error a entrar a minecraft [Error to enter minecraft

Discus and support error a entrar a minecraft [Error to enter minecraft in XBoX Accessibility to solve the problem; hola soy santiago tengo una problema con la cuenta de minecraft por alguna razón cuando abro minecraft me aparece mi cuenta y cuando le doy click... Discussion in 'XBoX Accessibility' started by _santiago_, Nov 7, 2021.

  1. _santiago_
    _santiago_ Guest

    error a entrar a minecraft [Error to enter minecraft


    hola soy santiago tengo una problema con la cuenta de minecraft por alguna razón cuando abro minecraft me aparece mi cuenta y cuando le doy click aparece como si no tuviera cuenta y le doy click a cuenta de microsoft se queda cargando despues sale error al iniciar sesión acabo de borrar algunos archivos y no se si haya borrado algo de microsoft o de minecraft para poderlo jugar espero que me puedan ayudar. gracias

    [THE TEXT BELOW IS MACHINE TRANSLATED AND MAY NOT BE AN ACCURATE REPRESENTATION OF THE ORIGINAL POST]

    hello i'm santiago i have a problem with the minecraft account for some reason when i open minecraft my account appears and when i click it appears as if i did not have an account and i click on microsoft account it stays loading then error comes out when logging in i just deleted some files and i do not know if i have deleted something from microsoft or minecraft to be able to play it i hope they can help me. thank you


    error a entrar a minecraft [Error to enter minecraft [​IMG]


    -Se mueve desde el foro de Outlook.com-

    :)
     
    _santiago_, Nov 7, 2021
    #1
  2. XBF - Dom Win User

    error a entrar a minecraft [Error to enter minecraft

    Hello _santiago_,

    Thank you for reaching out to us about your issue!

    First, uninstall the launcher and the game and reinstall them just in case those files you deleted were necessary for the game to function properly.

    If that doesn’t work, try selecting the “Create a new Microsoft Account” link under the “Mojang Log-in” button and just sign into your already existing Microsoft account instead of creating a new one.

    [Let us know if this answered your question by tapping "Yes" below]
  3. XBF - Dom Win User

    error a entrar a minecraft [Error to enter minecraft

    [El asociado utiliza una aplicación de traductor, tenga en cuenta que pueden ocurrir errores gramaticales o sintaxis inconsistente]

    Hola _santiago_,

    ¡Gracias por comunicarse con nosotros sobre su problema!

    Primero, desinstala el lanzador y el juego y vuelve a instalarlos en caso de que los archivos que eliminaste fueran necesarios para que el juego funcionara correctamente.

    Si eso no funciona, intente seleccionar el enlace "Crear una nueva cuenta de Microsoft" en el botón "Inicio de sesión de Mojang" y simplemente inicie sesión en su cuenta de Microsoft ya existente en lugar de crear una nueva.

    [Háganos saber si esto respondió a su pregunta tocando "Sí" a continuación]
  4. XBF Eladio M Win User

    Erro ao entrar no minecraft [Mod Translation - Error entering Minecraft]

    Hey Gael

    Thank you for taking the time to post this on the Xbox Forums. We understand that you are experiencing difficulties with using multiplayer features in Minecraft.

    The message that you are inquiring about, is a notification that states only comes up if you don't have your account correctly configured to allow multiplayer, as this title is heavily dependent on Social features.

    I would recommend that you make sure you can
    configure your Online safety and privacy settings
    once more and make sure you save these setting.

    If you have another platform, such as an Xbox One, you can configure it on there as well and you should be able to play online.

    Give this a try and let us know if this works for you!
  5. andersonpassos Win User

    My game pass ultimate does not work when i try to use it on PC - Account issue

    Troubleshoot the Minecraft launcher error: If you're encountering an error when trying to use the Minecraft launcher, you can try uninstalling and reinstalling the launcher or updating to the latest version. You can also try clearing the launcher cache by following these steps:

    Press the Windows key + R to open the Run dialog box.

    Type "%appdata%" (without quotes) and press Enter.

    Delete the .minecraft folder.

    Restart the launcher and try again.
  6. Zakneel Win User

    No sincroniza datos minecraft [Doesn't sync minecraft data]

    Hola, llevo dos dias intentando entrar a minecraft, no me carga los datos del usuario, hoy hemos intentado entrar desde otro usuario y si ha dejado y al entrar con el mío no.

