error codigo xbox live 14 dias

Discus and support error codigo xbox live 14 dias in XBoX on Consoles to solve the problem; hola, tengo un codigo de prueba de 14 dias de xbox live gold, pero al intentar activarlo en la consola me aparece que el codigo introducido es... Discussion in 'XBoX on Consoles' started by Northdakota1, Aug 27, 2019.

1. Northdakota1
    Northdakota1 Guest

hola, tengo un codigo de prueba de 14 dias de xbox live gold, pero al intentar activarlo en la consola me aparece que el codigo introducido es incorrecto, despues lo canje en internet y todo bien, pero cuando intento jugar online me aparece que no tengo
    los permisos necesarios, el codigo ya lo canje, por lo que si funciona, y me aparece en el historial de compras pero por alguna razón me aparecen los problemas, alguien sabe que puede ser??

:)

Northdakota1, Aug 27, 2019
  2. joaop3drobrasil Win User

Doar keys de live gold

quem tiver um codigo que nao usa passa para mim nao estou obrigando mas pedindo com educação pode ser ate de 14 dias
  3. Northdakota1 Win User

error codigo xbox live 14 dias -[Translation - error code xbox live 14 days]

yes, i can´t play any game online
  4. Ricardo Cintra Win User

Hi when you claim the code, the system show to you the time with you have active. With game you is have the problem, all games?
  5. XBF Leo G Win User

Hello Northdakota1,

Thank you for posting on the Xbox forums. We understand that you redeemed a prepaid code for a 14-day free trial of Xbox Live Gold, but you are unable to play multiplayer games online. Are you using an Xbox One or Xbox 360? If you are playing on an
    Xbox One, we recommend
    removing your account from the console and downloading it back
    .

Also, the Xbox Support Team can review your account and find out if the 14-day trial was successfully redeemed on your account. It is possible that the code was redeemed
    on a different account that you own. The support team will investigate the prepaid code, and let you know if the code is active on your account. We will provide steps on how to contact the Xbox Support Team. Be sure to let us know the results!

How to contact the Xbox Support Team:

1. Click the support team link that we provided
    2. Select Billing & accounts in the category area
    3. Select See other options
    4. Select Can't redeem a code
    5. Select Show contact options
    6. Select Request a call from Support
  6. Northdakota1 Win User

hola, intente con varios juegos, pero en mi cuenta tampoco me aparece que tenga activado el tiempo de prueba

-[Translation - hello, try multiple games, but in my account it also doesn't appear to me that I have activated the trial time]
Thema:

Loading...
  1. error codigo xbox live 14 dias - Similar Threads - error codigo live

2. how do i fix error codigo 0xd05e118

in XBoX Games and Apps
    how do i fix error codigo 0xd05e118: it happens when i try any disc like disc E and C 390b8a23-806b-4a3d-8694-1719375e84b9
  3. Error al canjear un codigo Gold de 3 meses // Error when redeeming a 3-month Gold code

in XBoX Accessibility
    Error al canjear un codigo Gold de 3 meses // Error when redeeming a 3-month Gold code: El problema es que ingrese un codigo gold de 3 meses, me informo que me iban a dar 1 mes extra de gold si aceptaba los pagos periodicos de este, me informo cuanto deberia de pagar despues de que...
  4. error en codigo[error in code]

in XBoX Games and Apps
    error en codigo[error in code]: buen dia el asunto es que al querer ingrsar un codigo de de una tarjeta de regalo me manda el siguiente error. este codigo no pertenece a una tarjeta de regalo espero su pronta respuesta...
  5. ERROR CODIGO DE ERRO 80004005 ALGUEM SABE O QUE É ISSO ?

in XBoX Games and Apps
    ERROR CODIGO DE ERRO 80004005 ALGUEM SABE O QUE É ISSO ?: NAO CONSIGO CONECTAR O MEU AVATAR COM MINHACONTA XBOX LIFE GOOD 4b009121-bad3-4c6c-a178-d34e14abac83
  6. me marca error al canjear mi codigo[it marks an error when redeeming my code]

in XBoX Sales and Promo
    me marca error al canjear mi codigo[it marks an error when redeeming my code]: compre una tarjeta y no la utilice, después de un mes aproximadamente rasque el codigo y me marca un error, dice que mi codigo no es valido y que intente con otro. [Translation - buy a card and...
  7. Pes 2019 apresentando codigo de erro 0x82d40007[Pesos 2019 showing error code 0x82d40007]

in XBoX Games and Apps
    Pes 2019 apresentando codigo de erro 0x82d40007[Pesos 2019 showing error code 0x82d40007]: Boa tarde a todos. Estava jogando e tudo normal, ate que anteontem o jogo aparece essa mensagem de erro 0x82d40007 e nao abre mais. Alguem poseria me ajudar? [Translation - Good afternoon...
  8. CODIGO DE ERROR: 0xB0500B6 0x00000000 0x00000201 [Mod Translated - ERROR CODE: 0xB0500B6...

in XBoX on Consoles
    CODIGO DE ERROR: 0xB0500B6 0x00000000 0x00000201 [Mod Translated - ERROR CODE: 0xB0500B6...: Eh intentado bind+eject+XBOXbuttom+RESET+DeleteAll. Configuro el idioma hasta ahi bien al pasar a NETWORK me dice que la consola ya esta conectada a internet sin yo seleccionar una red ni una...
  9. Codigo de erro -[Translation - Error Code]

in XBoX on Consoles
    Codigo de erro -[Translation - Error Code]: O meu Xbox360 está com o codigo de erro 4174-4476-1781-0300-C800-0036 e não consigo resolver, alguém sabe alguma solução sobre? Não encontrei nada no suporte -[Translation - My Xbox360 is with...
  10. Ativei o Gold live por codigo de cartão apresenta esse error : 8C150009.. ???

in XBoX on Consoles
    Ativei o Gold live por codigo de cartão apresenta esse error : 8C150009.. ???: I activated the Gold live by card code that I bought in the store and put it on Xbox 360 that activated the live more when consulting the account by the console presents this error: 8C150009 .....