Dwie konsole - to samo konto
Discus and support Dwie konsole - to samo konto in XBoX on Consoles to solve the problem; Mam dwie konsole XBox 360 oraz Xbox One S. NA obu korzystam z tego samego konta. MAm wykupione Xbox Live Gold oraz od miesiąca subskrypcję EA Games.... Discussion in 'XBoX on Consoles' started by Marcin SL, Jan 28, 2020.
Thema:
Dwie konsole - to samo konto
Loading...
-
Dwie konsole - to samo konto - Similar Threads - Dwie konsole samo
-
Dashboard->System->Updates->Letzter Update Status der Konsole: Letztes Update 01.01.1601 01:00
in XboX InsidersDashboard->System->Updates->Letzter Update Status der Konsole: Letztes Update 01.01.1601 01:00: Nach einem Update im Xbox Insider Omega-Ring wird im Menü Einstellungen > System > Updates beim Punkt „Letztes Update“ das Datum „01.01.1601 01:00“ angezeigt. Dieses Datum ist offensichtlich... -
KONSOL OYUNLARI SORUNU. CONSOLE GAME SORUNU.
in XBoX Games and AppsKONSOL OYUNLARI SORUNU. CONSOLE GAME SORUNU.: Ben Max Payne 2 oyununu satın aldım oyunu bigisayarıma yüklemek için başlattım yükleyemedim oyun konsol oyunu olduğu bilmiyordum yeni aboneyim bu oyunu nasıl yüklerim yada nasıl iptal ederim... -
xbox-konsol companion og xbox app kan ikke logge ind - windows 11
in XBoX Games and Appsxbox-konsol companion og xbox app kan ikke logge ind - windows 11: Ingen a mine xbox funktioner virker, jeg kan ikke logge ind, den siger der ikke er forbindelse til internettet når jeg prøver. Jeg har genstartet, opdateret, afinstalleret, slettet cache og jeg... -
Flera spelare på en konsol - dela skärm[Translation-Multiplayer on a console-share screen]
in XBoX on ConsolesFlera spelare på en konsol - dela skärm[Translation-Multiplayer on a console-share screen]: Hej, Jag vill spela Forza Horizon 6 på min konsol xbox one x. Hur gör man för att två inloggade spelare ska kunna spela samtidigt mot varandra? Skärmen skall med andra ord delas av två spelare... -
xbox live funkar bara på en profil på min ena konsol [Translation-xbox live only works on a...
in XBoX on Consolesxbox live funkar bara på en profil på min ena konsol [Translation-xbox live only works on a...: Hej! Vi har skaffat en ytterligare en spelkonsol till vår sommarstuga. Problemet är att när vi är i sommarstugan funkar xbox-live och gamepass bara på en av våra profiler. På vår konsol hemma... -
Mój komputer laptop ma mieć IP konsol game? [My laptop computer has to have an IP console...
in XBoX on WindowsMój komputer laptop ma mieć IP konsol game? [My laptop computer has to have an IP console...: Jeżeli mam podać IP to gdzie go odszukać? [Translation - If I give IP is where to find it?] bdbf5a29-92fb-44da-8815-78345e8962f8