    He desistalado el juego y ahora no me aparece ni los datos guardados solo los del otro usuario. No se que hacer! Ayuda

    [Translation-Hello, I have been trying to enter minecraft for two days, it does not load the user's data, today we tried to enter from another user and if you have left and when entering with mine no.

    I desisted the game and now I do not see the saved data only those of the other user. I don't know what to do! Help ]
    Lo que a mi me funcionó fue apagar el xbox por completo (dejar apretado el botón de power hasta que la consola se apague), después prenderlo y entrar al Minecraft
Thema:

error a entrar a minecraft [Error to enter minecraft

Loading...
  1. error a entrar a minecraft [Error to enter minecraft - Similar Threads - error entrar minecraft

  2. Ocorreu um erro. Tente novamente mais tarde Falha ao entrar no perfil box live / An error...

    in XBoX on Windows
    Ocorreu um erro. Tente novamente mais tarde Falha ao entrar no perfil box live / An error...: Amigos, por favor me ajudem! Instalei W10 só pra jogar esse jogo, comprei, ativei na Microsoft Store, loguei direitinho e talz. O jogo até abre, mas na tela inicial fica ' Pressione Enter para...
  3. Erro da minha conta da microsoft ao tentar entrar na xbox live[Translation-Error on my...

    in XBoX on Windows
    Erro da minha conta da microsoft ao tentar entrar na xbox live[Translation-Error on my...: Instalei o jogo ARK: Survival Evolved pela Microsoft Store do meu computador windows 10. Conseguir jogar o jogo por algum tempo, porém agora quando eu entro no jogo aparece esta seguinte mensagem:...
  4. No me deja entrar en mi cuenta me aparece el error 0x8000ffff[Don't let me in, my error...

    in XBoX Games and Apps
    No me deja entrar en mi cuenta me aparece el error 0x8000ffff[Don't let me in, my error...: No me deja utilizar mi cuenta [Translation - Don't let me use my cuenta] 511c847f-0890-48ab-939b-cb64d62c4598
  5. Error al intentar entrar en servidores de Minecraft para la switch[Translation-Failed to...

    in XBoX Games and Apps
    Error al intentar entrar en servidores de Minecraft para la switch[Translation-Failed to...: Buenos días, compré el juego de Minecraft para la Switch, cuando inicio sesión me sale abajo a la izquierda de la pantalla “conectando a cuenta de nintendo” a continuación me pone “iniciando...
  6. Erro ao entrar em jogos e apps /// Error entering games and apps

    in XBoX Games and Apps
    Erro ao entrar em jogos e apps /// Error entering games and apps: Não estou conseguindo acessar alguns jogos e apps, ficando dando o erro 0x800705b4 e ja nao sei mais o que fazer alguem sabe? I'm not able to access some games and apps, giving the error...
  7. Erro ao entrar em um jogo -[Translation - Error entering a game]

    in XBoX Games and Apps
    Erro ao entrar em um jogo -[Translation - Error entering a game]: Alguém me ajuda, meu mortal Kombat x e meu pes 19 n esta funcionando e eu acabei de comprar o game pass -[Translation - Somebody help me, my mortal Kombat x and my n 19 foot is working and I just...
  8. Erro ao entrar no minecraft [Mod Translation - Error entering Minecraft]

    in XBoX on Mobile
    Erro ao entrar no minecraft [Mod Translation - Error entering Minecraft]: Boa tarde, ao tentar entrar no aplicativo minecraft via ipad ou ainda via iphone ele nao entra, fica pensando muito tempo e tranca ou fica pensando e aparece o erro abaixo [Mod Translation - Good...
  9. Quiero entrar ala jugar y la consola me vota un error con el siguiente numero.......

    in XBoX on Consoles
    Quiero entrar ala jugar y la consola me vota un error con el siguiente numero.......: [Title translation-I want to go in to play and the console votes me a mistake with the next number.... 0-97e107df thank you if anyone knows why xbox one support you don't answer if very...
  10. Erro 0x8015DC12 Não é possivel entrar na Xbox Live agora (Error 0X8015DC12 unable to sign...

    in XBoX on Windows
    Erro 0x8015DC12 Não é possivel entrar na Xbox Live agora (Error 0X8015DC12 unable to sign...: Olá. Esse erro persiste em continuar, todo o tempo. Já tentei em vários horários diferentes e até com contas diferentes, mas não consigo acessar e por causa desse erro, não consigo jogar. A...