Détails de ma suspension

Discus and support Détails de ma suspension in XBoX on Consoles to solve the problem; je ne peux plus rien faire sur ma Xbox un message saffiche a3b38062-1d6c-415d-b7ea-218e9de45dec Discussion in 'XBoX on Consoles' started by smurf killer200, Apr 2, 2017.

1. Détails de ma suspension

je ne peux plus rien faire sur ma Xbox un message saffiche

:)

smurf killer200, Apr 2, 2017
  2. Victime d'insulte gratuit et sanction Xbox live

Les détails doivent également avoir été envoyés l'adresse électronique du compte qui a reçu une mesure d'exécution. Je vous recommande de vérifier la page Mise en application (http://enforcement.xbox.com) partir du compte en question, ainsi que les détails
    sur le «Comment puis-je? Page FAQ ici: Xbox Enforcement | How Do I. Vous devriez également consulter la page Examen de cas si vous estimez que l'action est injuste pour une raison quelconque ou ne viole pas le Code de conduite.
    De plus, les suspensions de 24 heures ne sont pas admissibles un examen de cas.

JustAnotherJay, Apr 2, 2017
  3. plus d'acces au xbox live

je n'arrive plus a me connecter sur Xbox live et je reçois le message suivant :

" votre connexion au Xbox LIVE a été suspendue. Vous ne pourrez pas vous y connecter avant le 31/12/9999.

un courrier électronique plus détaillé a été envoyé l'adresse e-mail de ce compte Windows Live ID"

Je n ai pas eu le courrier concernant le détail sur ma boîte mail. De plus je ne voit pas pourquoi je reçois ce message de bannissement.

Pourriez vous m'aider pour que je puisse me connecter a nouveaux sur le xbox live depuis mon gamertag : fireval59

Cordialement.

GlobeVelours2, Apr 2, 2017
  4. Détails de ma suspension

Since no one has been able to reply in Your language I will reply in English, sorry

The Enforcement teams don't use the forums at all and they only communicate through a Case Review.

24 Hour communications suspensions and Console Suspensions are not review-able, however you can find more information in these cases through the communication sent by the teams to the email address associated with your Xbox Live Gamertag.

Remember that all suspensions are only enforced when a breach of the Code of Conduct or Terms of Service has happened.

For further information on how Enforcement is done click HERE.

If you believe the suspension was in error and if you're eligible, you can submit a case review using the steps HERE, however sometimes you're asked to
    complete a short questionnaire before you can submit a case review. All of the questions refer to the Code of Conduct, which you should review prior to filing
    the review.

If you fail on the questionnaire during the Case Review, don't worry as you'll be given another chance in 24 hours.

If you found this post helpful please up-vote

DIPDIP0TAT0CH1P, Apr 2, 2017
  5. DIPDIP0TAT0CH1P Win User

Détails de ma suspension

Since no one has been able to reply in Your language I will reply in English, sorry

The Enforcement teams don't use the forums at all and they only communicate through a Case Review.

24 Hour communications suspensions and Console Suspensions are not review-able, however you can find more information in these cases through the communication sent by the teams to the email address associated with your Xbox Live Gamertag.

Remember that all suspensions are only enforced when a breach of the Code of Conduct or Terms of Service has happened.

For further information on how Enforcement is done click HERE.

If you believe the suspension was in error and if you're eligible, you can submit a case review using the steps HERE, however sometimes you're asked to
    complete a short questionnaire before you can submit a case review. All of the questions refer to the Code of Conduct, which you should review prior to filing
    the review.

If you fail on the questionnaire during the Case Review, don't worry as you'll be given another chance in 24 hours.

If you found this post helpful please up-vote
  6. RandyAU93 Win User

Xbox live

You may review the suspension details at
    the Enforcement site
    . You may also file a case review if you are eligible to do so at that site.

Translating to French, using bing.com/translate:

Vous pouvez consulter les détails de la suspension sur le site de l’application de la loi. Vous pouvez également déposer un examen des cas si vous êtes admissible faire sur ce site.
  7. JustAnotherJay Win User

Victime d'insulte gratuit et sanction Xbox live

Les détails doivent également avoir été envoyés l'adresse électronique du compte qui a reçu une mesure d'exécution. Je vous recommande de vérifier la page Mise en application (http://enforcement.xbox.com) partir du compte en question, ainsi que les détails
    sur le «Comment puis-je? Page FAQ ici: https://enforcement.xbox.com/en-US/home/howTo#sub-topic0-0. Vous devriez également consulter la page Examen de cas si vous estimez que l'action est injuste pour une raison quelconque ou ne viole pas le Code de conduite.
    De plus, les suspensions de 24 heures ne sont pas admissibles un examen de cas.
  8. XBF - Tali Win User

Suspension perlanente

[Associate utilise une application de traduction, veuillez noter que des erreurs grammaticales ou une syntaxe incorrecte peuvent se produire]

Bonjour FournierSimon,

Il y a un problème avec la messagerie, et Microsoft est conscient de la situation et s’efforce de le résoudre.

