Een bodykit voor de Jon olssons rs6 en de huracán lp 610-4 maken

Discus and support Een bodykit voor de Jon olssons rs6 en de huracán lp 610-4 maken in XBoX Games and Apps to solve the problem; ik wil dat jullie een body kit voor de Jon olssons Audi rs6dtm maken en voor de Lamborghini huracán lp 610-4 maken. Alvast bedankt... Discussion in 'XBoX Games and Apps' started by the gamer mike9, Apr 23, 2017.

1. Een bodykit voor de Jon olssons rs6 en de huracán lp 610-4 maken

ik wil dat jullie een body kit voor de Jon olssons Audi rs6dtm maken en voor de Lamborghini huracán lp 610-4 maken.

Alvast bedankt

:)

the gamer mike9, Apr 23, 2017
  2. CHIT CHAT BOX

Maar voor de Xbox 360 kan je nu ook een externe HDD koppelen tot max van 2TB.

je kan deze gewoon kopen prijzen zijn afhankelijk aan de leverancie plus minus 70 tot 100 euro voor 2TB-HDD en voor een #TB-HDD tussen de 95 en 200 euro.

Je kan ze gewoon koppelen aan je Xbox 360 of One deze formateerd de HDD voor gebruik op de console. Vervolgens selecteer je de Extrne HDD op het moment dat je een spel wil downloaden en installeren. De koppeling blijft gewoon aan je account daar hoef je,
    je geen zorgen over te maken.

Chop!!

Sneltje P.A.S.C.A.L., Apr 23, 2017
  3. Daangsta
    Daangsta Guest
    Xbox Live statuscode 801613C9??

Ik heb zonet een klacht ingediend nadat ik de algemene voorwaarden bekeken heb.

Ze zeggen dat ik binnen 2 werkdagen een reactie krijg en ik ben benieuwd wat ik krijg.

Verder kan ik nog niks zeggen over de betrouwbaarheid van de site, ik zal het wel zien de komen paar dagen/weken, en mocht ik helemaal GEEN reactie meer krijgen, dan horen ze nog wel van me Een bodykit voor de Jon olssons rs6 en de huracán lp 610-4 maken :p .

Verder bedankt voor het duidelijk maken van de reden van de foutmelding,

en duim voor me Een bodykit voor de Jon olssons rs6 en de huracán lp 610-4 maken ;)

Daangsta, Apr 23, 2017
  4. Loraine Mon
    Loraine Mon Guest

Hi,

To better assist you with your concern, we recommend that you post it in English so we can properly isolate the cause of the issue and provide you an appropriate solution.

Regards.

Loraine Mon, Apr 24, 2017
  5. Loraine Mon Win User

Hi,

To better assist you with your concern, we recommend that you post it in English so we can properly isolate the cause of the issue and provide you an appropriate solution.

Regards.
  6. Sneltje P.A.S.C.A.L. Win User

CHIT CHAT BOX

Maar voor de Xbox 360 kan je nu ook een externe HDD koppelen tot max van 2TB.

je kan deze gewoon kopen prijzen zijn afhankelijk aan de leverancie plus minus 70 tot 100 euro voor 2TB-HDD en voor een #TB-HDD tussen de 95 en 200 euro.

Je kan ze gewoon koppelen aan je Xbox 360 of One deze formateerd de HDD voor gebruik op de console. Vervolgens selecteer je de Extrne HDD op het moment dat je een spel wil downloaden en installeren. De koppeling blijft gewoon aan je account daar hoef je,
    je geen zorgen over te maken.

Chop!!
  7. JeroenBoom Win User

My Xbox Live app voor android (review)

tja.. om een account aan te maken om zo iets neer te zetten voor de lol. tja. Ik reageer er al niet al te vaak meer op. Niet eens de moeite nemen om te zien dat er Nederlands gepraat word, en dan nog posten. Later! ... Ja toch.
  8. Daangsta Win User

Xbox Live statuscode 801613C9??

Ik heb zonet een klacht ingediend nadat ik de algemene voorwaarden bekeken heb.

Ze zeggen dat ik binnen 2 werkdagen een reactie krijg en ik ben benieuwd wat ik krijg.

Verder kan ik nog niks zeggen over de betrouwbaarheid van de site, ik zal het wel zien de komen paar dagen/weken, en mocht ik helemaal GEEN reactie meer krijgen, dan horen ze nog wel van me :p .

Verder bedankt voor het duidelijk maken van de reden van de foutmelding,

en duim voor me ;)
  9. Hakimch Win User

FAQ: NAT op 'Open' zetten voor Xbox 360

Dudes jullie maken het allemaal veel te ingewikkeld voor niks.

