Desvincular minha conta do Xbox do site da Epic Games [Unlink my Xbox account from the Epic...

Discus and support Desvincular minha conta do Xbox do site da Epic Games [Unlink my Xbox account from the Epic... in XBoX Games and Apps to solve the problem; Sempre que tento vincular minha conta do xbox com uma conta da Epic Games, diz que já tem uma conta vinculada com a minha do xbox. Mas, eu nunca... Discussion in 'XBoX Games and Apps' started by deivitrom67, Dec 15, 2019.

1. deivitrom67
    deivitrom67 Guest

Desvincular minha conta do Xbox do site da Epic Games [Unlink my Xbox account from the Epic...

Sempre que tento vincular minha conta do xbox com uma conta da Epic Games, diz que já tem uma conta vinculada com a minha do xbox. Mas, eu nunca vinculei nenhuma outra conta da Epic Games com o xbox, então, minha conta está vinculada a outra que não existe.
    Queria saber, se não teria como desvincular de QUALQUER COISA relacionada Epic Games de algum jeito.

[Translation-Whenever I try to link my xbox account with an Epic Games account, you say you already have an account linked to my xbox account. But, I've never linked any other Epic Games account with xbox, so my account is linked
    to another one that doesn't exist. I wonder if i couldn't unlink anything related to Epic Games in some way.]

:)

deivitrom67, Dec 15, 2019
  2. XBF Steven R Win User

Desvincular minha conta do Xbox do site da Epic Games [Unlink my Xbox account from the Epic Games website]

Hey there deivitrom67,

Thanks for reaching out to the Forums for advice on how to straighten out everything with your Epic Account. I can totally understand how this could be confusing. The thing is Microsoft cannot do anything when it comes to Epic account details. At this point,
    it seems that it would behoove you to get in touch with Epic support directly.

When you get the chance, reach out to them and let us know if that helped.

Thanks!
  3. Allan SantosRTX Win User

Problema ao vincular conta do EA GAMES ao XBOX

EU NÃO CONSIGO DESVINCULAR A MINHA CONTA EA DA XBOX GAME PASS, PORQUE EU NÃO TENHO ACESSO A CONTA DA EA, OQUE EU FAÇOOOOOOOOOO
  4. GeovannyJúnior Win User

Fortnite código [Mod translation-Fortnite code]

eu acho que vc precisa de ter a conta que se usa na xbox vinculada com a da epic e dar reedeem do codigo na store da xbox quando vc fazer isso e so entrar no jogo que vc deve receber a sua skin
    Minha conta da plataforma pc é vinculado a conta da microsoft e xbox

[Mod translation-My pc platform account is linked to microsoft and xbox account]
  5. GeovannyJúnior Win User

Fortnite código [Mod translation-Fortnite code]

Eu não tenho xbox, só possuo conta na microsof, e na xbox live, adicionei no email que ta vinculada a minha conta do epic do pc.

[Mod translation-I don't have xbox, i only have microsoft account on xbox live, i added it in the email that is linked to my epic pc account.]
  6. Rostom L Win User

Gilded Hunter bundle from new Xbox series S on wrong Epic Games account, what do I do?

Hi Cecil!

You need first to unlink your Xbox account from the current Epic games account it's linked to. Please refer to the guide from the link below.
    https://www.epicgames.com/help/en-US/epic-accou...

Note: This is a non-Microsoft website. The page appears to be providing accurate, safe information. Watch out for ads on the site that may advertise products frequently classified as a PUP (Potentially Unwanted Products). Thoroughly research any product advertised on the site before you decide to download and install it.

If you're having trouble unlinking your Xbox account from that particular Epic games account, please directly reach out Epic games support for assistance here https://www.epicgames.com/help/en-US/epic-accou...
Thema:

Loading...
  1. Desvincular minha conta do Xbox do site da Epic Games [Unlink my Xbox account from the Epic... - Similar Threads - Desvincular minha conta

2. estou tentando encerrar minha conta Xbox insider mas não consigo

in XboX Insiders
    estou tentando encerrar minha conta Xbox insider mas não consigo: Este fim de semana decidi encerrar minha conta no xbox insider por conta de alguns bugs que percebi que estava apresentando em meu Xbox Series S, quero que meu console volte a atualização padrão...
  3. Necesito ayuda para borra o desvincular un gamertag de mi cuenta de microsoft[I need help...

in XBoX Accessibility
    Necesito ayuda para borra o desvincular un gamertag de mi cuenta de microsoft[I need help...: Bien, hace ya varios años mi hermana hizo un perfil de xbox con mi correo, por lo tanto siempre que entro ya sea a la app de xbox o a mi correo, me aparece su perfil, por lo tanto no puedo hacer...
  4. Desvincular mi cuenta de Xbox Live de Epic Games

in XBoX Games and Apps
    Desvincular mi cuenta de Xbox Live de Epic Games: Yo tengo una cuenta de Epic Games de hace como 4 años, perdí la contraseña y quiero desvincular la cuenta para vincularla en una nueva de Epic,así me organizaré mejor, pero para eso necesito la...
  5. Desvincular tarjeta [Edit - Translation] - Unlink card

in XBoX on Windows
    Desvincular tarjeta [Edit - Translation] - Unlink card: Hola. en el mes de Abril pagué el xbox game pass beta para pc. Cuando terminé, antes de que se de vencido el mes de compra cancele la subscripción para que no me siga cobrando. Pero ahora, todavía...
  6. Desvincular conta Minecraft do PS4 da Microsoft -[Translation - Unlink Minecraft account...

in XBoX Games and Apps
    Desvincular conta Minecraft do PS4 da Microsoft -[Translation - Unlink Minecraft account...: Caros, boa tarde! Possuo duas contas na Microsoft, esta com o email [Mod Removed] .br e outra com [Mod Removed] Fiz o vinculo do meu Jogo Minecraft do PS4 por engano com esta conta ([Mod...
  7. No puedo desvincular una cuenta para poner otra Minecraft Ps4 [Mod translation-I can't...

in XBoX Games and Apps
    No puedo desvincular una cuenta para poner otra Minecraft Ps4 [Mod translation-I can't...: Buenas, tengo un problema con la cuenta de microsoft en la ps4 dentro de Minnecraft. Cuando me compre el juego inicie sesion con mi cuenta de toda la vida que tambien tiene minecraft para pc...
  8. desvincular y vinvular cuenta epicgame[unlink and link epic game account]

in XBoX Games and Apps
    desvincular y vinvular cuenta epicgame[unlink and link epic game account]: buenas a todos, tengo el siguiente problema, cuando instale por primera vez fortnite en mi xbox vincule mi cuenta a epicgame, como el juego no me gusto en su momento lo desinstale. volvi a jugar...
  9. Desvincular gamertag de mi cuenta Microsoft. [Translation - Unlink Gamertag from my...

in XBoX Accessibility
    Desvincular gamertag de mi cuenta Microsoft. [Translation - Unlink Gamertag from my...: ¡Hola! Quisiera saber la manera en que puedo desvincular mi GT de mi cuenta Microsoft. Tengo dos cuentas Microsoft y ambas están asociadas a un GT, sin embargo, una cuenta Microsoft ya no la uso...
  10. Desvincular conta Eletronic Arts Xbox One[Unlink account Eletronic Arts Xbox One]

in XBoX Games and Apps
    Desvincular conta Eletronic Arts Xbox One[Unlink account Eletronic Arts Xbox One]: Como faço para desvincular conta da EA do meu xbox one? [Translation - How do I unlink EA account from my xbox one?] ef0d0300-9cc4-46af-8297-205b624461d4