Votre compte Xbox Live a fait l’objet d’une application en raison de violations du Contrat de services Microsoft. Nous ne pouvons pas fournir de détails spécifiques sur les suspensions individuelles, mais veuillez visiter enforcement.xbox.com pour voir des détails supplémentaires sur l’action et vérifier si vous êtes éligible pour que le cas soit examiné par l’équipe des politiques et de l’application.

Il n’y a rien que nous puissions faire activement ici; toutes les questions relatives l’application de la loi ou la suspension doivent passer par l’équipe d’application de la loi.

-Tali
  9. XBF-JoannaDark Win User

Bonjour je fait l'objet d'une mesure répressive mais aucune autre information pouvez vous m'aider sil vous plait.

Bonjour OlivierD5,

J’espère que vous allez bien aujourd’hui. Bienvenue dans la communauté Xbox. Merci d’avoir contacté les forums Xbox. Votre compte Xbox Live a fait l’objet d’une application en raison de violations du Contrat de services Microsoft ou des Standards de la communauté pour Xbox. Le support Microsoft ne peut pas fournir de détails spécifiques sur les suspensions individuelles, mais veuillez consulter enforcement.xbox.com pour voir des détails supplémentaires sur l’action et vérifier si vous êtes éligible pour que le cas soit examiné par l’équipe De politique et d’application.

Merci et bonne journée.
Thema:

Détails de ma suspension

Loading...
  1. Détails de ma suspension - Similar Threads - Détails suspension

2. I got a 2 day suspension

in XBoX Accessibility
    I got a 2 day suspension: I got a 2 day suspension for posting a group post on forza horizon 3 saying "is anyone willing to buy a horizon edition" which is a car in game and there is a feature in that game where you can...
  3. I'm genuinely confused I got a console suspension for no reason I can't talk to anyone on...

in XBoX on Consoles
    I'm genuinely confused I got a console suspension for no reason I can't talk to anyone on...: I logged in played Roblox with my friend left didn't let me back in 6fd3635c-7a6e-4bc1-abbe-c8781bf8848c
  4. Unjust Suspension and Appeal Request

in XBoX Accessibility
    Unjust Suspension and Appeal Request: Dear Xbox Support Team, I am writing to express my deep frustration and disappointment regarding the recent suspension of my Xbox account. As a dedicated member of the Xbox community for over 17...
  5. Can I see what my suspension strikes are at

in XBoX on Consoles
    Can I see what my suspension strikes are at: I wanted to see how many strikes I have 8f0b2af1-08ca-46d2-ae76-c3066035a923
  6. I was hit with a year long suspension from someone flooding my account with a bot follow...

in XboX Insiders
    I was hit with a year long suspension from someone flooding my account with a bot follow...: I have a video posted on my Reddit of being spammed. Someone spammed me with 1000+ followers onto my Xbox account and now I’m suspended from playing, talking and etc for a year +. Can someone help...
  7. ACCOUNT SUSPENSION OF 366 DAYS WITH 5 BLOCK NOTICES

in XBoX Accessibility
    ACCOUNT SUSPENSION OF 366 DAYS WITH 5 BLOCK NOTICES: Hello, yesterday I turned on my xbox and noticed that I received a 366-day ban account, all after receiving offensive messages from a player who boasted of having a relative working for Microsoft...
  8. Getting a suspension without reason

in XBoX Accessibility
    Getting a suspension without reason: So my son keeps getting reported and recieveing suspensions. It started last month when he looted a player in a game and they got mad and reported. My son received a 2 days suspension. I go online...
  9. Dispute suspension/contact enforcement department

in XBoX Accessibility
    Dispute suspension/contact enforcement department: Account message suspended, submit case review ineligible. Contact enforcement department? 2526ebac-a7d1-4e50-8c9d-2aea7d73628d
  10. Need Help with Microsoft Account Reinstatement After Breach and Suspension

in XBoX Accessibility
    Need Help with Microsoft Account Reinstatement After Breach and Suspension: Hello, I’m experiencing a major issue with my Microsoft account, and I need help finding the best way to escalate my case. What Happened: November 14: My Microsoft account was breached via a...