Erro Ao tentar fazer uma Transmissão [Error when attempting to make a transmission]

Discus and support Erro Ao tentar fazer uma Transmissão [Error when attempting to make a transmission] in XBoX on Windows to solve the problem; Por que eu não consigo fazer uma transmissão tanto no meu console xbox one quanto no computador com o sistema windows 10 ? sempre aparece uma mensagem... Discussion in 'XBoX on Windows' started by Lin Gaon, Feb 3, 2019.

1. Lin Gaon
    Lin Gaon Guest

Erro Ao tentar fazer uma Transmissão [Error when attempting to make a transmission]

Por que eu não consigo fazer uma transmissão tanto no meu console xbox one quanto no computador com o sistema windows 10 ? sempre aparece uma mensagem de erro ou dizendo que eu fui banida? sendo que eu nunca fiz uma transmissão antes...

https://imgur.com/a/QrVpFzn

Toda vez que eu tento mudar minha configuração para permitir uma transmissão tambem aparece um erro, o que eu posso fazer?

Translation: [ Why can't I make a broadcast on both my Xbox One console and the Windows 10 system computer? Always pops up an error message or saying I was banned? Being that I've never done a transmission before...

Https://imgur.com/a/QrVpFzn every time I try to change my configuration to allow a broadcast also pops up an error, what can I do? ]

:)

Lin Gaon, Feb 3, 2019
    Error:Failed to connect to localhost port 9200: Connection refused
Thema: