DOWNLOAD DE JOGOS ADQUIRIDOS COM CONSOLE XBOX360[Translation-DOWNLOAD GAMES PURCHASED WITH...

Discus and support DOWNLOAD DE JOGOS ADQUIRIDOS COM CONSOLE XBOX360[Translation-DOWNLOAD GAMES PURCHASED WITH... in XBoX Games and Apps to solve the problem; Boa tarde a todos! Adquiri o jogo Lego Piratas do Caribe na Microsft Store através do console e tudo foi pago via cartão corretamente. No entanto, não... Discussion in 'XBoX Games and Apps' started by OLDAIRGOMES, Apr 2, 2020.

1. OLDAIRGOMES
    OLDAIRGOMES Guest

DOWNLOAD DE JOGOS ADQUIRIDOS COM CONSOLE XBOX360[Translation-DOWNLOAD GAMES PURCHASED WITH...

Boa tarde a todos!

Adquiri o jogo Lego Piratas do Caribe na Microsft Store através do console e tudo foi pago via cartão corretamente. No entanto, não estamos conseguindo efetuar o download através do console. O arquivo que está corrompido ou não completa o download/instalação.
    O que sugerem nesse caso? Alguém está passando pela mesma situação? Agradeço a ajuda.

[Translation-Good afternoon, everyone!

I got the Lego Pirates of the Caribbean game from the Microsft Store through the console and everything was paid via card correctly. However, we are unable to download through the console. The file that is corrupt or does not complete the download/installation.
    What do you suggest in this case? Is anyone going through the same situation? I appreciate your help.]

:)

OLDAIRGOMES, Apr 2, 2020
  2. CarnageSP Win User

DOWNLOAD DE JOGOS ADQUIRIDOS COM CONSOLE XBOX360[Translation-DOWNLOAD GAMES PURCHASED WITH XBOX360 CONSOLE]

Hi Fellow gamer,

Thanks for reaching out to the forums. We understand you are unable to download a game. We recommend first check storage for any corrupt files. When you go into storage under each section, look for a exclamation mark at the right of any profile, game or
    any other category. If you see one, delete that entry. Once done power cycle the console by holding the power button on the console itself until the console shuts off. Once back on then try and download the game.

Thanks,

Brad
    Hello Brad, this is a problem that many Xbox 360 owners are facing. I made a post about it, but there was no feedback. The case is when the download reaches
    80% it restarts, but the game is saved but corrupted. The vast majority of games that do this are backward compatible. So far, Microsoft has not commented on this.
  3. XBF Brad A Win User

DOWNLOAD DE JOGOS ADQUIRIDOS COM CONSOLE XBOX360[Translation-DOWNLOAD GAMES PURCHASED WITH XBOX360 CONSOLE]

Hi Fellow gamer,

Thanks for reaching out to the forums. We understand you are unable to download a game. We recommend first check storage for any corrupt files. When you go into storage under each section, look for a exclamation mark at the right of any profile, game or
    any other category. If you see one, delete that entry. Once done power cycle the console by holding the power button on the console itself until the console shuts off. Once back on then try and download the game.

Thanks,

Brad
  4. Tiagoo1903 Win User

Fifa 19 com problemas para iniciar. [Translation - Fifa 19 with problems to start.]

Versão ultimate adquirida em setembro. Hoje me deparo com erro de que minha avaliação para o jogo expirou. Entro na Microsoft store e jogo instalado e adquirido. Coloco para jogar e novamente aparece sessão de avaliação expirada.

[Translation - Ultimate Version acquired in September. Today I encounter error that my evaluation for the game has expired. I Enter the Microsoft store and game installed and purchased. I Put to play and again appears expired evaluation session.]
    Cara, estou com o mesmo problema, nunca tenho tempo para jogar e, quando eu posso, acontece um erro desses, decepcionado!

[Mod Translation- Man, I have the same problem, I never have time to play and, when I can, it happens a mistake like that, disappointed! ]
  5. JFMarques Win User

The Witcher 2

I can't play my digital copy of witcher 2 on xbox one x. I get "this game may not be playable yet" 0x87e10007. It's obviously playable, it's also crashing my xbox sometimes.
    Venho enfrentando problemas para realizar o download da minha versão digital de The Witcher 2. Apesar de possuir memória mais que suficiente, o jogo se recusa a fazer o download.

Em outros jogos de tamanhos superiores, o download ocorre de forma normal.

O sistema não emite nenhum código de erro, apenas informa a impossibilidade do download.

