Error al canjear tarjeta regalo

Discus and support Error al canjear tarjeta regalo in XBoX Games and Apps to solve the problem; hola comunidad microsoft, al canjear tarjeta regalo de Xbox lo hice en la cuenta no deseada debido a que en el instante tenia 2 cuentas abiertas. puedo... Discussion in 'XBoX Games and Apps' started by Johntapias83, Mar 1, 2020.

1. Johntapias83
    Johntapias83 Guest

hola comunidad microsoft, al canjear tarjeta regalo de Xbox lo hice en la cuenta no deseada debido a que en el instante tenia 2 cuentas abiertas. puedo desde una cuenta realizar pagos a otra?

Gracias.

:)

Johntapias83, Mar 1, 2020
  2. Onyx Is Here Win User

If you set the gamertag that will make the purchase as Home on the console you can share your digital game purchases
  3. schnurren Win User

4. Gottencris Win User

problemas no puedo canjear ningún codigo de regalo con ninguna cuenta [Translation-Problems I can not redeem any gift codes with any account]

No puedo canjear mi tarjeta de regalo en mi cuenta de xbox

¿como puedo solucionarlo ?
  5. UniversalPond0 Win User

Error al canjear codigo de membresia gold

Me pasa lo mismo me marca error al canjear la tarjeta gold y no me deja descargar uno de mis juegos halo 3

[Translation-

I pass the
    same mark me
    error to redeem
    the gold card
    and not let
    me download one
    of my games
    halo 3]
  6. alexander01365 Win User

How to redeem discord nitro.

Hay una opción que dice canjear regalo
Thema:

Loading...
  1. Error al canjear tarjeta regalo - Similar Threads - Error canjear tarjeta

2. Why won't my Forza Horizon 5 game not sync or save data for the game? Code Error

in XBoX Games and Apps
    Why won't my Forza Horizon 5 game not sync or save data for the game? Code Error: Why won't my Forza 5 Game save or sync data? It just recently started to happen. I have had the game for a few years now and this is the first time it has happened. I have cleared the already...
  3. Surgeon Sim 2 Authentication Error

in XBoX Games and Apps
    Surgeon Sim 2 Authentication Error: Every time I try to load into surgeon sim 2 it says authentication error. I have tried unplugging my Xbox then plugging it back in, resetting my system, trying a new profile, and more. Can anyone...
  4. unable to download on 360 error +16193292776

in XBoX on Consoles
    unable to download on 360 error +16193292776: This problem has been there for over ten years, I can't download backwards compatible game easily and my hdd still has a lot of space i am getting many error code 8015d000, error +16193292776...
  5. Cannot download game from store: error missing element

in XBoX Games and Apps
    Cannot download game from store: error missing element: There’s really no other way to describe as such. I am trying to download Halo Wars 2, before it would say something along the lines of “error cannot install, missing element” so I tried...
  6. I'm getting the 0x89235107 error for Minecraft.

in XBoX Games and Apps
    I'm getting the 0x89235107 error for Minecraft.: I checked the previous question on this, and I installed the Xbox console companion and tried to reset it, Minecraft launcher, Minecraft Java Edition, and Xbox Live. It still doesn't work, and I...
  7. Error al canjear un codigo Gold de 3 meses // Error when redeeming a 3-month Gold code

in XBoX Accessibility
    Error al canjear un codigo Gold de 3 meses // Error when redeeming a 3-month Gold code: El problema es que ingrese un codigo gold de 3 meses, me informo que me iban a dar 1 mes extra de gold si aceptaba los pagos periodicos de este, me informo cuanto deberia de pagar despues de que...
  8. me marca error al canjear mi codigo[it marks an error when redeeming my code]

in XBoX Sales and Promo
    me marca error al canjear mi codigo[it marks an error when redeeming my code]: compre una tarjeta y no la utilice, después de un mes aproximadamente rasque el codigo y me marca un error, dice que mi codigo no es valido y que intente con otro. [Translation - buy a card and...
  9. error al canjear un código [Translation: Failed to redeem a code]

in XBoX Sales and Promo
    error al canjear un código [Translation: Failed to redeem a code]: Hola, buenas tardes. Les escribo debido a que mi hermano me regaló vía xbox un juego y al intentar canjear dicho código me salta el siguiente error: Póngase en contacto con el vendedor para...
  10. Error Inusual al canjear un codigo de descarga digital

in XBoX Games and Apps
    Error Inusual al canjear un codigo de descarga digital: He comprado el Shadow of war estandar ed. En una web me enviaron el código lo canjee y hasta ahi todo bien, al terminar la descarga me dice que tengo que comprar para poder jugar, llamo al soporte...