Erro:Não é possível processar seu pagamento[Translation-Error: Unable to process your payment]

Discus and support Erro:Não é possível processar seu pagamento[Translation-Error: Unable to process your payment] in XBoX Games and Apps to solve the problem; Olá Eu estou a tentar comprar um cartão-presente de 30 reais, mas toda vez que eu vou finalizar a compra aparece a seguinte mensagem de erro na tela:... Discussion in 'XBoX Games and Apps' started by FelipeFabricio1, Oct 13, 2019.

1. Erro:Não é possível processar seu pagamento[Translation-Error: Unable to process your payment]

Olá

Eu estou a tentar comprar um cartão-presente de 30 reais, mas toda vez que eu vou finalizar a compra aparece a seguinte mensagem de erro na tela:

Já tentei passar o cartão-presente com 2 cartões diferentes, remover o cartão de crédito e colocar de novo, remover o cartão-presente do carrinho e colocar novamente , comprar pelo Xbox One, comprar pelo cell e PC , mas nada, quero comprar logo esse cartão-presente
    antes que o jogo que eu desejo comprar saia de promoção

[Translation-Hello

I am trying to buy a gift card of 30 reais, but every time I will finalize the purchase pops up the following error message on the screen:

I have tried to pass the gift card with 2 different cards, remove the credit card and put again, remove the gift card from the cart and put again, buy by Xbox One, buy by Cell and PC, but nothing, I want to buy this gift card soon Before the game I wish
    to buy promotion skirt ]

:)

FelipeFabricio1, Oct 13, 2019
  2. gssampaiotnnd22 Win User

Erro na compra [Translation - Error in Purchase]

"Entre em contato com o suporte da Microsoft

Não é possível processar o pagamento"

É isso que está dizendo

Translate- "Contact Microsoft support Unable to process payment "

That's what you're saying
  3. XBF Eladio M Win User

Não é possível processar seu pagamento [Mod Translation - Unable to process your payment]

Hey Gabriel

Thank you for taking the time to post this on the Xbox Forums. We understand that you are currently experiencing difficulties with being able to use a subscription you purchased.

I would first verify that you make sure that the system is correctly identifying your subscription by visiting the

Services and subscriptions
    page.

Once you verify that your subscription is correctly on your account, I would recommend that you

remove your account and re-add it
    onto your console.

This can be done by following these simple steps:

1. Press the Xbox button to open the guide.
    2. Select System > Settings >
      Account > Remove accounts.
    3. Select the account that you want to remove, and then select
      Remove to confirm.
    4. When you're finished, select Close.

You can then proceed to add your account once more. Give this a try and let us know if this works for you!
  4. XBF Jasmine Z Win User

Não é possível processar seu pagamento [Your payment can not be processed]

Hi Everson,

Thanks for reaching out to us! We understand it can be frustrating when the purchase will not go through for Fortnite V-bucks. Check to make sure there are no past due balance(s) under

Services &
    subscriptions.
    Make sure the card and billing information is up to date as well.

As a last resort, please contact our Live Customer support team at:
    Contact Us.

It's going to ask if you want help from the virtual agent select
    no thanks,
    pick the category
    (Games)
    and just pick a contact method
    (request a call from support or Chat is faster).

I hope this helps a bit more!
  5. XBF Brad A Win User

Erro:Não é possível processar seu pagamento[Translation-Error: Unable to process your payment]

Hi fellow gamer,

Thanks for coming to the forums we recommend to request a call from support. They will be able to assist you further on the issue.

When you go to Contact Us,follow these steps to request a call from support:

• Step 1 ----select Xbox One
    • Step 2 ----select see other options then subscription changes
    • Step 3-----select show contact options

Step 4 ----select request call from support

Once they call explain the issue and they will be able to help you. Note that these options regularly change so just keep selecting something that gives request a call from support as a contact option.

Hope this helps.

