Erro no xbox one em relação a conta principal

Discus and support Erro no xbox one em relação a conta principal in XBoX on Consoles to solve the problem; Hello, I have a big problem yesterday did something wrong. I put on another xbox one my account as the primary there, wanted to know if it would... Discussion in 'XBoX on Consoles' started by FelipeGDoro, Apr 11, 2016.

1. FelipeGDoro
    FelipeGDoro Guest

Hello, I have a big problem
    yesterday did something wrong. I put
    on another xbox one my
    account as the primary there, wanted to know
    if it would have the possibility to reset
    my account, for now to try to put
    my account as the primary again in console
    my brother says he can only do this process
    3 times a year. I ask for help to
    fix it. The same also happens
    when trying to connect his console in my
    account because yesterday put my account and
    it as prinicipal that other console.
    Could reset the two accounts?
    For I will not do it again, thank you and
    sorry

:)

FelipeGDoro, Apr 11, 2016
  2. Meu Xbox não aceita ser definido como principal

Tenho essa dúvida . loguei em outra Xbox com minha conta com isso o meu Xbox deixou de ser o meu principal sozinho e tento definir ele informa que eu não posso redefinir só depois de 01 ano mais esse erro já tem mais de um ano

Robertson RSA, Apr 11, 2016
  3. Erro Xbox Insider (Xbox one Update Preview)

Já faz algum tempo que faço parte do xbox hub insider, e já faz algum tempo também que foi liberado o acesso beta. Mas sempre que tento trocar o ring do alfa para o beta, aparece o seguinte erro. "Já registrado. Para fazer alterações, entre com a mesma conta
    que você usou para esta previa neste dispositivo". Essa conta que utilizo é a minha conta principal no xbox. Sempre a utilizei, então não entendo o porque não consigo fazer a alteração.

Desde já agradeço toda ajuda.

RoyalStoormer, Apr 11, 2016
  4. Tamurazaki
    Tamurazaki Guest

Go to the Xbox support, and ask for the resets, i guess they will do it for you without any problems.

Tamurazaki, Apr 13, 2016
  5. yNxthan Win User

Xbox Gold for Family

Alguém poderia explicar como configurar o compartilhamento em dois dispositivos, por favor.
    Desde a compra de um novo xbox não está funcionando. desde já, obrigado
    Voce precisa ir nas configurações, personalização, em meu Xbox principal, então voce defini o seu xbox como principal na conta de seu amigo e no xbox do seu amigo ele colocará o xbox dele como principal estando na sua conta
  6. Tamurazaki Win User

Go to the Xbox support, and ask for the resets, i guess they will do it for you without any problems.
  7. Niko1664 Win User

Xbox Game Pass Ultimate

Olá TiagoYuki ! Sim, no momento em que você declara o Xbox como Xbox Home da conta principal, todas as contas no console poderão se beneficiar
    dos benefícios (Gold e Game Pass) da conta principal, mas apenas jogando neste console. Não em outro lugar.

[Edit - Translation] - Hello TiagoYuki! Yes, by the time you declare Xbox as your primary account's Xbox Home, all accounts on the console will benefit from the benefits (Gold and Game Pass) of the master account, but only by playing on this console.
    Not anywhere else.
  8. uFeeder Win User

xbox sign in

Verifique se sua conexão com a internet está ok, ou veja se sua conta está definida como principal em seu console. Translate:(Português to english).
  9. FRAN SM70 Win User

CONTA PRINCIPAL XBOX COMPARTILHADA ENTRE DISPOSITIVOS DE UM MESMO PROPRIETARIO [Translate] XBOX HOME ACCOUNT SHARED BETWEEN DEVICES OF THE SAME OWNER

O meu problema é com a conta

como tenho 2 consoles XBOX one compartilho a minha conta entre os dois consoles ou seja um fica como xbox principal e outro eu acesso normalmente sem estar como principal porem esse que está como principal já está a anos! e sem motivo ele está acusando agora
    como já efetuei a troca 5 x da conta como xbox principal ele desconfigurou e não consigo mas acessar como antes.

Preciso de corrijam o erro que apresenta como se eu já tivesse trocado 5 x no ano minha conta principal por consoles XBOX one. Pois isso não ocorreu nunca troquei

-[Translation - My problem is with the account

As I have 2 XBOX one consoles I share my account between the two consoles or be one gets as main Xbox and another I access normally without being as main but the one that is as main is already years! And for no reason he is accusing now as I have
    already effected the 5 x exchange of the account as the main Xbox he has unconfigured and can not but access as before.

I need to correct the error that displays as if I had already exchanged 5 x in the year my main account for XBOX one consoles. ' Cause it didn't happen I never traded]
Thema:

Loading...
  1. Erro no xbox one em relação a conta principal - Similar Threads - Erro relação conta

2. como no meu post aterior tava dando um erro diferente, agr ta dando esse erro ai, alguem...

in XBoX Accessibility
    como no meu post aterior tava dando um erro diferente, agr ta dando esse erro ai, alguem...: Error message: cZ: Player didn't buy Minecraft Java Edition or did not migrate its account Cause: Player didn't buy Minecraft Java Edition or did not migrate its account Stack trace:...
  3. meu xcloud esta dando erro jogo no pc e omtem estavo jogando normalmente ate que hoje agora...

in XBoX Games and Apps
    meu xcloud esta dando erro jogo no pc e omtem estavo jogando normalmente ate que hoje agora...: An error occurred while processing your request. Reference #102.44bef748.1704379492.cf23c717 ajuda pfv microsoft e6934cd5-b84e-4ae3-883a-9ddafecb42c8
  4. xbox 360 erro 800700E8

in XBoX Games and Apps
    xbox 360 erro 800700E8: hello guys I recently bought a game called lego indiana jones the original adventures for xbox 360 through digital media but I can't download it because error 800700E8 appears if you know how to...
  5. Minecraft java edition not login erro

in XBoX Games and Apps
    Minecraft java edition not login erro: Minecraft java edition not login error it seems xbox does not minecraft profile 528bc045-dc11-48e0-af56-51ed83c471f1
  6. star field erro game crashed on launch from xbox app

in XBoX Games and Apps
    star field erro game crashed on launch from xbox app: evevrytime i load this game it crashes on the xbox app 37fa492b-4d8c-4add-8e3e-3b88198d247f
  7. Dayz servers missing erro codes fix

in XBoX Games and Apps
    Dayz servers missing erro codes fix: If your keep logging in to erro codes and can't get the servers in dayz go on to the servers hosted by players any will be fine, play a few minutes and it will force an update on your console.....
  8. Meu Xbox one está com o erro E106 e a atualização do site de suporte não funciona

in XboX Insiders
    Meu Xbox one está com o erro E106 e a atualização do site de suporte não funciona: Após última atualização meu Xbox one está com esse erro submitted by /u/huemaybr [link] [comments]
  9. When I ever I pressed the factory rest button and keep all games and all the erro code E102...

in XBoX on Consoles
    When I ever I pressed the factory rest button and keep all games and all the erro code E102...: When I ever I pressed the factory rest button and keep all games to fix the corrupt games thing the error code E102 popped up iv turned it off and on multiple times iv reset it multiple times but...
  10. My computer keeps getting unexpected erros

in XBoX on Consoles
    My computer keeps getting unexpected erros: Ive googled everything i can at this point with no success some games i try to play just crash my whole pc and just says unexpected error 7b65ef95-7058-4ea9-beb9-119dd69508e6