Erro em minha conta [Edit - Translation] - Error in my account

Discus and support Erro em minha conta [Edit - Translation] - Error in my account in XBoX on Mobile to solve the problem; Bom dia, esse problema me acompanha há meses. Não quero falar com um bot, por que já fiz de tudo e nada funcionou. Eu jogo minecraft há anos no... Discussion in 'XBoX on Mobile' started by Patatinha_paum, Feb 25, 2020.

1. Erro em minha conta [Edit - Translation] - Error in my account

Bom dia, esse problema me acompanha há meses. Não quero falar com um bot, por que já fiz de tudo e nada funcionou.

Eu jogo minecraft há anos no celular, antes mesmo da compra da microsoft. Alguns meses atrás, uns 4 a 5 eu diria, surgiu um erro em minha conta da microsoft (que eu não uso, prefiro jogar minecraft sem estar utilizando ela). Eu não entendi nada, já que
    eu não havia mexido nela. Esse erro impede o meu acesso ao market place, a criar um personagem com os recursos disponíveis e inclusive ver a biblioteca de seeds. Toda vez que eu abro o minecraft, ele alerta sobre esse erro e diz que o "número do erro" é -9,
    além de citar que se o problema permanecer por muito tempo(o que é o caso), eu poderia acessar a página help/mojang (que não me ajudou). Por favor, se conseguirem identificar o meu problema expliquem-me a situação.

[Edit - Translation] - Good morning, this problem has been with me for months. I don't want to talk to a bot, because I've done everything and nothing has worked.

I've been playing minecraft for years on my cell phone, even before buying microsoft. A few months ago, about 4 to 5 I would say, there was an error in my microsoft account (which I don't use, I prefer to play minecraft without using it). I
    didn't understand anything, since I hadn't touched it. This error prevents my access to the market place, creating a character with the available resources and even seeing the library of seeds. Every time I open minecraft, it warns of this error and says that
    the "error number" is -9, in addition to mentioning that if the problem remains for a long time (which is the case), I could access the page help / mojang (who did not help me). Please, if you can identify my problem, explain the situation to me.

:)

Patatinha_paum, Feb 25, 2020
    Error:Failed to connect to localhost port 9200: Connection refused
Thema:

Erro em minha conta [Edit - Translation] - Error in my account