descargar [Download ]

Discus and support descargar [Download ] in XBoX Games and Apps to solve the problem; it does not let me download games, much less updates to several games, does anyone know if it has a solution? 5590e30f-d478-484d-b41b-c03e466bea1d Discussion in 'XBoX Games and Apps' started by DanielHernadez, Feb 16, 2019.

1. descargar [Download ]

:)

DanielHernadez, Feb 16, 2019
  2. TonedGraph73429 Win User

Familia

no puedo descargar

[Translation: I can not download]
  3. {Parity} Win User

descargar [Download ]

Try performing a hard reset EXACTLY like this. Hold the power button on the console for 8 seconds or until the power shuts down completely. Unplug the power cord from the back of the console for 5 minutes. Plug the power cord back in and restart
    the console.
  4. XBF Leslie D Win User

descargar [Download ]

Hi Daniel,

Thanks for reaching out to us today! I'm sorry to hear about the current issue downloading games and updating them. Do you get a certain error code or error message when you attempt to download the games or updates? Also, what device are you currently using?

I suggest for you to go over our article
    'Troubleshoot game or app installation problems on Xbox One'
    as it has steps on
    what to do if you have a problem when trying to download Xbox One content.

Let us know how it goes.
  5. daddyjocker Win User

descargar [Download ]

hi Daniel

i found a way to resolve this problem, first Try this go to settings>network>network settings>advanced settings>DNS settings>manual and enter 8.8.8.8 and 8.8.4.4, later Power cycling the Xbox and unplugging the power cable to your router at the same time
    should force a reset. Make sure you unplug the router's power cord (leave it unplugged), hold down the power button on your Xbox for at least 8 seconds or until the Xbox turns off, and then unplug the Xbox's power cable and leave everything unplugged for
    about 5 minutes. Plug your router back in and when you prove that you have conection, then restart your console.

best whishes
  6. DJM4RIVS Win User

App xbox

La intento descargar pero no me deja.

[Translation - I try to download but it does not leave me.]
Thema:

descargar [Download ]

Loading...
  1. descargar [Download ] - Similar Threads - descargar Download

2. no puedo descargar juegos con el gamepass[I can't download games with the gamepass]

in XBoX on Windows
    no puedo descargar juegos con el gamepass[I can't download games with the gamepass]: tuve el gamepass hace unos meses, y lo he vuelto a comprar, pero me da error a la hora de descargar los juegos que ya tenía [Translation - I had the gamepass a few months ago, and I have bought...
  3. No puedo descargar minecraft en mi Xbox con game pass[Translation-I can't download...

in XBoX Games and Apps
    No puedo descargar minecraft en mi Xbox con game pass[Translation-I can't download...: Hola buen dia desde hace un tiempo con la llegada de game pass ultimate me anime a provarlo y e estado descargando juegos pero.. Al intentar descargar minecraft solo dice instalando y en algun...
  4. No puedo descargar elmundo de mi realm[Translation-I can't download the world from my realm]

in XBoX Games and Apps
    No puedo descargar elmundo de mi realm[Translation-I can't download the world from my realm]: Tengo un realm y queria descargar el mundo para guardarlo, pero al momento de querer hacerlo me dice que no tengo suficiente espacio *Imagen anexada* Tengo 35GB de espacio libre y el mundo solo...
  5. Descargar un juego -[Translation - Download a game]

in XBoX on Windows
    Descargar un juego -[Translation - Download a game]: Apenas inicié mi suscripción de Xbox Game Pass, pero al buscar Minecraft no me a parece y tengo claro que esta disponible en Game Pass. ¿Alguien me podría decir como descargarlo? -[Translation -...
  6. Daytona USA descargar [Daytona USA download]

in XBoX Games and Apps
    Daytona USA descargar [Daytona USA download]: Hola Si alguien sabe como hacerlo que me lo diga por que por la página es imposible y si es compatible con la one se podría instalar desde allí [Translation-Hello if someone knows how to do it...
  7. No puedo descargar minecraft village and pillage en mi xbox one[I can't download minecraft...

in XBoX Games and Apps
    No puedo descargar minecraft village and pillage en mi xbox one[I can't download minecraft...: Hola, sucede que hace una par de años yo me compre el minecraft en físico para la xbox one y sucede que actualmente en minecraft hay una actualización que es la village y pillage, yo antes podía...
  8. No puedo descargar Xbox game pass en PC[I can't download Xbox game pass on PC]

in XBoX on Windows
    No puedo descargar Xbox game pass en PC[I can't download Xbox game pass on PC]: Me aparece el error 0x80190194 al querer instalar el software. Actualice todos los drivers y Windows esta en la ultima version pero no encuentro cual es el problema [Translation - I get the error...
  9. no puedo descargar ningún juego en el servicio game pass (pc) [I can't download any games...

in XBoX on Windows
    no puedo descargar ningún juego en el servicio game pass (pc) [I can't download any games...: Desde hace dos días he tenido problemas cuando se trata de descargar cualquier vídeojuego en el servicio de game pass en pc, cuando trato de descargar cualquier vídeojuego, comienza con el cartel...
  10. no puedo descargar un juego de la store (I can't download a game from the store)

in XBoX Games and Apps
    no puedo descargar un juego de la store (I can't download a game from the store): buenas tardes, el problema que presento en estos momentos es la siguiente: tengo el xbox game pass y quiero descargar el gears of war 5 pero al querer hacer clic en instalar el cursor se convierte...