eliminar Control parental y reestablecer xbox

Discus and support eliminar Control parental y reestablecer xbox in XBoX on Consoles to solve the problem; Hola buenos días acabo de comprar un xbox al propietario original de la consola, compre el juego de Halo reach en coppel el cual tiene clasificación de... Discussion in 'XBoX on Consoles' started by StandingPond11, Jul 25, 2017.

1. eliminar Control parental y reestablecer xbox

Hola buenos días acabo de comprar un xbox al propietario original de la consola, compre el juego de Halo reach en coppel el cual tiene clasificación de 17+.

Al insertar el disco me aparece un mensaje que dice que el juego ha sido bloqueado por el control parental, me comunique con el dueño anterior y me dice que no conoce la contraseña ni la respuesta a la pregunta.

hay alguna manera de eliminar el control parental o restablecer a fabrica la consola? o debo intentar usar las 10,000 cifras diferentes para buscar la correcta?

[Translation: Hello, good morning I just bought an xbox from the original owner of the console, buy the Halo reach game in coppel which has a 17+ rating.

When I insert the disk I get a message that says that the game has been blocked by the parental control, I communicate with the previous owner and tells me that he does not know the password or the answer to the question.

Is there any way to remove parental control or factory reset console? Or should I try using the 10,000 different digits to find the correct one?]

[table][tr][td]Consola[/td][td]Tipo[/td][td]Clasificación no admitida[/td][/tr][tr][td]XBOX 360[/td][td]Slim E[/td][td]+17[/td][/tr][/table]

:)

StandingPond11, Jul 25, 2017
  2. RHUACUZZ
    RHUACUZZ Guest
    Control Parental

No puedo eliminar el control parental de mi consola y no me deja tener acceso a las aplicaciones de navegación.

No tengo la clave original y ya lo he intentado por la web

RHUACUZZ, Jul 25, 2017
  3. I need help

Contagem de

Cómo eliminar el control parental

RuggedArnold31-[xboxvenue], Jul 25, 2017
  4. Mister Cizl
    Mister Cizl Guest

Hey StandingPond11! For assistance with parental codes you will need to contact support

here
    . Thanks!

Xbox Forums Staff

Be sure to check out the Xbox Forum Guidelines for the Do's and Don'ts as well as the Xbox
    Insider Program Forums
    for help with Xbox Insider Program troubleshooting. Achievement issues? Check our sticky

HERE
    for the best info.

Mister Cizl, Jul 26, 2017
  5. Mister Cizl Win User

Hey StandingPond11! For assistance with parental codes you will need to contact support

here
    . Thanks!

Xbox Forums Staff

Be sure to check out the Xbox Forum Guidelines for the Do's and Don'ts as well as the Xbox
    Insider Program Forums
    for help with Xbox Insider Program troubleshooting. Achievement issues? Check our sticky

HERE
    for the best info.
  6. Fos Win User

Se congela gears of war 2

Has intentado eliminar y reinstalar el juego?
  7. IINeto 18II Win User

xbox 360 sign in

intenta eliminar tu cuenta en la xbox 360 (solo perfil) y vuelve a iniciar sesión
  8. cawaiositorey Win User

How do I delete cloud save file on Xbox one?

He seguido las instrucciones paso a paso en la página de soporte sobre cómo eliminar archivos guardados en la nube, pero no tengo la opción de "eliminar de todas partes" y cuando voy a mi almacenamiento solo tengo la opción de borrar
    todos mis guardar archivos locales. He buscado en todo mi Xbox One buscando una opción para eliminarlo, pero no puedo encontrar nada.
    Hola, ¿que tal?

Puedes intentar desde la opción, administrar juegos y agregar complementos y dar eliminar de la consola o de todas partes.

Espero y te funcione.
  9. Aneter Win User

Codigo De Estado 396B - 0000 - 0080 - 0300 - 045D

Trate de reiniciar el módem y ver si eso ayuda, si no eliminar todas las actualizaciones anteriores de la consola y tratar agian
Thema:

Loading...
  1. eliminar Control parental y reestablecer xbox - Similar Threads - eliminar Control parental

2. My xbox series S controller doesn't turn on or charge when plugged in?

in XBoX on Consoles
    My xbox series S controller doesn't turn on or charge when plugged in?: I just got on my xbox after a heavy session of gaming last night, my controller was plugged into my pc playing rocket league and my controller fell and hit the floor from not even 2 feet. Now I'm...
  3. My My Xbox one in the middle of a match my controller stopped i press a and then my screen...

in XBoX on Consoles
    My My Xbox one in the middle of a match my controller stopped i press a and then my screen...: My Xbox one in the middle of a match my controller stopped I press a and my screen freezes onto a sea looking screen by my person hasn’t stopped and I’m still can play on someone else’s screen...
  4. Xbox Elite Series 2 Controller Firmware Update Issue

in XBoX Accessibility
    Xbox Elite Series 2 Controller Firmware Update Issue: Hello, I recently attempted to update the firmware of my Xbox Elite Series 2 controller using the Xbox Accessories app. Unfortunately, the update failed, and now the controller is no longer...
  5. When ever I move the joystick of my Xbox controller it scrolls past everything very fast...

in XBoX Accessibility
    When ever I move the joystick of my Xbox controller it scrolls past everything very fast...: Scolling past all apps really fast. 20bcf55d-3e4d-4f4f-acce-57eaf9855592
  6. como eliminar una cuenta de xbox para siempre[how to delete an xbox account forever]

in XBoX Accessibility
    como eliminar una cuenta de xbox para siempre[how to delete an xbox account forever]: accidentalmente puse una nueva cuenta de xbox para el compañero de la consola xbox porque no vi el boton de inicio de sesion y cada ves que cerraba sesion y queria entrar con mi cuenta original me...
  7. Me robaron mi consola xbox one S hay alguna manera para que bloquearla o eliminar todos los...

in XBoX on Consoles
    Me robaron mi consola xbox one S hay alguna manera para que bloquearla o eliminar todos los...: Me robaron mi consola xbox one S hay alguna manera para que bloquearla o eliminar todos los juegos que ya tenia comprados y que asi no puedan jugar nada o si van a jugar que tengan que comprar las...
  8. Quiero eliminar un completo que instale por error[I want to remove a complete install by...

in XBoX Games and Apps
    Quiero eliminar un completo que instale por error[I want to remove a complete install by...: Como puedo eliminar un completo de halo reach por que qo instale el juego [Translation - How can I remove a full halo reach because it installs the game?] e44f0511-4991-4d1b-9cbd-f5b56c84becb
  9. Tengo 2 gamertag con el mismo correo y quiero eliminar uno[Translation-I have 2 gamertag...

in XBoX on Consoles
    Tengo 2 gamertag con el mismo correo y quiero eliminar uno[Translation-I have 2 gamertag...: tengo 2 gamertag con el mismo correo. quiero eliminar uno y dejar el otro. Como le puedo hacer? [Translation-I have 2 gamertag with the same mail. I want to eliminate one and leave the other. How...
  10. Eliminar Paquetes de idiomas [Translation - Deleting language Packs]

in XBoX Accessibility
    Eliminar Paquetes de idiomas [Translation - Deleting language Packs]: Como elimino un paquete de idioma que descarge ? [Translation - How do I remove a language pack that I download? ] 7421d533-9e45-4258-a12c-b433de864b0f