Erro de transferência de licença[License transfer error]

Discus and support Erro de transferência de licença[License transfer error] in XBoX on Consoles to solve the problem; Alguém sabe a respeito fui transferir as licenças e apareceu a mensagem (houve um problema tente novamente mais tarde) porém deu como transferido e o... Discussion in 'XBoX on Consoles' started by RogerioFigueira, May 14, 2020.

1. Erro de transferência de licença[License transfer error]

Alguém sabe a respeito fui transferir as licenças e apareceu a mensagem (houve um problema tente novamente mais tarde) porém deu como transferido e o jogo não inicia e nem resetou a transferência se alguém puder ajudar agradeço

[Translation - Does anyone know about it I transferred the licenses and the message appeared (there was a problem try again later) but it was transferred and the game does not start or reset the transfer if anyone can help thank you]

:)

RogerioFigueira, May 14, 2020
  2. RogerioFigueira Win User

Eu não anotei mais quando cliquei ficou rodando bastante tempo bem mais que o normal tipo uns 30 segundos pior que não consigo falar com o suporte

[Translation - I didn’t write it down when I clicked it was running for a long time a lot longer than normal like 30 seconds worse I can’t talk to support]
  3. XBF Leo G Win User

Hello RogerioFigueira,

Thank you for posting on the Xbox forums. We need a little more information to make sure we provide the correct solution. Are you attempting to perform a license transfer on an Xbox 360? Are you attempting to

download your games to a different Xbox 360
    ? Do you get an error message or error code when you test your Xbox Live connection in the network settings? Be sure to let us know the results
    RogerioFigueira!
  4. CryptoTechies Win User

Do you have an error code for wgen this happens
  5. Rogerio RGO2014 Win User

Forza Horizon Games on Demand Error

Olá amigo não é possível jogar a versão digital sem a licença.

Você pode sempre pedir uma transferência de licença, se você já usou, ou comprar uma cópia pyshical.
  6. PAiiN btw Win User

Não consigo baixar Hello Neighbor (0x803f8001) [Translation-I can not download Hello Neighbor (0x803f8001)]

Boa noite. Não consigo realizar o download do jogo Hello Neighbor, que está disponível na Xbox Live Pass Ultimate para PC. A seguinte mensagem de erro aparece: (0x803f8001). Já vi diversos tópicos sobre este erro e nenhum dos procedimentos respondidos funcionam.

O jogo dá este erro pelo aplicativo da Xbox (Beta) e quando vou tentar iniciar o download do jogo pela Microsoft Store aparece "Adquirindo Licença..." e em seguida o mesmo erro Código: 0x803F8001.

Este erro ocorreu por enquanto somente no Hello Neighbor.

Aguardo suporte.

Código de erro: 0x803f8001

Thema:

Loading...
  1. Erro de transferência de licença[License transfer error] - Similar Threads - Erro transferência licença

2. como no meu post aterior tava dando um erro diferente, agr ta dando esse erro ai, alguem...

in XBoX Accessibility
    como no meu post aterior tava dando um erro diferente, agr ta dando esse erro ai, alguem...: Error message: cZ: Player didn't buy Minecraft Java Edition or did not migrate its account Cause: Player didn't buy Minecraft Java Edition or did not migrate its account Stack trace:...
  3. meu xcloud esta dando erro jogo no pc e omtem estavo jogando normalmente ate que hoje agora...

in XBoX Games and Apps
    meu xcloud esta dando erro jogo no pc e omtem estavo jogando normalmente ate que hoje agora...: An error occurred while processing your request. Reference #102.44bef748.1704379492.cf23c717 ajuda pfv microsoft e6934cd5-b84e-4ae3-883a-9ddafecb42c8
  4. xbox 360 erro 800700E8

in XBoX Games and Apps
    xbox 360 erro 800700E8: hello guys I recently bought a game called lego indiana jones the original adventures for xbox 360 through digital media but I can't download it because error 800700E8 appears if you know how to...
  5. Minecraft java edition not login erro

in XBoX Games and Apps
    Minecraft java edition not login erro: Minecraft java edition not login error it seems xbox does not minecraft profile 528bc045-dc11-48e0-af56-51ed83c471f1
  6. star field erro game crashed on launch from xbox app

in XBoX Games and Apps
    star field erro game crashed on launch from xbox app: evevrytime i load this game it crashes on the xbox app 37fa492b-4d8c-4add-8e3e-3b88198d247f
  7. Dayz servers missing erro codes fix

in XBoX Games and Apps
    Dayz servers missing erro codes fix: If your keep logging in to erro codes and can't get the servers in dayz go on to the servers hosted by players any will be fine, play a few minutes and it will force an update on your console.....
  8. Meu Xbox one está com o erro E106 e a atualização do site de suporte não funciona

in XboX Insiders
    Meu Xbox one está com o erro E106 e a atualização do site de suporte não funciona: Após última atualização meu Xbox one está com esse erro submitted by /u/huemaybr [link] [comments]
  9. When I ever I pressed the factory rest button and keep all games and all the erro code E102...

in XBoX on Consoles
    When I ever I pressed the factory rest button and keep all games and all the erro code E102...: When I ever I pressed the factory rest button and keep all games to fix the corrupt games thing the error code E102 popped up iv turned it off and on multiple times iv reset it multiple times but...
  10. My computer keeps getting unexpected erros

in XBoX on Consoles
    My computer keeps getting unexpected erros: Ive googled everything i can at this point with no success some games i try to play just crash my whole pc and just says unexpected error 7b65ef95-7058-4ea9-beb9-119dd69508e6