Será que houve alguma modificado junto ao jogo que não permita mais seu download mesmo que está já tenha sido adquirido?
  6. Smwutches Win User

Retrocompatibilidade [Translation - Compatibility]

Apenas se o jogo for compatível. Você pode encontrar uma lista de jogos compatíveis com versões anteriores em https://www.xbox.com/xbox-one/backward-compatibility?xr=shellnav

--------------------------------

[Translation - Compatibility hello, If I log in with an Xbox One account on 360, and download a game of 360, can I play on Xbox one?]
Thema:

Loading...
  1. DOWNLOAD DE JOGOS ADQUIRIDOS COM CONSOLE XBOX360[Translation-DOWNLOAD GAMES PURCHASED WITH... - Similar Threads - DOWNLOAD JOGOS ADQUIRIDOS

2. Download de Jogo Xbox 360

in XBoX on Consoles
    Download de Jogo Xbox 360: Olá, comprei 3 jogos por via digital no meu xbox 360, e uso pen drive de 16 gigas para instala eles, com muito sofrimento consigui instalar 2, basicamente quando o download começava dava erro,...
  3. Download de jogo digital falhando [Translate - Digital game download failing]

in XBoX on Consoles
    Download de jogo digital falhando [Translate - Digital game download failing]: Eu tenho já faz um tempo tentado fazer download de diversos jogos que comprei em meu perfil como Fifa 19, Skate 3 e até Demo do Fifa Street. Mas sempre dá algum erro. No caso do Fifa 19 ele dá...
  4. Comprei um jogo e não consigo baixar no xbox360[I bought a game and can't download it on...

in XBoX Games and Apps
    Comprei um jogo e não consigo baixar no xbox360[I bought a game and can't download it on...: Comprei o jogo Just cause 2 e não baixa no meu Xbox 360, o jogo chega até 80% depois volta para zero alguém tem alguma ideia do que fazer perdi $ 60,00 reais estou frustrado. [Translation - I...
  5. Problema de Download com o Jogo para Xbox One - Curling Live Edition [Download Issue with...

in XBoX Games and Apps
    Problema de Download com o Jogo para Xbox One - Curling Live Edition [Download Issue with...: Gente, boa tarde. Comprei o jogo "Curling Live Edition" esses dias. No entanto, desde que comprei não consigo baixá-lo. O Microsoft Store informa que o conteúdo não foi encontrado. Estou tentando...
  6. Jogo comprado não aparece após download em xbox one[Purchased game does not appear after...

in XBoX on Consoles
    Jogo comprado não aparece após download em xbox one[Purchased game does not appear after...: Comprei o jogo "Forza Horizon 4 LEGO® Speed Champions", realizei download, mas o mesmo não aparece em jogos baixados ou em "meus jogos". [Translation - I bought the game "Forza Horizon 4 LEGO®...
  7. Não consigo baixar nehum jogo do Xbox Game Pass para PC[I can't download any game from the...

in XBoX on Windows
    Não consigo baixar nehum jogo do Xbox Game Pass para PC[I can't download any game from the...: Assinei hoje o Xbox Game Pass PC mas sempre que vou instalar algum jogo da erro, está tudo atualizado o Windows e não sei o que fazer pois eu assinei o Pass [Translation - I signed up for the...
  8. Pagamento de Pack de jogo e não aparece para download[Game Pack payment and does not appear...

in XBoX Sales and Promo
    Pagamento de Pack de jogo e não aparece para download[Game Pack payment and does not appear...: Boa noite, eu realizei a compra desse Pack para o jogo path oh exigile e o mesmo não aparece para download, o número do pedido é [Mod Removed - Personal Information]. Aguardo posicionamento,...
  9. Não consigo baixar jogo, quando está finalizando download ele zera e recomeça[Translation-I...

in XBoX Games and Apps
    Não consigo baixar jogo, quando está finalizando download ele zera e recomeça[Translation-I...: Olá, por gentileza poderiam me ajudar? Estou com problema com o jogo Halo: Reach no Xbox 360 tenho ele, faço o download, porém quando está terminando 80~90% o download zera e volta a começar. Faz...
  10. Nao consigo fazer o download do jogo mas aparece que está adquirido,mostra ocorreu um erro...

in XBoX on Consoles
    Nao consigo fazer o download do jogo mas aparece que está adquirido,mostra ocorreu um erro...: [Mod translation-I can't download the game but it appears that it has been purchased, it shows an error on our part] Comprei o jogo The Escapists 2 Game of the year.Mostra que está adquirido mas...