Dispositivo de repuesto Xbox one X [Mod Translation - Xbox one X replacement device]

Discus and support Dispositivo de repuesto Xbox one X [Mod Translation - Xbox one X replacement device] in XBoX on Consoles to solve the problem; Buenos días, Acabo de mandar mi Xbox One X en garantía (tiene 5 meses...) a arreglar (no se veia la imagen) al sat de Microsoft. He visto que para... Discussion in 'XBoX on Consoles' started by DavFC, Mar 26, 2020.

1. DavFC
    DavFC Guest

Dispositivo de repuesto Xbox one X [Mod Translation - Xbox one X replacement device]

Buenos días,

Acabo de mandar mi Xbox One X en garantía (tiene 5 meses...) a arreglar (no se veia la imagen) al sat de Microsoft. He visto que para España, podría optar a un dispositivo de repuesto mientras dure la reparación.

Tengo un niño pequeño que la va a echar mucho de menos en esta época de confinamiento, ya que jugaba mucho con ella.

Podría decirme como pedir una xbox one x de repuesto mientras dure la reparación ?

Muchas gracias por su ayuda.

[Mod Translation - Good Morning,

I just sent my Xbox One X under warranty (it has 5 months ...) to fix (no image shown) to Microsoft's sat. I have seen that for Spain, you could opt for a replacement device while the repair lasts.

I have a little boy who is going to miss her a lot in this time of confinement, since he played a lot with her.

Could you tell me how to order a replacement xbox one x while the repair lasts?

Thank you very much for your help.]

:)

DavFC, Mar 26, 2020
  2. XBF Eladio M Win User

Thank you for taking the time to post this on the Xbox Forums. We understand that you are inquiring about how to receive a temporarily replacement unit for your console while it is being serviced.

Could you please, provide us with a link to the article that informed you of this?

There used to be such a process, but that was back in the Xbox 360 days, as such, this service is no longer available.

Additionally there was another service option for Xbox One consoles, however, this service is also no longer available.

I hope this was able to clear up any confusion this might have caused.
  3. RoyalCleric Win User

Marca a xbox soporte y ellos de orientaran sobre ese proceso

[Mod Translation - Call xbox support and they will guide you about that process]
  4. HyperVenom523 Win User

Mi xbox 360 comenzó a fallar con las actualizaciones[Translation - My Xbox 360 began to fail with updates]

Creo que es tiempo de actualizar de consola en todo caso...no te vas arrepentir con el xbox one x

[Translation - I think it's time to update console in all caso...no you're going to regret the Xbox One X]
  5. GamerKgN18 Win User

Remplaso De control Xbox tiempo de Solicitud [Mod Translation-Xbox Control replacement Request time]

Me Comunique Por Una Llamada y si es una orden de remplaso de mi control xbox one

[Mod Translation-Call me for a call and if it is a replacement order from my xbox one control]
  6. onyxishere Win User

Xbox

Meu Xbox foi banido o que vou fazer nao consigo ne! Acesar a internet
    Desculpe ouvir isso. Infelizmente, ninguém aqui pode ajudar com as proibições de dispositivos. Mesmo o PET (Policy Enforcement Team) não responderá a perguntas sobre proibições de dispositivos.

No entanto, você pode ler mais sobre as proibições de dispositivos em
    https://enforcement.xbox.com

Translation:

Sorry to hear it. Unfortunately no one here can help with device bans. Even the PET (Policy Enforcement Team) will not answer questions about device bans.

However, you can read more about device bans at
    https://enforcement.xbox.com
Thema:

Loading...
  1. Dispositivo de repuesto Xbox one X [Mod Translation - Xbox one X replacement device] - Similar Threads - Dispositivo repuesto Mod

2. Retransmision en casa a dispositivo android. -[Translation - Broadcast at home to android...

in XBoX on Consoles
    Retransmision en casa a dispositivo android. -[Translation - Broadcast at home to android...: Se puede retransmitir desde la consola al telefono android, en los paises donde no esta disponible XCLOUD? -[Translation - Can it be broadcast from the console to the android phone, in the...
  3. ¿Se puede poner como cuenta principal en xbox desde una pc o dispositivo...

in XBoX Accessibility
    ¿Se puede poner como cuenta principal en xbox desde una pc o dispositivo...: He estado investigando y no sé si eso se puede hacer, ya que tengo duda que si una persona añade su cuenta en mi xbox, mi consola se queda registrada en los dispositivos al iniciar la cuenta en...
  4. Reparación de dispositivo Xbox[Transaltion-Xbox device repair]

in XBoX on Consoles
    Reparación de dispositivo Xbox[Transaltion-Xbox device repair]: Quiero mandar mi control de Xbox one a reparación. Ya he mandado un Xbox antes. Pero tuve que ir a la paquetería a dejarlo. La cuestión es que no me gustaría salir a dejar el paquete a la...
  5. O dispositivo USB\VID_045E&PID_02EA\3032363030303533333033383136 requer instalação adicional.

in XBoX on Windows
    O dispositivo USB\VID_045E&PID_02EA\3032363030303533333033383136 requer instalação adicional.: [Title translation-The USBVID_045E&PID_02EA30323630303030353333033383136 device requires additional installation.] ola, recentemente estou com dificuldades de conectar meu controle do xbox one...
  6. Parece que você não tem um dispositivo aplicável vinculado à sua conta da Microsoft. Para...

in XBoX Games and Apps
    Parece que você não tem um dispositivo aplicável vinculado à sua conta da Microsoft. Para...: [Title Translation-It appears that you do not have an applicable device linked to your Microsoft account. To install, sign in to a device with your Microsoft account] ola, recentemente comprei o...
  7. Serviço e substituiçao de dispositivo (Device Replacement and service)

in XBoX on Consoles
    Serviço e substituiçao de dispositivo (Device Replacement and service): Como posso fazer para Postar meu Controle,até porque meu controle está com defeito em alguns botoes e eu nao estou conseguindo achar um suporte online para fazer meu envio.Obrigado! [Translation]...
  8. Game Pass "O item ... não funciona neste dispositivo"[Game Pass "Item ... does not work on...

in XBoX on Windows
    Game Pass "O item ... não funciona neste dispositivo"[Game Pass "Item ... does not work on...: Comprei o gamepass para meu PC e praticamente todos os jogos falam que n funciona no dispositivo, porque?? Comprei o gamepass para jogar os jogos dele, não para jogar 2 ou 3 jogos. [Translation -...
  9. Dispositivo não encontrado para instalção do jogo[Device not found for game installation]

in XBoX Games and Apps
    Dispositivo não encontrado para instalção do jogo[Device not found for game installation]: Boa noite. Eu contratei o serviço de Xbox Game Pass, mas não consigo instalar nenhum produto (jogo), aparece o botão "Instalar" na cor cinza, quando clico nos "..." ao lado me envia para um tela...
  10. Non disponi di un dispositivo valido collegato al tuo account Microsoft [Translation - You...

in XBoX Games and Apps
    Non disponi di un dispositivo valido collegato al tuo account Microsoft [Translation - You...: Buongiorno, ho acquistato l'xbox game pass, andando a selezionare un qualsiasi gioco mi porta sul windows store e cliccando su "installa sui miei dispositivi" riscontro l'errore nel titolo....