Défis journaliers

Discus and support Défis journaliers in XBoX Games and Apps to solve the problem; De nouveau plus moyens de faire les défis du jours. A quand la réparation??? 43dca482-8c96-463e-a3db-fd0194c84421 Discussion in 'XBoX Games and Apps' started by SmotheryLeaf791, Feb 3, 2017.

1. Défis journaliers

De nouveau plus moyens de faire les défis du jours. A quand la réparation???

:)

SmotheryLeaf791, Feb 3, 2017
  2. écran noir dans les jeux

Bonjour, mon écran devient noir après quelques minutes dans les défis journaliers et les Événements , je reviens en arrière et tout se ferme.

Je ne crois pas que cela vienne de mon pc , il est neuf.

J vous remercie de bien vouloir m'aider résoudre se problème.

Cordialement

GenevièveVUILLEMARD, Feb 3, 2017
  3. ManonHuet
    ManonHuet Guest
    Défis du jour

Pourquoi je ne peux télécharger les casse-tête des défis du jour ?

ManonHuet, Feb 3, 2017
  4. Défis journaliers

Hi there,

We apologize for any inconveniences. Let's have you try out the troubleshooting steps on the Microsoft Casual Games FAQ if you haven't already. We recommend looking at the "I’m
    having a problem playing my game. How do I fix it?
    " link to help you best with this issue.

Let us know how it goes and if you're still seeing any problems! We're here to help. Défis journaliers :)

Miss Ghidorah, Feb 8, 2017
  5. Miss Ghidorah Win User

Défis journaliers

Hi there,

We apologize for any inconveniences. Let's have you try out the troubleshooting steps on the Microsoft Casual Games FAQ if you haven't already. We recommend looking at the "I’m
    having a problem playing my game. How do I fix it?
    " link to help you best with this issue.

Let us know how it goes and if you're still seeing any problems! We're here to help. :)
  6. RexKobold684 Win User

MICROSOFT JIGSAW PUZZLE

unable to download new jigsaw puzzles and défis quotidiens out of use ???? why????
  7. Ghesquier Win User

error code 002408

I have the same problem with "le défi du jour" the movie can't start and I have the error...
  8. NyuNyu60 Win User

Succès Microsoft Solitaire Collection[Translation-Microsoft Solitaire Collection Success]

J'ai refais un défi mais ça n'a pas marché non plus.

[Translation-I did a challenge again but it didn't work either.]
  9. Frizio I iB Win User

Défis du jour

Hi :)

Please write in English next time if possible so more people could help you ;)

Hope someone can answer in your language

Bye
Thema:

Défis journaliers

Loading...
  1. Défis journaliers - Similar Threads - Défis journaliers

2. Défis du jour

in XBoX Games and Apps
    Défis du jour: Pourquoi je ne peux télécharger les casse-tête des défis du jour ? a96bdabc-1fe2-44dd-a990-35c882df5cdd
  3. défis du jour inaccessibles

in XBoX Games and Apps
    défis du jour inaccessibles: trois semaine que jigsaw est inaccessible, retour Microsoft chaque fois. désinstallé et réinstallé plusieurs fois sans effet. [translation] Three weeks that jigsaw is inaccessible, back to...