Disque dur interne xbox 360 [Mod Translation - Internal hard drive xbox 360]

Discus and support Disque dur interne xbox 360 [Mod Translation - Internal hard drive xbox 360] in XBoX on Consoles to solve the problem; Bonjour... J'insère un nouveau disque dur usagé dans l'endroit adéquat de ma console mais le stockage ne le lit pas...le reconnait pas... Que... Discussion in 'XBoX on Consoles' started by IAVABYTE., Mar 6, 2020.

1. IAVABYTE.
    IAVABYTE. Guest

Bonjour...

J'insère un nouveau disque dur usagé dans l'endroit adéquat de ma console mais le stockage ne le lit pas...le reconnait pas...

Que faire???

[Mod Translation - Hello...

I insert a new used hard drive in the appropriate place of my console but the storage does not read it ... does not recognize it ...

What to do???

Reply]

:)

IAVABYTE., Mar 6, 2020
  2. johanm74CH Win User

Erreur 0x97e10804 [Mod Translation - Error 0x97e10804]

J'ai résolu moitié le problème en déplaçant the division 2 de mon disque dur externe au disque dur interne

[Mod Translated - I solved the problem by moving the division 2 of my external hard drive to the internal hard drive]
  3. XBF Eladio M Win User

Thank you for taking the time to post this on the Xbox Forums, IAVABYTE. We understand that you are experiencing difficulties with being able to use a new hard drive on your console.

What kind of Xbox 360 are you attempting to use this hard drive on? Do your previous hard drive still work on you console?

If possible, can you test this on an alternate console and see if you are able to detect it there, and then reformatting so that you can use it on your console.

I would recommend reviewing the article that covers how to
    troubleshoot your Xbox 360 hard drive

I hope this is of some use to you.
  4. silentkill12345 Win User

disque dur

Translation:

hello all

I've had a problem recently, during the update of my console, a status code which is displayed above and it 3F4B - 0000 - 3000 - 0906-8007 - 045D and a code that means that my console does not recognize my hard disk (the update is impossible, even for extraction
    via USB) leave as soon as I go into the system to format, delete, or navigate within in general, I can make is that I want the console recognizes indeed the DD

someone has a remedy please? knowing that the console is no longer guaranteed

NEXT TIME POST IN ENGLISH PLEASE!!!!

Try following solution for the update:

English:
    support.xbox.com/.../system-update-help

French:
    support.xbox.com/.../system-update-help

Your problem code gave me the following:

A storage device (such as a memory unit or hard drive) was not found during the software update. Follow these steps:

1.Turn off your console.

2.Remove all console storage devices, including any USB flash drives, external hard drives or the internal hard drive on the Xbox 360 S console. Learn how to remove the hard drive.

3.Add your primary storage device, for example, the hard drive.

4.Turn on the console

5.Try updating the console again.

Toi code de probleme:

Aucun périphérique de stockage (tel qu'une carte mémoire ou un disque dur) n'a été trouvé lors de la mise jour logicielle. Suivez ces étapes :

1.Mettez votre console hors tension.

2. Retirez tous les périphériques de stockage de la console, y compris les clés USB, les disques durs externes ou le disque dur interne de la console Xbox 360 S. Apprenez retirer le disque dur.

3. Ajoutez votre périphérique de stockage principal, par exemple, le disque dur.

4.Mettez la console sous tension

5.Réessayez de mettre jour la console.

Good luck
  5. VENOM MDK Win User

Original xbox games not playing on xbox 360 s 4gb, and not wanting to purchase hard drive

6. franckanclin Win User

Impossible d’effectuer une mise à jour [Can't make an update]

The error suggests that the console does not see a storage device to which it can write the update.

This page will give you a list of steps
    to follow to hopefully resolve the problem.

Translating to French using bing.com/translate:

L’erreur suggère que la console ne voit pas un périphérique de stockage auquel il peut écrire la mise jour.

Cette page vous donnera une liste d’étapes
    suivre pour, espérons-le, résoudre le problème.
    Bonjour Randy,

tous d’abord merci pour ta reponse 🙂

je ne trouve pas de disque dur , je crois qu’il n’y en avait pas avant ou alors il est interne .

la console ne trouve pas peripherique de stockage .

jai essayer d’y mettre une clefs usb mais il ne la trouve pas ..

je sais pas comment ca marchais avant , peu etre le disque dur interne ( que je ne peux pas retirer , enfin je crois) est endommager ...

je dois peut etre acheter un disque dur externe special X-Box ?

