Erro no cartão pre pago

Discus and support Erro no cartão pre pago in XBoX on Consoles to solve the problem; Detalhes: oi boa tarde , comprei um cartão pre-pago só que está tanto erro no código e comprei hj 09/07/2018 e passei a tarde toda tentando e não... Discussion in 'XBoX on Consoles' started by FuturePuma64794, Jul 9, 2018.

1. Erro no cartão pre pago

Detalhes: oi boa tarde , comprei um cartão pre-pago só que está tanto erro no código e comprei hj 09/07/2018 e passei a tarde toda tentando e não está tanto certo. Vcs poderia me ajuda ?

:)

FuturePuma64794, Jul 9, 2018
  2. erro 80c150009

Comprei um cartão pre pago 12 meses resgatei o código no aparelho xbox360 e ate agora minha conta não foi alterada e aparece esse erro agora 80c150009

[Translation: I bought a prepaid card 12 months ago I redeemed the code on the xbox360 device and until now my account has not changed and this error appears now 80c150009]

Narcelio Junior, Jul 9, 2018
  3. Cartão Master Card NET+, não consigo adicionar ao xbox live

Estou tentando adicionar um cartão pré-pago internacional (Neteller Net+ MasterCard) mas não consigo. Dá erro na autenticação, me ajudem!

TRANSLATION

I am trying to add a prepaid card
    International (Neteller Net +
    MasterCard) but I can't. Gives error
    in authentication, help me!

FrangoDown-492F7A9A-FC97-4CE1-AC04-EAF918313924, Jul 9, 2018
  4. M3tal Daz3
    M3tal Daz3 Guest

Erro no cartão pre pago

What error code do you get when you try to redeem the prepaid card?

M3tal Daz3, Jul 10, 2018
  5. M3tal Daz3 Win User

Erro no cartão pre pago

What error code do you get when you try to redeem the prepaid card?
  6. Thiago G bh Win User

Custom Xbox Card

seria bem interessante e re pago.se possível um cartão pre pago.
  7. Revocke Win User

Conta live não conecta nem aceita pagamento [Translation - Live account does not connect or accept payment]

Olá!

Você comprou um cartão pré pago do Xbox de 149,90? Ou um cartão de crédito pré pago de R$ 149,90?

-------

[Mod Translation - Hello!

Did you buy a prepaid Xbox card of 149.90?
    Or a prepaid credit card of $ 149.90?]
  8. AlbertValborg Win User

EA Acess erro

Se vc estiver usando cartão NACIONAL, será impossível! Só é aceito cartão INTERNACIONAL. Uma alternativa é usar cartão pré-pago internacional, caso não tenha um.

[Translation-

If you are using
    NATIONAL card,
    will be impossible.
    Is only supported INTERNATIONAL
    card. An alternative is to use
    international prepaid card,
    if you do not have a.]
  9. jonathan123222 Win User

Cobrança esquisita [Mod Translation - Weird charge]

foi cobrado o valor de verificação para ver se era um cartão valido de 4 R$ e não foi estornado continua como valor a ser pago em meu cartão de credito

[Translation - the verification amount was charged to see if it was a valid R $ 4 card and was not refunded it continues as the amount to be paid on my credit card]
Thema:

Erro no cartão pre pago

Loading...
  1. Erro no cartão pre pago - Similar Threads - Erro cartão pre

2. Too Many Requests Erro while trying to logging over Wifi

in XBoX Accessibility
    Too Many Requests Erro while trying to logging over Wifi: I've seen another issue here about that `Logging in error, too many requests.` but the solution they found was connect over mobile internet and try again, and it magically work.. what is going on...
  3. como no meu post aterior tava dando um erro diferente, agr ta dando esse erro ai, alguem...

in XBoX Accessibility
    como no meu post aterior tava dando um erro diferente, agr ta dando esse erro ai, alguem...: Error message: cZ: Player didn't buy Minecraft Java Edition or did not migrate its account Cause: Player didn't buy Minecraft Java Edition or did not migrate its account Stack trace:...
  4. meu xcloud esta dando erro jogo no pc e omtem estavo jogando normalmente ate que hoje agora...

in XBoX Games and Apps
    meu xcloud esta dando erro jogo no pc e omtem estavo jogando normalmente ate que hoje agora...: An error occurred while processing your request. Reference #102.44bef748.1704379492.cf23c717 ajuda pfv microsoft e6934cd5-b84e-4ae3-883a-9ddafecb42c8
  5. xbox 360 erro 800700E8

in XBoX Games and Apps
    xbox 360 erro 800700E8: hello guys I recently bought a game called lego indiana jones the original adventures for xbox 360 through digital media but I can't download it because error 800700E8 appears if you know how to...
  6. Minecraft java edition not login erro

in XBoX Games and Apps
    Minecraft java edition not login erro: Minecraft java edition not login error it seems xbox does not minecraft profile 528bc045-dc11-48e0-af56-51ed83c471f1
  7. star field erro game crashed on launch from xbox app

in XBoX Games and Apps
    star field erro game crashed on launch from xbox app: evevrytime i load this game it crashes on the xbox app 37fa492b-4d8c-4add-8e3e-3b88198d247f
  8. Dayz servers missing erro codes fix

in XBoX Games and Apps
    Dayz servers missing erro codes fix: If your keep logging in to erro codes and can't get the servers in dayz go on to the servers hosted by players any will be fine, play a few minutes and it will force an update on your console.....
  9. Meu Xbox one está com o erro E106 e a atualização do site de suporte não funciona

in XboX Insiders
    Meu Xbox one está com o erro E106 e a atualização do site de suporte não funciona: Após última atualização meu Xbox one está com esse erro submitted by /u/huemaybr [link] [comments]
  10. When I ever I pressed the factory rest button and keep all games and all the erro code E102...

in XBoX on Consoles
    When I ever I pressed the factory rest button and keep all games and all the erro code E102...: When I ever I pressed the factory rest button and keep all games to fix the corrupt games thing the error code E102 popped up iv turned it off and on multiple times iv reset it multiple times but...