jun 3, 2020
    Error:Failed to connect to localhost port 9200: Connection refused
Thema:

Estorno de Pontos do Microsoft Rewards[Translation-Reversal of Microsoft Rewards Points]