Dispositivos localização e Microsoft Store.[Translation-Location and Microsoft Store devices.]

Discus and support Dispositivos localização e Microsoft Store.[Translation-Location and Microsoft Store devices.] in XBoX on Consoles to solve the problem; Boa tarde pessoal, antes de ontem comprei um novo Xbox mas apresentou problemas então removi como Xbox principal e removi em dispositivo no edge. e... Discussion in 'XBoX on Consoles' started by THxp, May 13, 2020.

1. THxp
    THxp Guest

Dispositivos localização e Microsoft Store.[Translation-Location and Microsoft Store devices.]

Boa tarde pessoal, antes de ontem comprei um novo Xbox mas apresentou problemas então removi como Xbox principal e removi em dispositivo no edge. e efetuei a troca por um novo. Mas após login no Xbox ONE novo, no Microsoft Edge em dispositivos não estou
    vendo a localização do Xbox ONE, e também não estou conseguindo visualizar o dispositivo em gerenciamento de dispositivos da Microsoft Store mesmo o Xbox estando cadastrado com o numero de serie. Por que esta acontecendo isso?

[Translation-Good afternoon guys, before yesterday Bought a new Xbox but presented problems so I removed as main Xbox and removed on device on edge. and i made the exchange for a new one. But after signing in to the new Xbox ONE, microsoft edge
    on devices I'm not seeing the location of Xbox ONE, and I'm also not being able to view the device in device management from Microsoft Store even though the Xbox is registered with the serial number. Why is this happening? ]

:)

2. THxp Win User

Hi ,

Thanks for reaching out to the forums. We understand you have a question on seeing console on devices. We recommend giving it a little time as it may take a while to register correctly. Also, try playing a game for a bit so it sees the console connected
    online. Can also try signing out the
    account website
    and sign back in.

Thanks,

Brad
    Boa tarde, Infelizmente ainda não obtive nenhuma melhora, continuo sem conseguir visualizar a localização e em dispositivos da Microsoft Store. Isso poderia atrapalhar o desempenho do meu console Xbox ONE de alguma maneira ?
  3. XBF Brad A Win User

Hi THxp,

Thanks for reaching out to the forums. We understand you have a question on seeing console on devices. We recommend giving it a little time as it may take a while to register correctly. Also, try playing a game for a bit so it sees the console connected
    online. Can also try signing out the
    account website
    and sign back in.

Thanks,

Brad
  4. XBF - Hayabusa Win User

REEMBOLSO [REIMBURSEMENT]

Olá

De onde comprou Minecraft?

Você comprou no site do Minecraft, loja da Microsoft no PC ou em um console/dispositivo móvel?

[The text above is machine translated and may not be an accurate representation of the original post]

Hello,

Where did you purchase Minecraft from?

Did you purchase it on the Minecraft website, Microsoft store on PC, or a console / mobile device?
  5. GustavoAraújo_128 Win User

Falha para baixar o Hub do Xbox Insider. -[Translation - Failed to download the Xbox Insider Hub.]

A versão do meu windows 10 é a versão 1809;

e meu computador esta sim na lista de lista de dispositivos ativos na mesma conta Microsoft

-[Translation - The version of my windows 10 is version 1809;

and my computer is in the list of active devices list in the same Microsoft account]
  6. Smwutches Win User

Far Cry ® 2 download em 80%

Sua região da conta corresponde sua localização física?

-------

[Mod Translation - Does your account region correspond to your physical location?]
Thema:

Loading...
  1. Dispositivos localização e Microsoft Store.[Translation-Location and Microsoft Store devices.] - Similar Threads - Dispositivos localização Microsoft

2. Retransmision en casa a dispositivo android. -[Translation - Broadcast at home to android...

in XBoX on Consoles
    Retransmision en casa a dispositivo android. -[Translation - Broadcast at home to android...: Se puede retransmitir desde la consola al telefono android, en los paises donde no esta disponible XCLOUD? -[Translation - Can it be broadcast from the console to the android phone, in the...
  3. ¿Se puede poner como cuenta principal en xbox desde una pc o dispositivo...

in XBoX Accessibility
    ¿Se puede poner como cuenta principal en xbox desde una pc o dispositivo...: He estado investigando y no sé si eso se puede hacer, ya que tengo duda que si una persona añade su cuenta en mi xbox, mi consola se queda registrada en los dispositivos al iniciar la cuenta en...
  4. Reparación de dispositivo Xbox[Transaltion-Xbox device repair]

in XBoX on Consoles
    Reparación de dispositivo Xbox[Transaltion-Xbox device repair]: Quiero mandar mi control de Xbox one a reparación. Ya he mandado un Xbox antes. Pero tuve que ir a la paquetería a dejarlo. La cuestión es que no me gustaría salir a dejar el paquete a la...
  5. O dispositivo USB\VID_045E&PID_02EA\3032363030303533333033383136 requer instalação adicional.

in XBoX on Windows
    O dispositivo USB\VID_045E&PID_02EA\3032363030303533333033383136 requer instalação adicional.: [Title translation-The USBVID_045E&PID_02EA30323630303030353333033383136 device requires additional installation.] ola, recentemente estou com dificuldades de conectar meu controle do xbox one...
  6. Dispositivo de repuesto Xbox one X [Mod Translation - Xbox one X replacement device]

in XBoX on Consoles
    Dispositivo de repuesto Xbox one X [Mod Translation - Xbox one X replacement device]: Buenos días, Acabo de mandar mi Xbox One X en garantía (tiene 5 meses...) a arreglar (no se veia la imagen) al sat de Microsoft. He visto que para España, podría optar a un dispositivo de...
  7. Parece que você não tem um dispositivo aplicável vinculado à sua conta da Microsoft. Para...

in XBoX Games and Apps
    Parece que você não tem um dispositivo aplicável vinculado à sua conta da Microsoft. Para...: [Title Translation-It appears that you do not have an applicable device linked to your Microsoft account. To install, sign in to a device with your Microsoft account] ola, recentemente comprei o...
  8. Serviço e substituiçao de dispositivo (Device Replacement and service)

in XBoX on Consoles
    Serviço e substituiçao de dispositivo (Device Replacement and service): Como posso fazer para Postar meu Controle,até porque meu controle está com defeito em alguns botoes e eu nao estou conseguindo achar um suporte online para fazer meu envio.Obrigado! [Translation]...
  9. Game Pass "O item ... não funciona neste dispositivo"[Game Pass "Item ... does not work on...

in XBoX on Windows
    Game Pass "O item ... não funciona neste dispositivo"[Game Pass "Item ... does not work on...: Comprei o gamepass para meu PC e praticamente todos os jogos falam que n funciona no dispositivo, porque?? Comprei o gamepass para jogar os jogos dele, não para jogar 2 ou 3 jogos. [Translation -...
  10. Dispositivo não encontrado para instalção do jogo[Device not found for game installation]

in XBoX Games and Apps
    Dispositivo não encontrado para instalção do jogo[Device not found for game installation]: Boa noite. Eu contratei o serviço de Xbox Game Pass, mas não consigo instalar nenhum produto (jogo), aparece o botão "Instalar" na cor cinza, quando clico nos "..." ao lado me envia para um tela...