[Translation-Bonjour Randy,

tous d’abord merci pour ta reponse 🙂

je ne trouve pas de disque dur , je crois qu’il n’y en avait pas avant ou alors il est interne .

la console ne trouve pas peripherique de stockage .

jai essayer d’y mettre une clefs usb mais il ne la trouve pas ..

je sais pas comment ca marchais avant , peu etre le disque dur interne ( que je ne peux pas retirer , enfin je crois) est endommager ...

je dois peut etre acheter un disque dur externe special X-Box ?]
Thema:

Loading...
  1. Disque dur interne xbox 360 [Mod Translation - Internal hard drive xbox 360] - Similar Threads - Disque dur interne

2. Upgrade internal storage m.2 2230

in XboX Insiders
    Upgrade internal storage m.2 2230: Is M.2 NV3 compatible with the Xbox Series S? submitted by /u/feras-99 [link] [comments]
  3. Game crashing dur to people leaving

in XBoX Games and Apps
    Game crashing dur to people leaving: How can I complain about people leaving zombie and then my game crashes due to poor connection to party leader and then I've lost all my loot and have to wait another 2 day on my raygun cooldown...
  4. Réinstallation de MSFS sur nouveau disque dur

in XBoX Games and Apps
    Réinstallation de MSFS sur nouveau disque dur: Bonjour, A sa sortie, en août 2020, j » avais installé MSFS sur le même disque SSD que Windows 10 (disque C). Comme ce disque C commençait se remplir rapidement, j’ai fait installer un autre...
  5. Crash du disque dur[Translation-Hard drive crash]

in XBoX on Windows
    Crash du disque dur[Translation-Hard drive crash]: Apres le crash du disque dur, je ne peux plus avoir accès pour réinstaller Microsoft Sudoku acheté le 28 août 2020, Comment le réinstaller? [Translation-After the hard drive crash, I can no...
  6. Disque dur externe[Translation-External hard drive]

in XBoX on Consoles
    Disque dur externe[Translation-External hard drive]: Bonjour Est ce que je dois laisser mon disque dur externe branché sur ma xbox tout le temps même si ma xbox est éteinte ? [Translation-Hello Do I have to leave my external hard drive plugged...
  7. enregistré parti de jeux sur disque dur externe[Translation-recorded party games on...

in XBoX on Consoles
    enregistré parti de jeux sur disque dur externe[Translation-recorded party games on...: depuis la mise a jour système je n'arrive plus a enregistré des session de jeux complet sur mon disque dur externe, avant j' appuyer sur le bouton X de la manette puis le bouton double fenêtre et...
  8. Disque dur externe neuf SATA 3.0 UP Gbps 2.5'' HDD USB 3.0 non reconnu sur ma xbox one S ...

in XBoX on Consoles
    Disque dur externe neuf SATA 3.0 UP Gbps 2.5'' HDD USB 3.0 non reconnu sur ma xbox one S ...: Nouveau disque dur externe non reconnu sur ma Xbox One, mais après avoir effectué les manipulations indiquées dans le support technique. Quelqu'un peut m'aider s'il vous plait [Translation- New...
  9. Hard-drive xbox 360 / disque dur externe xbox 360

in XBoX on Consoles
    Hard-drive xbox 360 / disque dur externe xbox 360: i had a old xbox 360 console. I wanted to transfer my games into my new console xbox 360 slim. So, i bought a extern disc. (Seagate) configurate FAT32. I’ve been able to transfer all my games into...
  10. Problème de sauvegarde de jeux sur disque dur !!! [Translation: HDD to play backup ...

in XBoX on Consoles
    Problème de sauvegarde de jeux sur disque dur !!! [Translation: HDD to play backup ...: Bonjour, je me permets de vous contacter, car je rencontre depuis quelques temps maintenant des soucis sur mes jeu Forza Horizon et Horizon 2. J'avais mes sauvegardes de jeux sur mon disque...