error al canjear un código [Translation: Failed to redeem a code]
Discus and support error al canjear un código [Translation: Failed to redeem a code] in XBoX Sales and Promo to solve the problem; Hola, buenas tardes. Les escribo debido a que mi hermano me regaló vía xbox un juego y al intentar canjear dicho código me salta el siguiente error:... Discussion in 'XBoX Sales and Promo' started by maverickjgg, Oct 9, 2018.
Thema:
error al canjear un código [Translation: Failed to redeem a code]
Loading...
-
error al canjear un código [Translation: Failed to redeem a code] - Similar Threads - error canjear código
-
I have the following error message when I try to log i0x80190005. I know this mean a...
in XBoX AccessibilityI have the following error message when I try to log i0x80190005. I know this mean a...: How do I correct the error message 0x80190005 which says I have a temporary connection problem but it has been like this for weeks. Any help appreciated. Thanks a4772127-e75c-4ae7-933f-4324eb030577 -
Error 0xc0ea0001 occurs when launching a game on PC
in XBoX Games and AppsError 0xc0ea0001 occurs when launching a game on PC: Tried uninstalling the xbox app multiple times. Ran the sc.exe stop licensemanager command in command prompt. Error happens when trying to launch any game from game pass.... -
Xbox rewards Spotify premium three months free, code error.
in XBoX on WindowsXbox rewards Spotify premium three months free, code error.: Xbox rewards offered me Spotify premium for three months free, It asked me to type in a code, I did and after I tried to press the redeem Button it says Something like “unexpected error try... -
Error 0x838601e7
in XBoX Games and AppsError 0x838601e7: Syncing data Ref Dead Redemption 2 error 0x838601e7 23d500e8-6fe6-43e6-ac31-e2dc62d3660a -
Xbox One won't load any games, no error code, doesn't go to the load page
in XBoX Games and AppsXbox One won't load any games, no error code, doesn't go to the load page: Having an issue where the games don't launch, there is no error code and I will link a video to this post but it wont allow me to, need answers and whatever can help. Both external and internal... -
Error al canjear un codigo Gold de 3 meses // Error when redeeming a 3-month Gold code
in XBoX AccessibilityError al canjear un codigo Gold de 3 meses // Error when redeeming a 3-month Gold code: El problema es que ingrese un codigo gold de 3 meses, me informo que me iban a dar 1 mes extra de gold si aceptaba los pagos periodicos de este, me informo cuanto deberia de pagar despues de que... -
me marca error al canjear mi codigo[it marks an error when redeeming my code]
in XBoX Sales and Promome marca error al canjear mi codigo[it marks an error when redeeming my code]: compre una tarjeta y no la utilice, después de un mes aproximadamente rasque el codigo y me marca un error, dice que mi codigo no es valido y que intente con otro. [Translation - buy a card and... -
Error al canjear tarjeta regalo
in XBoX Games and AppsError al canjear tarjeta regalo: hola comunidad microsoft, al canjear tarjeta regalo de Xbox lo hice en la cuenta no deseada debido a que en el instante tenia 2 cuentas abiertas. puedo desde una cuenta realizar pagos a otra?... -
Error Inusual al canjear un codigo de descarga digital
in XBoX Games and AppsError Inusual al canjear un codigo de descarga digital: He comprado el Shadow of war estandar ed. En una web me enviaron el código lo canjee y hasta ahi todo bien, al terminar la descarga me dice que tengo que comprar para poder jugar, llamo al soporte...