debito indevido (Improper Debito)

Discus and support debito indevido (Improper Debito) in XBoX on Consoles to solve the problem; Boa tarde, Ontem caiu um lançamento de 149,00 no meu cartão de credito referente a renovação do Xbox Live. Não solicitei renovação e gostaria de... Discussion in 'XBoX on Consoles' started by RosanaCatelani Amicci, Mar 6, 2019.

1. debito indevido (Improper Debito)

Boa tarde,

Ontem caiu um lançamento de 149,00 no meu cartão de credito referente a renovação do Xbox Live.

Não solicitei renovação e gostaria de estornar o debito, ate porque se paga antecipado pelo uso por um ano e eu não vou usar, pois vendi meu console.

[Translation]

Good afternoon

Yesterday dropped a 149.00 release on my credit card for Xbox Live renewal.

I did not request renewal and would like to reverse the debito, even because it pays anticipated by the use for a year and I will not use because I sold my console.

:)

RosanaCatelani Amicci, Mar 6, 2019
  2. Italo Aguiar Win User

Olá Rosana,

Entre em contato com o
    suporte via chat
    para discutir seu caso diretamente com a Microsoft e receber o reembolso.

Espero que isso a ajude.

[Translation]

Hello Rosana,

Contact Support via chat to discuss your case directly with Microsoft and receive a refund.

I hope that helps you.
  3. XBF Erick C Win User

Hey there!

I understand that you did not request to have the auto renewal turned on but it is possible that when you purchased the subscription you may have accidentally left the option turned on so that it renews the subscription.

You can always
    Contact Xbox Support
    for further assistance with this issue.

Step 1 ----Select Xbox One

[*]Step 2 ----Select See other options

[*]Step 3 ----Select See my purchase history

[*]Step 4 ----Select "Show contact options"

[*]Step 5 ----Select request a call from support

Once they call, explain the issue and they will be able to help you.

I hope this helps.
  4. XBF Nestor S Win User

Debito com a gold (Debito with gold)

5. Whitey Black Win User

Debito com a gold (Debito with gold)

Lamento a situação, mas a liberação do pagamento só pode ser paga com dinheiro ou cartão de crédito ou crédito
  6. JakarlBlair Win User

xbox live gold

ola nao tenho cartao de credito , como que eu faço para fazer pagamento com o cartao de debito?. deveria ter a funçao de debito nos pagamento de qual produto.por que sinceramente é ruim todo tem a funçao debito menos a microsoft porque? (DESABAFO)

[Translation - hello I don't have a credit card, how can I make payment with the debit card ?. should it have the function of debiting us in payment for which product. (DISABLE)]
    Xbox got the worse customer service
Thema:

Loading...
  1. debito indevido (Improper Debito) - Similar Threads - debito indevido Improper

2. retirar tarjeta de debito[withdraw debit card]

in XBoX on Consoles
    retirar tarjeta de debito[withdraw debit card]: buen dia, mi problema es que deseo retirar mi tarjeta de debito de mi cuenta de microsoft, pero al tratar de eliminar la forma de pago me dice que a ocurrido un error, ademas no he podido cancelar...
  3. Cobro a tarjeta de debito por verificacion de la misma[Payment to debit card for...

in XBoX Games and Apps
    Cobro a tarjeta de debito por verificacion de la misma[Payment to debit card for...: El día de hoy 17 de juniode 2020, ingresé mi método de pago con tarjeta de débito. Al momento de querer realizar una compra, me aparecía error en el artículo del juego que quiero adquirir y, acto...
  4. CARGO EN TARJETA DE DEBITO concepto de MICROSOFT VERIF CIUDAD DE MEX 0000000[DEBIT CARD...

in XBoX Games and Apps
    CARGO EN TARJETA DE DEBITO concepto de MICROSOFT VERIF CIUDAD DE MEX 0000000[DEBIT CARD...: Hola que tal al poner mi método de pago por primera vez se me hicieron 4 cargos de 20 pesos mexicanos aproximadamente 1 usd, cargo por el cual no se me notifico y no aparece en mi historial de...
  5. PAGO CON TARJETA DE DEBITO[Translation-PAYMENT BY DEBIT CARD]

in XBoX on Consoles
    PAGO CON TARJETA DE DEBITO[Translation-PAYMENT BY DEBIT CARD]: hola, intente comprar un pase de Fortnite y me dice xbox que no pueden procesar mi pago, con la tarjeta compre pst a esto en otras tiendas y sin problemas pasa, lei que puede ser por suscripcion...
  6. Debito Cartão (Debit Card)

in XBoX on Consoles
    Debito Cartão (Debit Card): Boa Tarde! Todos os meses vem em meu cartão um debito de R$29,00 com o titulo abaixo: MICROSOFT MICROSOFT XB - Já entrei na minha conta Microsoft e não acho onde está esta assinatura para...
  7. Comprar con tarjeta de debito -[Translation - Buy with debit card]

in XBoX Games and Apps
    Comprar con tarjeta de debito -[Translation - Buy with debit card]: Hola! Quiero comprar unos juegos en linea para mi x-box, puedo hacer el pago con tarjeta de debito? -[Translation - Hello! I want to buy some online games for my x-box, can I make the payment by...
  8. Cargo A Tarjeta De Debito. [Debit card charge.]

in XBoX Sales and Promo
    Cargo A Tarjeta De Debito. [Debit card charge.]: Buena noche a todos, quisera saber si alguno de ustedes podria decirme como cancelar un cargo que mes a mes tengo a mi tarjeta de debito, esto haciendo referencia a un cargo de Producto Microsoft...
  9. No puedo comprar con mi cuenta microsoft y mi tarjeta de debito [Translation - I can not...

in XBoX on Consoles
    No puedo comprar con mi cuenta microsoft y mi tarjeta de debito [Translation - I can not...: No me deja comprar con mi cuenta microsoft y mi tarjeta de debito -------- [Mod Translation -I'm not allowed to buy with my microsoft account and my debit card ]...
  10. ¿Que puedo hacer para pagar un servicio vencido si no tengo tarjeta de crédito o debito?...

in XBoX Sales and Promo
    ¿Que puedo hacer para pagar un servicio vencido si no tengo tarjeta de crédito o debito?...: No me fijé y la suscripción de xbox live gold tenía la opción de auto renovación o algo así, tengo el dinero suficiente para pagar el mes en mi cuenta de Microsoft, pero está no es una opción para...