dificuldade de gravação do windows 10 na gravação por straming no xone

Discus and support dificuldade de gravação do windows 10 na gravação por straming no xone in XBoX Games and Apps to solve the problem; Alguém sabe solucionar a dificuldade de gravação do windows 10 na gravação por straming no xone, o meu diz que estou com uma configuração menor do que... Discussion in 'XBoX Games and Apps' started by ThiagoSilva8525, Jul 28, 2016.

1. dificuldade de gravação do windows 10 na gravação por straming no xone

Alguém sabe solucionar a dificuldade de gravação do windows 10 na gravação por straming no xone, o meu diz que estou com uma configuração menor do que a recomendada porem o meu pc tem configuração maior, o striming funciona normalmente porem não grava diz
    que não tenho o mínimo de hardware recomendado. liguem para Microsoft e Xbox porem não resolveu

[translation]

Does anyone know resolve the windows recording difficulty 10 recording by straming in xone, my say I'm with a lower setting than the recommended however my pc has greater configuration, striming usually works but it does not record says I have not minimum recommended
    hardware. to call Microsoft and Xbox however did not solve

:)

ThiagoSilva8525, Jul 28, 2016
  2. marcelo64617
    marcelo64617 Guest
    Novo Xbox vs Ps 4

cara vcs não estam entendendo mesmo né não tem novo xbox só novo ps4

são só boatos de que vai vim outro xbox mais não vai!!!

o negocio é o ps4 cara vc não vai precisar de placa de captura vai poder gravar em auta definição gameplay e depois comentar por cima da gravação e isso ae galera!!!!

marcelo64617, Jul 28, 2016
  3. Can't Connect to Xbox Live

outra sugestão de hoje a seguir, ( eu tenho um mac ) vou ja a retirar o cabo coaxial...obrigado!

Temos conhecimento do assunto, e estamos a reunir esforços para ajudar a Zon a resolver esta dificuldade.

Temos relato de alguns utilizadores que conseguem contornar esta dificuldade criando uma
    Bridge Connection no computador.

Caso pretenda criar uma ligação ICS ou Bridge para poder usar o serviço Live na sua consola enquanto não é encontrada uma solução, por favor siga os passos indicados em

http://support.xbox.com/pt-pt/xbox-live/connecting/win-computer
    .

Erotico-1F51C102-4A6A-4BBB-AB1F-4136D1F52BF8, Jul 28, 2016
  4. Mister Maka
    Mister Maka Guest

Hey there ThiagoSilva8525.

Generally the requirements for streaming and recording are different. Can you clarify what type of video card and processor your PC is using? Thanks!

Mister Maka, Jul 29, 2016
  5. Mister Maka Win User

Hey there ThiagoSilva8525.

Generally the requirements for streaming and recording are different. Can you clarify what type of video card and processor your PC is using? Thanks!
  6. Cschlickmann Win User

Have you played Super Lucky's Tale?

Na verdade, o jogo é muito bem feito e traz uma dose de diversão por horas.
    Eu senti um pouco de dificuldade em alguns comandos, especialmente na rotação da câmera.
    não mais é um ótimo jogo.
  7. marcelo64617 Win User

Novo Xbox vs Ps 4

cara vcs não estam entendendo mesmo né não tem novo xbox só novo ps4

são só boatos de que vai vim outro xbox mais não vai!!!

o negocio é o ps4 cara vc não vai precisar de placa de captura vai poder gravar em auta definição gameplay e depois comentar por cima da gravação e isso ae galera!!!!
  8. LRiPPER Win User

Problemas na gravação de gameplay no HD externo ?[Problems recording gameplay on the external HD?]

Você fez alguma alteração nas configurações de qualidade dos vídeos? Muitas vezes quando não selecionamos as configurações e/ou os codecs corretos para a compressão o vídeo pode ficar com qualidade RAW em arquivos absurdamente grandes e por fim acabam não
    finalizando a gravação por falta de espaço no disco.

