Envio de presente no Fortnite [Translation - Gift Submission at Fortnite]
Discus and support Envio de presente no Fortnite [Translation - Gift Submission at Fortnite] in XBoX Sales and Promo to solve the problem; Enviei um pacote Wingman no Fortnite para um amigo, faz 4 meses desde que enviei, e até hoje ele ainda não recebeu: eu jogava no Xbox One e mandei com... Discussion in 'XBoX Sales and Promo' started by AndrePalmieri, Nov 14, 2018.
Thema:
Envio de presente no Fortnite [Translation - Gift Submission at Fortnite]
Loading...
-
Envio de presente no Fortnite [Translation - Gift Submission at Fortnite] - Similar Threads - Envio presente Fortnite
-
Home Tab Not Present in Xbox App
in XboX InsidersHome Tab Not Present in Xbox App: I have a new Surface Laptop 7 with an ARM processor enrolled in the Xbox Insiders Program. The new home tab touted in the Xbox wire post is absent from my app: This is an ongoing problem where... -
I am presenting a very CHARACTERISTIC error since apparently there is no online solution or...
in XBoX Games and AppsI am presenting a very CHARACTERISTIC error since apparently there is no online solution or...: My console does not want to log in to my COD MW3 it says "2901" when trying to log in to games, is there anyone else who has this happen to them? [img] fa1bca59-d7a9-4a37-be4d-7ed5e8bda745 -
Xbox Controller Support India, no live chat or email support present, there is only 1...
in XBoX on ConsolesXbox Controller Support India, no live chat or email support present, there is only 1...: Hi Team, I bought Xbox elite 2 controller almost 10 months ago, the sticks have some amount of dead zone Video reference - https://www.youtube.com/shorts/s6TF_72zQHE?feature=share I raised... -
Sin respuesta y sin etiqueta de envio para un pedido para reparacion en periodo de garantia...
in XBoX on ConsolesSin respuesta y sin etiqueta de envio para un pedido para reparacion en periodo de garantia...: El 17/11/2020 he realizado el pedido para la reparación en periodo de garantia de una Xbox One X, pero a fecha de 23/11/2020 no he tenido ningún tipo de respuesta y tampoco me han enviado el... -
Etiqueta de Envio dos Correios[Translation-Post Office Shipping Label]
in XBoX on ConsolesEtiqueta de Envio dos Correios[Translation-Post Office Shipping Label]: Alguém já teve o mesmo problema? Dei entrada em uma solicitação de reparo no meu console que se encontra na garantia e o sistema fez o passo a passo orientando que enviasse via Correio para a... -
Onde encontrar a etiqueta de envio [Where to find the shipping label]
in XBoX on ConsolesOnde encontrar a etiqueta de envio [Where to find the shipping label]: Meu controle do xbox apresentou um problema e solicitei a troca pois ainda está na garantia. A Xbox me enviou um email dizendo que está esperando que eu poste o controle mas nao sei onde achar o... -
PROBLEMAS DE ENVIO [SHIPPING PROBLEMS]
in XBoX on ConsolesPROBLEMAS DE ENVIO [SHIPPING PROBLEMS]: Envie mi xbox a garantia, y resulta que me lo enviaron sin cables,ni controles. como puedo contactar con alguien de xbox??? Translation: [ Send my xbox to warranty, and it turns out that they... -
reparacion, envio de consola, quien paga los portes si la consola esta en garantia.
in XBoX on Consolesreparacion, envio de consola, quien paga los portes si la consola esta en garantia.: estoy tramitando el envio de una consola rota por la pantalla verde de la puerte, con el error102 , la consola esta en garantia. He llegado al paso de el envio, tengo la consola empaquetada y con... -
Envio do xbox
in XBoX on ConsolesEnvio do xbox: Good morning I did not receive the mailing label to send my xbox one to send the support. what shoul 0ce81c51-c9d4-45ac-a5e7-a8b6bc9436ab