Erro de compra de Live Gold Buying error Live Gold

Discus and support Erro de compra de Live Gold Buying error Live Gold in XBoX on Consoles to solve the problem; Here I bought the live gold and not active , and my first time I buy and do not know how long it takes to Activate from if you like give me a help I... Discussion in 'XBoX on Consoles' started by PatrickAlves39, Feb 22, 2016.

1. Erro de compra de Live Gold Buying error Live Gold

Here I bought the live gold and not active , and my first time I buy and do not know how long it takes to Activate from if you like give me a help I thank I only .

Tradução---> Aqui eu comprei a live gold e não ativo, E minha primeira vez que eu compro e não sei quanto tempo demora pra ativer se tiver como me da uma ajuda eu agradeço eu só o .

:)

PatrickAlves39, Feb 22, 2016
  2. ronaldoxbox
    ronaldoxbox Guest
    Xbox One error code: Xbox-0x80169CF9 8C419250-839D-4AFC-88AC-E8B2BFC56093 2015/01/20 - 10:28:52 UTC

O erro 80169cf9 ocorre quando você tenta resgatar um código do Xbox Live Gold

O código de erro e a mensagem a seguir são exibidos quando você tenta resgatar um token ou código pré-pago de assinatura Xbox Live Gold

[Translation-

The error 80169cf9 occurs
    when you try to redeem
    a code of Xbox
    Live Gold
    The error code and the following message
    is displayed when you try to
    redeem a token or
    prepaid code Xbox Live Gold
    subscription]

ronaldoxbox, Feb 22, 2016
  3. AndroidSnow
    AndroidSnow Guest
    mi perfil no cuenta con los permisos necesarios para acceder a Xbox live???

Compra una de estas y problema solucionado.

www.xbox.com/.../gold

AndroidSnow, Feb 22, 2016
  4. Mister Maka
    Mister Maka Guest

Hey there PatrickAlves39.

It appears that Xbox Live Gold isn't active on your account currently. If you haven't had a chance please head on over to
    commerce.microsoft.com and verify the transaction for Xbox Live Gold went through. If the purchase shows as settled please reach out over to
    Phone/Chat support for further assistance. Let us know how it goes Erro de compra de Live Gold
Buying error Live Gold :)

Mister Maka, Feb 23, 2016
  5. Mister Maka Win User

Hey there PatrickAlves39.

It appears that Xbox Live Gold isn't active on your account currently. If you haven't had a chance please head on over to
    commerce.microsoft.com and verify the transaction for Xbox Live Gold went through. If the purchase shows as settled please reach out over to
    Phone/Chat support for further assistance. Let us know how it goes :)
  6. SuprX BR Win User

Como eu posso comprar a xbox live gold com o saldo da minha conta? e da pra fazer isso? [Translate] How can i buy Xbox Live Gold with my account balance? And to do that?

infelizmente nao, existem cartoes live gold, e existem gift cards para compra de jogos e outros. assinatura gold apenas com cartao xbox live gold ou cartao de credito.

[Translation - unfortunately no, there are live gold cards, and there are gift cards to buy games and others. Gold signature only with xbox live gold card or credit card.]
  7. ronaldoxbox Win User

Xbox One error code: Xbox-0x80169CF9 8C419250-839D-4AFC-88AC-E8B2BFC56093 2015/01/20 - 10:28:52 UTC

O erro 80169cf9 ocorre quando você tenta resgatar um código do Xbox Live Gold

O código de erro e a mensagem a seguir são exibidos quando você tenta resgatar um token ou código pré-pago de assinatura Xbox Live Gold

[Translation-

The error 80169cf9 occurs
    when you try to redeem
    a code of Xbox
    Live Gold
    The error code and the following message
    is displayed when you try to
    redeem a token or
    prepaid code Xbox Live Gold
    subscription]
  8. AndroidSnow Win User

mi perfil no cuenta con los permisos necesarios para acceder a Xbox live???

9. SatanicoDrCadillac Win User

Hola. Tengo un problema con mi renovación de tarjeta game pass.[Translation-Hello. I have a problem with my game pass card renewal.]

La renovacion automatica se activa nuevamente cada que compras xbox live gold o game pass, siempre hay que ir a desactivarla después de hacer una compra de alguna membresía para que no se hagan cobros extras.

[Translation-Automatic renewal is activated again every time you buy xbox live gold or game pass, you always have to go to deactivate it after making a purchase of some membership so that no extra charges are made. ]
Thema:

Loading...
  1. Erro de compra de Live Gold Buying error Live Gold - Similar Threads - Erro compra Live

2. como no meu post aterior tava dando um erro diferente, agr ta dando esse erro ai, alguem...

in XBoX Accessibility
    como no meu post aterior tava dando um erro diferente, agr ta dando esse erro ai, alguem...: Error message: cZ: Player didn't buy Minecraft Java Edition or did not migrate its account Cause: Player didn't buy Minecraft Java Edition or did not migrate its account Stack trace:...
  3. meu xcloud esta dando erro jogo no pc e omtem estavo jogando normalmente ate que hoje agora...

in XBoX Games and Apps
    meu xcloud esta dando erro jogo no pc e omtem estavo jogando normalmente ate que hoje agora...: An error occurred while processing your request. Reference #102.44bef748.1704379492.cf23c717 ajuda pfv microsoft e6934cd5-b84e-4ae3-883a-9ddafecb42c8
  4. Erro em compra[Translation-Purchase error]

in XBoX Games and Apps
    Erro em compra[Translation-Purchase error]: Realmente fiz a compra do jogo brothers in arms hell's highway, mas quando ia executar, ele me perguntava se eu tinha esse jogo, e me encaminhava para a loja, lá, fiz a compra novamente, e o...
  5. Erro na compra do Xbox Game Pass Ultimate

in XBoX Games and Apps
    Erro na compra do Xbox Game Pass Ultimate: O cartão já está registrado, tudo certo, mas na hora de finalizar a compra aparece a seguinte mensagem: Entre em contato com o suporte da Microsoft Não é possível processar seu pagamento....
  6. Erro na compra -[Translation - Purchase error]

in XBoX Sales and Promo
    Erro na compra -[Translation - Purchase error]: Porque não estou conseguindo fazer compras no xbox one, erro ("PUR-AutenticationFailure....") -[Translation - Because I'm not able to make purchases on xbox one, error ("PUR-AuthenticationFailure...
  7. Erro de compra online

in XBoX Games and Apps
    Erro de compra online: To tentando comprar o dark souls 2 e o 3 e dá esse código de erro em baixo alguém ajuda ai 9JZ5GzCmvk6jsHt.31 .1 [Edit - Translation] - I'm trying to buy the dark souls 2 and 3 and give this...
  8. Erro na compra [Translation - Error in Purchase]

in XBoX Sales and Promo
    Erro na compra [Translation - Error in Purchase]: Estou tentando comprar v-bucks E não estou conseguindo Está aparecendo esse tipo de código Translation: I'm trying to buy V-bucks and I'm not getting it's appearing that kind of code...
  9. Erro na compra [Translation - Error in buy]

in XBoX Sales and Promo
    Erro na compra [Translation - Error in buy]: Estou tentando comprar v-bucks E não estou conseguindo,está dando um erro que não tem na busca de código de erro. O que posso fazer para conseguir comprar ? ___________________________________...
  10. Purchase error (Erro de compra)

in XBoX Games and Apps
    Purchase error (Erro de compra): I'm 2 weeks into Microsoft Bingo purchases ... Two weeks !!!! Why is this game always giving some kind of error? After all, are you or are not the "powerful Microsoft"? Estou há 2 semanas com...