Duas Compras [Two Purchases]

Discus and support Duas Compras [Two Purchases] in XBoX Sales and Promo to solve the problem; Oi amigos, um dia eu comprei o famoso (SAVE THE WORLD) da Fortnite para o meu computador, então está tudo bem sem problemas, até hoje fui comprar um... Discussion in 'XBoX Sales and Promo' started by gragas afk, Sep 19, 2018.

1. gragas afk
    gragas afk Guest

Oi amigos, um dia eu comprei o famoso (SAVE THE WORLD) da Fortnite para o meu computador, então está tudo bem sem problemas, até hoje fui comprar um presente para o meu amigo, mas o Xbox One, e minha conta de PC está ligada para o Xbox One, mas
    quando fui comprar, fiz a compra errada e a compra veio para mim e não para o meu amigo, QUERO SABER como comprei o (SAVE THE WORLD) sendo que eu já tinha comprado pelo PC?
    Duas vezes o mesmo produto.

Eu sou por ajuda.

Translation: [ Hi friends, one day I bought the famous (SAVE THE WORLD) from Fortnite for my computer, so everything is fine no problems, until today I went to buy a gift for my friend, but the Xbox One, and my PC account is
    connected to the Xbox One, but when I went to buy, I made the wrong purchase and the purchase came to me and not to my friend, I WANT TO KNOW how I bought the (SAVE THE WORLD) being that I had already bought by the PC? Twice the same product.

I am for help.]

:)

gragas afk, Sep 19, 2018
  2. Purchase error (Erro de compra)

I'm 2 weeks into Microsoft Bingo purchases ... Two weeks !!!! Why is this game always giving some kind of error? After all, are you or are not the "powerful Microsoft"?

Estou há 2 semanas com problemas nas compras do Microsoft Bingo... Duas semanas!!!! Qual o motivo deste jogo estar sempre dando algum tipo de erro? Afinal, vocês são ou não são a "poderosa Microsoft"?

FranciscoMouta, Sep 19, 2018
  3. NatanSilva1
    NatanSilva1 Guest
    conta rackeada [Translation - Rackeada Account]

Boa noite,

hoje a tarde meu filho percebeu que a conta dele foi rackeada após ele entrar em um jogo e perceber q seus ítens comprados haviam sumido.

Mais tarde verificando meu e-mail percebi que haviam duas compras feitas no xbox, verificando junto com ele vimos que foi comprada e enviada como presente provavelmente para o indivíduo q rackeou a sua conta.

Queremos o cancelamento dessas compras e, a devolução dos ítens roubados. Como fazemos para dar seguimento a isso?

---------------------------------------------------------------

[Translation -

Good night

This afternoon my son realized that his account was rackeada after he entered a game and realized Q his purchased items were gone.

Later checking my email I realized that there were two purchases made on the Xbox, checking along with it we saw that it was bought and sent as a gift probably to the individual Rackeou your account.

We want the cancellation of these purchases and the return of the stolen items. How do we go about this?]

NatanSilva1, Sep 19, 2018
  4. XBF Leslie D
    XBF Leslie D Guest

Hi gragas afk,

There are two ways of getting Save the World either by purchasing the Standard Founder's Pack and Deluxe Founders pack.

So in this case It would be more than likely that when making the purchase as gift if it was different version from what you own it would allow it to be purchased again since technically it would be different license being obtained.

I hope this helps in understanding on what could of happened, now unfortunately myself I have no access into confirming this on your account. I would suggest for you to check your

Order History
    to check the version purchased before and just recently.

If further assistance needed feel free to contact
    Live Support.

XBF Leslie D, Sep 20, 2018
  5. XBF Leslie D Win User

Hi gragas afk,

There are two ways of getting Save the World either by purchasing the Standard Founder's Pack and Deluxe Founders pack.

So in this case It would be more than likely that when making the purchase as gift if it was different version from what you own it would allow it to be purchased again since technically it would be different license being obtained.

I hope this helps in understanding on what could of happened, now unfortunately myself I have no access into confirming this on your account. I would suggest for you to check your

Order History
    to check the version purchased before and just recently.

If further assistance needed feel free to contact
    Live Support.
  6. Smwutches Win User

Ofertas Gold e vbucks [Translation-Offers Gold and vbucks]

De acordo com os termos da oferta, desde que você seja elegível, receberá um código para os vbucks dentro de duas semanas após a compra.

[Translation-

Under the terms of the offer, as long as you are eligible, you will receive a vbucks code within two weeks of your purchase.]
  7. Luis GustavoSoares L Win User

4 cobranças de 4 reais em 2 dias[4 charges of 4 reais in 2 days]

Boa tarde!

Não tenho como pedir reembolso pois a compra não aparece nas minhas compras da microsoft.

Quero apenas o reembolso imediato dos valores que foram lançados indevidamente no meu cartão.

São duas ocorrencias de 4 reais no dia 4 de setembro e duas de 4 reais no dia 5 de setembro.

Não autorizo taxas de verificação ou qualquer outro tipo de taxa.

Aguardo uma solução!

LGS Longhi

-[Translation - Good afternoon!

I cannot ask for a refund because the purchase does not appear in my microsoft purchases.

I just want an immediate refund of the amounts that were improperly entered on my card.

There are two occurrences of 4 reais on September 4 and two of 4 reais on September 5.

I do not authorize verification fees or any other type of fee.

I await a solution!

