Debito Cartão (Debit Card)

Discus and support Debito Cartão (Debit Card) in XBoX on Consoles to solve the problem; Boa Tarde! Todos os meses vem em meu cartão um debito de R$29,00 com o titulo abaixo: MICROSOFT MICROSOFT XB - Já entrei na minha conta Microsoft e... Discussion in 'XBoX on Consoles' started by CaitanoMarcatto, Sep 18, 2019.

1. Debito Cartão (Debit Card)

Boa Tarde!

Todos os meses vem em meu cartão um debito de R$29,00 com o titulo abaixo:

MICROSOFT MICROSOFT XB -

Já entrei na minha conta Microsoft e não acho onde está esta assinatura para cancelar e tb não utilizo esta assinatura para nada.

Lembro de uma conta [Mod Removed-PII], mas não consigo mais recuperar a senha dela, de nenhuma forma possivel, como faço.

[Translation]

Good afternoon!

Every month comes on my card a 29,00 Debito with the title below:

MICROSOFT MICROSOFT XB-

I have already entered my Microsoft account and do not think where is this subscription to cancel and TB do not use this subscription for anything.

I remember a [Mod Removed-PII] account, but I can't recover her password in any way possible, as I do.

:)

CaitanoMarcatto, Sep 18, 2019
  2. Vinny #1 Win User

3. WPAK Win User

Web translation

Debit Card

Good afternoon!

Every month comes to my card a debit of $ 29.00 with the title below:

MICROSOFT MICROSOFT XB -

I have already logged into my Microsoft account and I don't think where is this subscription to cancel and also do not use this subscription for anything.

I remember an account *** Email address is removed for privacy ***, but I can no longer recover her password in any way I can.

Response:

Hi there,

just to be sure, please see this link for the steps on how to Cancel a subscription:

https://support.xbox.com/billing/xbox-subscriptions/how-to-cancel-xbox-subscription

If that doesn't help then it's best to contact Xbox Support via Phone (or Chat) at
    http://support.xbox.com/contact-us

Let us know the results
  4. XBF Erick C Win User

Hey there CaitanoMarcatto,

Thank you for reaching out to us on the forums, If you have already tried going through your account and do not see any active subscriptions then
    It is possible that you or someone you know (family, friends) started a subscription and simply forgot the account it is on.

I would advise that you
    Contact Xbox Support
    directly so they may take a look at your account and of course provide further assistance in locating the subscription and cancelling it so that you are not getting billed anymore.

I hope this helps.
  5. JakarlBlair Win User

xbox live gold

ola nao tenho cartao de credito , como que eu faço para fazer pagamento com o cartao de debito?. deveria ter a funçao de debito nos pagamento de qual produto.por que sinceramente é ruim todo tem a funçao debito menos a microsoft porque? (DESABAFO)

[Translation - hello I don't have a credit card, how can I make payment with the debit card ?. should it have the function of debiting us in payment for which product. (DISABLE)]
    Xbox got the worse customer service
  6. Josseph Camacho Win User

No puedo comprar xbox live [I can't buy Xbox Live]

es en serio?? yo no tengo ni uso tarjeta de credito o debito, de plano no hay nada más que pueda hacer?

[Translation - Are you serious? I have no use credit card or debit, flat there is nothing else I can do?]
Thema:

Loading...
  1. Debito Cartão (Debit Card) - Similar Threads - Debito Cartão Debit

2. retirar tarjeta de debito[withdraw debit card]

in XBoX on Consoles
    retirar tarjeta de debito[withdraw debit card]: buen dia, mi problema es que deseo retirar mi tarjeta de debito de mi cuenta de microsoft, pero al tratar de eliminar la forma de pago me dice que a ocurrido un error, ademas no he podido cancelar...
  3. Cobro a tarjeta de debito por verificacion de la misma[Payment to debit card for...

in XBoX Games and Apps
    Cobro a tarjeta de debito por verificacion de la misma[Payment to debit card for...: El día de hoy 17 de juniode 2020, ingresé mi método de pago con tarjeta de débito. Al momento de querer realizar una compra, me aparecía error en el artículo del juego que quiero adquirir y, acto...
  4. CARGO EN TARJETA DE DEBITO concepto de MICROSOFT VERIF CIUDAD DE MEX 0000000[DEBIT CARD...

in XBoX Games and Apps
    CARGO EN TARJETA DE DEBITO concepto de MICROSOFT VERIF CIUDAD DE MEX 0000000[DEBIT CARD...: Hola que tal al poner mi método de pago por primera vez se me hicieron 4 cargos de 20 pesos mexicanos aproximadamente 1 usd, cargo por el cual no se me notifico y no aparece en mi historial de...
  5. PAGO CON TARJETA DE DEBITO[Translation-PAYMENT BY DEBIT CARD]

in XBoX on Consoles
    PAGO CON TARJETA DE DEBITO[Translation-PAYMENT BY DEBIT CARD]: hola, intente comprar un pase de Fortnite y me dice xbox que no pueden procesar mi pago, con la tarjeta compre pst a esto en otras tiendas y sin problemas pasa, lei que puede ser por suscripcion...
  6. Comprar con tarjeta de debito -[Translation - Buy with debit card]

in XBoX Games and Apps
    Comprar con tarjeta de debito -[Translation - Buy with debit card]: Hola! Quiero comprar unos juegos en linea para mi x-box, puedo hacer el pago con tarjeta de debito? -[Translation - Hello! I want to buy some online games for my x-box, can I make the payment by...
  7. Cargo A Tarjeta De Debito. [Debit card charge.]

in XBoX Sales and Promo
    Cargo A Tarjeta De Debito. [Debit card charge.]: Buena noche a todos, quisera saber si alguno de ustedes podria decirme como cancelar un cargo que mes a mes tengo a mi tarjeta de debito, esto haciendo referencia a un cargo de Producto Microsoft...
  8. No puedo comprar con mi cuenta microsoft y mi tarjeta de debito [Translation - I can not...

in XBoX on Consoles
    No puedo comprar con mi cuenta microsoft y mi tarjeta de debito [Translation - I can not...: No me deja comprar con mi cuenta microsoft y mi tarjeta de debito -------- [Mod Translation -I'm not allowed to buy with my microsoft account and my debit card ]...
  9. debito indevido (Improper Debito)

in XBoX on Consoles
    debito indevido (Improper Debito): Boa tarde, Ontem caiu um lançamento de 149,00 no meu cartão de credito referente a renovação do Xbox Live. Não solicitei renovação e gostaria de estornar o debito, ate porque se paga antecipado...
  10. Viabilizar a opção de pagamento no Xbox One via cartão de debito automatico. ...

in XBoX Games and Apps
    Viabilizar a opção de pagamento no Xbox One via cartão de debito automatico. ...: no possibility of microsoft provide a form of payment on Xbox One, debit account, debit card. Because they only have a credit card available. would be much easier if we had this payment option is...