Pode também tentar formatar o HD e ver se o problema persiste.

[Translation - Have you made any changes to the video quality settings? Often when we do not select the correct settings and / or codecs for compression, the video can be in RAW quality in absurdly large files and ultimately end up not finishing
    the recording due to lack of disk space.

You can also try to format the hard drive and see if the problem persists.]
  9. LucioSegalla77 Win User

kinect adventures

Secretas:

.

- fazer o tubarão pular durante a gravação

- ganhar platina em uma aventura

- ganhar platina em todas as aventuras

- jogar todas as aventuras em multiplayer

.

Veja aí quais te faltam.
Thema:

Loading...
  1. dificuldade de gravação do windows 10 na gravação por straming no xone - Similar Threads - dificuldade gravação windows

2. March 17, 2025 - PC Gaming Preview - Xbox App [2503.1000.39.0] & Game Bar for Windows...

in XboX Insiders
    March 17, 2025 - PC Gaming Preview - Xbox App [2503.1000.39.0] & Game Bar for Windows...: Hey Xbox Insiders! A new version of the Xbox App on Windows has been released for users enrolled in the PC Gaming Preview. Check the release notes linked below to learn more: March 17, 2025 - PC...
  3. Trying to log in to my xbox account in windows 10 causes a log in screen to flash and disappear

in XBoX Accessibility
    Trying to log in to my xbox account in windows 10 causes a log in screen to flash and disappear: Every time I try to log in to my xbox account, whether its through the xbox app or xbox game bar I simply get a sign in pop up that disappears after a split second. I have tried uninstalling and...
  4. DPC Watchdog Violation on Windows 11. Tied to one specific game?

in XBoX on Windows
    DPC Watchdog Violation on Windows 11. Tied to one specific game?: I've been dealing with DPC Watchdog Violation BSOD for almost two years. Sometimes it would BSOD right upon startup. Sometimes it would take several hours. I've factory reset twice now, after the...
  5. Windowed Games What is the hotkey for this

in XBoX Games and Apps
    Windowed Games What is the hotkey for this: I'm playing Who Wants to be a Millionaire for the PC and when I tried the hotkey for the windowed screen, it doesn't work for these games. What is the hotkey for this? Any would be appreciated....
  6. how to get Windows on Xbox 360

in XBoX on Windows
    how to get Windows on Xbox 360: how to get Windows on Xbox 360 4f076c98-9a96-4306-aefc-35f19c7070a5
  7. Xbox app keeps crashing when launching games on Windows 11

in XBoX Games and Apps
    Xbox app keeps crashing when launching games on Windows 11: Hello everyone, I've recently run into a frustrating issue with the Xbox app on my Windows 11 device. Whenever I try to launch a game, the app repeatedly crashes without any error messages. I've...
  8. Problemas na gravação de gameplay no HD externo ?[Problems recording gameplay on the...

in XBoX Games and Apps
    Problemas na gravação de gameplay no HD externo ?[Problems recording gameplay on the...: Há alguns dias venho tentando gravar 1hora gameplay de meus jogos no HD externo, mas somente alguns segundos sao gravados e totalmente picotados, eu fazia essas gravações constantemente, e...
  9. Gravação de tela com o windows10 [Translation - Screen recording with windows10]

in XBoX on Windows
    Gravação de tela com o windows10 [Translation - Screen recording with windows10]: Quanto tento grava minha tela pelo xbox game bar, aparece uma mensagem falando "Houve um problema com a gravação em segundo plano. Tente novamente mais tarde", estou com a primeira opção em...
  10. Problem with Xbox recording / Problema com a Gravação de jogos do Xbox

in XBoX on Windows
    Problem with Xbox recording / Problema com a Gravação de jogos do Xbox: I use the Xbox video recorder to record the League Of Legends game, when using the command ( Windows + Alt + R ) to record from that moment on, the recording comes out perfect, all right, but when...