LGS Longhi]
  8. RandyAU93 Win User

cobrança duplicada [Duplicate charge]

First, you should review your account's purchase history at
    https://account.microsoft.com
    under Payment & Billing. If you see two purchases for the same item at about the same time, make a note of the order number for the second purchase (the bad one) and

submit a refund request at this site
    . If there is just one, contact
    Xbox Live Support
    , then your bank (or the company that provided the payment method you used that got the duplicate charge), because the charge may have been accidentally submitted twice.

Translating to Portuguese using bing.com/translate:

Primeiro, você deve revisar o histórico de compras de sua conta em https://account.microsoft.com em pagamento
    & faturamento. Se você ver duas compras para o mesmo item em aproximadamente ao mesmo tempo, anote o número da ordem para a segunda compra (a má) e envie um pedido de reembolso neste site. Se houver apenas um, entre em contato com o suporte do Xbox Live, então
    seu banco (ou a empresa que forneceu o método de pagamento usado que recebeu a cobrança duplicada), porque a cobrança pode ter sido acidentalmente submetida duas vezes.
  9. II DIDIER II Win User

Compra [Purchase]

Hola Jose SebastiánSanabria.

Para realizar compras o adquirir productos que son gratuitos en la tienda de Xbox, es necesario que el sitema confirme un metodo de pago mediante alguna de las opciones disponibles. esto puede resolverse si agregas una tarjeta de debito, credito o paypal
    que algun amigo o familar pueda prestarte.

En caso de no tener acceso a una, puedes comprar una tarjeta de prepago de Xbox para agregar el dinero a tu cuenta y realizar la compra.

Este paso no te descontara saldo del a cuenta. como te mencione anteriomente. el mismo sitema de la tieda exige un metodo de pago que en caso de un juego gratis, digamos que el precio es $0.00, pero aun asi es necesario pasar el producto por la caja virtual.

[Translation-Hello Jose SebastianSanabria.

To make purchases or purchase products that are free in the Xbox store, the site must confirm a payment method using one of the available options. this can be resolved if you add a debit, credit or paypal card that a friend or family can lend you.

If you don't have access to one, you can purchase an Xbox prepaid card to add the money to your account and make the purchase.

This step will not deduct balance from the account. as I mentioned to you previously. the same system of the tieda requires a payment method that in case of a free game, let's say the price is $0.00, but it is still necessary to pass the product through the
    virtual box.]
Thema:

Loading...
  1. Duas Compras [Two Purchases] - Similar Threads - Duas Compras Purchases

2. compra de dos mandos xbox - microsoft

in XboX Insiders
    compra de dos mandos xbox - microsoft: En julio compré dos productos (dos mandos) en Xbox online. La fecha de entrega era de hasta 4 semanas y esta no fue efectuada. En septiembre mis productos volvieron al almacén de Xbox, me puse en...
  3. compra no marketplace (purchase on marketplace)

in XBoX Games and Apps
    compra no marketplace (purchase on marketplace): gostaria de saber como posso trocar a textura que comprei no marketplace, pois não vou usar-la , a textura é muito ruim [ *** ↓ This Portuguese (Brazil) page was translated to English ↓ *** ] I...
  4. compra dos jogos

in XBoX Sales and Promo
    compra dos jogos: duvidas Ao comprar os jogos esses ficam no aparelho? E se adquirir via mensalidade $29,99 quais jogos estão inclusos? pesquisei e não encontrei a informação de quais jogos cada pacote tem de...
  5. Não consigo compra o Xbox Game Passs Ultimate ( Dezembro 2020 )

in XBoX Sales and Promo
    Não consigo compra o Xbox Game Passs Ultimate ( Dezembro 2020 ): [img] [Translation - I can't buy Xbox Game Pass Ultimate (December 2020)] b9aed93e-2967-457d-9656-d7585d623746
  6. Compra de Xbox X/S En Venezuela[Translation-Xbox X / S Purchase In Venezuela]

in XBoX on Consoles
    Compra de Xbox X/S En Venezuela[Translation-Xbox X / S Purchase In Venezuela]: Buenas, quisiera saber si es posible comprar la nueva xbox y si es posible traerla a venezuela o algun pais vecino, no he encontrado informacion en ninguna pagina oficial de xbox....
  7. Compra cartão [Buy card]

in XBoX Games and Apps
    Compra cartão [Buy card]: Olá pessoal, tudo bem? Realizei a compra do cartão para o meu sobrinho, estamos colocando o código e está dando "Algo deu errado. Verifique as instruções que vieram com o seu código". Como...
  8. Problemas na compra do Xbox Game Pass Ultimate [Problems buying Xbox Game Pass Ultimate]

in XBoX Sales and Promo
    Problemas na compra do Xbox Game Pass Ultimate [Problems buying Xbox Game Pass Ultimate]: Olá Estou com seguinte problema Quando eu tento compra o Xbox Game Pass Ultimate Por 1 Real não consigo ... Me pede outra forma de pagamento Mais eu compro tranqut os jogos mais so esto com...
  9. compra deals with gold[Translation-purchase deals with gold]

in XBoX Games and Apps
    compra deals with gold[Translation-purchase deals with gold]: Desejo comprar um jogo (DWG deals with gold) things on roads, mas no marketplace (brasil) nao tem nenhum, na loja americana tem 5.. Posso comprar ali com meu cartao ou terei problema..ja fiz uma...
  10. Compra[Translation-Purchase]

in XBoX Sales and Promo
    Compra[Translation-Purchase]: Tenho 100 reais de saldo na conta Microsoft, mas quando vou comprar Vbucks no Fortnite só aparece 10 reais, porque isso? [Translation-I have 100 reais of balance in the Microsoft account, but...