He stelt niks voor.Neem de makkelijke optie (dmz) dus geen poortforwarding onzin.

Wat je moet doen is je xbox een statische(vaste ip adres wat niet verandert) ip adres geven bijv 192.168.1.250.

Ga je router in advanced setup en zoek Dmz op en voer daar de statische op adres in.thats IT kind kan de was doen
Thema:

Loading...
  1. Een bodykit voor de Jon olssons rs6 en de huracán lp 610-4 maken - Similar Threads - Een bodykit voor

2. Hoe blokkeer je een game voor de Xbox?[Translation-How do you block a game for the Xbox?]

in XBoX Games and Apps
    Hoe blokkeer je een game voor de Xbox?[Translation-How do you block a game for the Xbox?]: Hoi, Mijn zoon heeft een xbox gekocht en daarbij ook een aantal spellen waarvan ik vind dat hij ze niet mag spelen. Daarom wil ik deze games blokkeren, en dat heb ik in eerste instantie...
  3. Heb een game gekocht maar er stond geweigerd naast bij aan koop...

in XBoX Sales and Promo
    Heb een game gekocht maar er stond geweigerd naast bij aan koop...: Gisteravond heb ik een game aangeschaft maar er staat geweigerd naast. Het geld is afgeschreven van mijn rekening maar ik heb de game niet. Vervolgens heb ik het opnieuw geprobeert maar nu kwam...
  4. Vizio XWR100: ER IS EEN FOUT BIJ DE KLANTEN VAN ZIGGO ZE GEEFT MIJN EEN VERKEERDE KAST ZE...

in XboX Networking Hardware
    Vizio XWR100: ER IS EEN FOUT BIJ DE KLANTEN VAN ZIGGO ZE GEEFT MIJN EEN VERKEERDE KAST ZE...: Vizio XWR100: ER IS EEN FOUT BIJ DE KLANTEN VAN ZIGGO ZE GEEFT MIJN EEN VERKEERDE KAST ZE HEEFT MIJN EEN KAST VAN APP IK HEB EEN STANDAARD Hi Eldrid, Thanks for coming to the forums. Have you...
  5. een wrighter app

in XBoX Games and Apps
    een wrighter app: can you develop a free wrighter app so that i can wright a book on my xbox 14d6b7ab-96c2-4646-9bb1-e8b8f06c7aac
  6. de taal van microsoft games is veranderd in een onbekende taal, kan niet veranderen...

in XBoX on Windows
    de taal van microsoft games is veranderd in een onbekende taal, kan niet veranderen...: de taal van microsoft games is veranderd in een onbekende taal, kan niet veranderen (noitceloC eriatiloS tfosorciM) [Translate by Mod] The language of Microsoft Games has changed to an unknown...
  7. Fout "Er is een onverwachte fout opgetreden. Probeer het later opnieuw." bij instellen...

in XBoX Games and Apps
    Fout "Er is een onverwachte fout opgetreden. Probeer het later opnieuw." bij instellen...: [Translated Subject] Error "An unexpected error occurred. Please try again later. "Setting Privacy and online safety on account.xbox.com Ik kan mijn privacy instellingen niet wijzigen. Ik volg...
  8. Alle Xbox data naar een nieuw emailaccount [All Xbox data to a new email account]

in XBoX Accessibility
    Alle Xbox data naar een nieuw emailaccount [All Xbox data to a new email account]: Is het mogelijk alle data van een Xbox account over te zetten naar een andere email? M'n zoontje speelt op z'n Xbox One onder mijn Gmail account, maar ik wil dat hij met zijn eigen Gmail account...
  9. omzetten van een spel van xbox 360 naar xbox one het spel kinectimales -beren- ...

in XBoX Games and Apps
    omzetten van een spel van xbox 360 naar xbox one het spel kinectimales -beren- ...: Zou het mogelijk zijn om het spel kinectimals - beren xbox 360 naar xbox one omtezetten. Zodat ik het kan spellen op de xbox one? [Translation- Would it be possible to convert the game...
  10. Het gaat over een paar codes die ik heb ontvangen om spellen te downloaden.

in XBoX Sales and Promo
    Het gaat over een paar codes die ik heb ontvangen om spellen te downloaden.: Hallo mijn naam is Jordy Verweij, ik heb rond eind maart of begin april een email gehad van xbox en daar stond een paar codes op voor spellen te downloaden maar mijn vader heeft de email...