Thanks,

Brad
  6. RedCarGamer Win User

Xbox Live Services are under outage in Purchase and Content Usage, so probably is because of that you are seeing that error. Try again later when the outage is fixed. You can stay updated by accessing in console in Network Settings or through browser in

Xbox Live Status
    .
Thema:

Loading...
  1. Erro:Não é possível processar seu pagamento[Translation-Error: Unable to process your payment] - Similar Threads - Erro Não possível

2. Meu Xbox one está com o erro E106 e a atualização do site de suporte não funciona

in XboX Insiders
    Meu Xbox one está com o erro E106 e a atualização do site de suporte não funciona: Após última atualização meu Xbox one está com esse erro submitted by /u/huemaybr [link] [comments]
  3. Não consigo fazer o login na conta da microsoft pelo launcher do minecraft, está dando erro

in XBoX Accessibility
    Não consigo fazer o login na conta da microsoft pelo launcher do minecraft, está dando erro: Baixei o minecraft pelo game pass, ai fui logar nele e me deparei com um erro, que eu não conseguia logar minha conta da microsoft para jogar nele. [Moderator removed image] [Moderador removeu...
  4. Erro Forza Horizon 4 save game não aparece para sincronizar.

in XBoX on Windows
    Erro Forza Horizon 4 save game não aparece para sincronizar.: Boa noite, recentemente baixei novamente o forza horizon (jogo que tenho comprado desde novembro de 2018), só que o save game dela não carrega, simplesmente começa um novo do 0. Já verifiquei a...
  5. Minha renovação do Game Pass deu erro por não conseguir pagar. Caso eu não pague,...

in XBoX Games and Apps
    Minha renovação do Game Pass deu erro por não conseguir pagar. Caso eu não pague,...: Olá, Minha renovação do Game Pass deu erro por não conseguir pagar. Por isso, também não consigo cancelar, pois tem uma conta em aberto. Caso eu não pague, continuarei sendo cobrado ou o serviço...
  6. Não consigo acessar a minha conta. Erro: Senha incorreta[I can't access my account. Error:...

in XBoX Accessibility
    Não consigo acessar a minha conta. Erro: Senha incorreta[I can't access my account. Error:...: Eu uso o Xbox One S, Meu perfil de jogador: Icaraujo. Meu problema: Hoje, mais ou menos 18:50, eu fui entrar na minha conta pra jogar só que ele pediu a minha senha, então meu pai venho ver o que...
  7. erro 0x800704c6, não consigo instalar nada / cant install anything

in XBoX on Windows
    erro 0x800704c6, não consigo instalar nada / cant install anything: Hi, since around 26 may 2020 i couldnt install any game from xbox (beta) pc, not sure what is the problem since i already tried some stuff like reset connection, repair and reinstall xbox(beta),...
  8. Erro 8027025a em todos os jogos, não carrega lista de jogos

in XBoX Games and Apps
    Erro 8027025a em todos os jogos, não carrega lista de jogos: Boa noite! Ontem a noite joguei meu xbox normalmente e desliguei ele pelo controle como sempre. Hoje resolvi escolher algum jogo novo, então fui olhar a minha lista d jogos mas não carregava....
  9. Mensagem de erro "SENSOR KINECT NÃO TEM ENERGIA SUFICIENTE".[Translation-Error message...

in XBoX on Consoles
    Mensagem de erro "SENSOR KINECT NÃO TEM ENERGIA SUFICIENTE".[Translation-Error message...: Boa tarde. Como proceder para o Kinect do Xbox 360, funcionar normalmente, sendo que esta tudo ligado. Esta apresentando a mensagem de erro. "SENSOR KINECT NÃO TEM ENERGIA SUFICIENTE". Desde...
  10. Não foi possível definir o local de salvamento padrão. erro 0x80004004[Unable to set...

in XBoX on Windows
    Não foi possível definir o local de salvamento padrão. erro 0x80004004[Unable to set...: Estou tentando instalar um jogo em meu segundo hd pelo Xbox (Beta), mas ao tentar mudar o hd de instalação dos aplicativos, aparece esse erro e n consigo instalar [Translation - I am trying to...