Dados salvos XBOX 360 no XBOX ONE.[Data saved XBOX 360 on XBOX ONE.]

Discus and support Dados salvos XBOX 360 no XBOX ONE.[Data saved XBOX 360 on XBOX ONE.] in XBoX Games and Apps to solve the problem; Bom Dia! Peço o que resolvam o problema dos dados salvos em nuvem de jogos do XBOX 360 no XBOX ONE. Os dados salvos ex. (Forza Horizon, Xbox 360) Não... Discussion in 'XBoX Games and Apps' started by AndréOrasmo, Apr 21, 2019.

1. AndréOrasmo
    AndréOrasmo Guest

Bom Dia!

Peço o que resolvam o problema dos dados salvos em nuvem de jogos do XBOX 360 no XBOX ONE.

Os dados salvos ex. (Forza Horizon, Xbox 360) Não pode ser deletado de forma definitiva!

Toda vez que os dados são Salvos em nuvem não há como apagar e recomeçar o jogo.!

Isso é bem frustrante. Gostaria de jogar novamente os jogos e não consigo deletar os dados salvos antigos( em nuvem).
    Grato pela ajuda.

[Translation - Good Morning! I ask you to solve the problem of data saved in the XBOX 360 game cloud on XBOX ONE. The saved data ex. (Forza Horizon, Xbox 360) It can not be definitively deleted! Every time the data is saved in the cloud there is
    no way to delete and start the game again! This is very frustrating. I would like to play the games again and I can not delete the old saved data (in the cloud).Thanks for the help.]

:)

AndréOrasmo, Apr 21, 2019
  2. XBF Brad A Win User

Hi Andrre,

Thanks for coming to the forums and keeping us updated. Go to my games and apps>highlight the game Forza Horizon>hit the start(menu button)>go down to manage game and add ons. Then you will locate the save data highlight your profile save data and hit a.
    A box should come up and say delete everywhere or delete from console. Delete everywhere will delete from the Xbox console and the cloud.

Thanks,

Brad
  3. AndréOrasmo Win User

Boa noite, essa opção de delatar no console ou nuvem não aparece! Por favor ajude

[Translation-Good evening, this option to delete on the console or cloud does not appear! Please help]
  4. SuprX BR Win User

No xbox one, quando seleciona dados salvos e deleta, aparece a opção se quer deletar apenas no console ou na nuvem; tentou isso?

[Translation - In xbox one, when you select saved data and delete, the option appears if you want to delete only in the console or in the cloud; Did you try this?]
  5. WPAK Win User

DATI SALVATI SU UN GIOCO 360 .[DATA SAVED ON A GAME 360.]

Web translation:

DATA SAVED ON A GAME 360.

HAPPY EVERYONE IF I HAVE SAVED A GAME 360 NN STILL COMPATIBLE WITH XBOX ONE, IF I BUY THE XBX ONE GAME THE DATA SAVED THEIR RECOVERY ??????????

Response:

Hi there,

if the save game is correctly saved on Xbox Live via cloud storage and the 360 game is supported via Backwards compatibility on Xbox One and you are using the same account on Xbox One as on the Xbox 360 then the save game should be available.

For more information or questions regarding Backwards compatibility please see this link:

https://support.xbox.com/xbox-one/console/compatibility-with-xbox-360-faq
  6. SpottierF4k3 Win User

Erro E208 000001E7 00000005 ao inicializar o Xbox One [Error E208 000001E7 00000005 when booting your Xbox One]

Eu não sei nenhuma solução, mas a mais confiável mesmo é Redefinir o Xbox, se eu me engano, dá para manter os Apps e Jogos, porém tu vai perder todas as contas, e dados de jogos, mas o Xbox salva os dados do jogo na conta na núvem, então ao entrar com a
    sua conta novamente e jogar algum jogo, o Xbox vai pegar os dados salvos na núvem.

[Translation-I do not know any solution, but the most reliable is to Reset the Xbox, if I'm mistaken, you can keep the Apps and Games, however you will lose all accounts, and game data, but Xbox saves the game data in the account in the cloud, so
    when you log in with your account again and play some game, the Xbox will get the data saved in the cloud.]
Thema:

Loading...
  1. Dados salvos XBOX 360 no XBOX ONE.[Data saved XBOX 360 on XBOX ONE.] - Similar Threads - Dados salvos 360

2. Xbox Gamepass PC - Erro ao Alterar Onde Novo Conteúdo É Salvo[Xbox Game Pass PC - Error...

in XBoX Games and Apps
    Xbox Gamepass PC - Erro ao Alterar Onde Novo Conteúdo É Salvo[Xbox Game Pass PC - Error...: Olá, boa noite. Eu reinstalei o Windows 10 no meu SSD, porém meu HD ficou intacto. Eu consigo instalar os apps e jogos da Xbox Gamepass no SSD, mas para instalá-los no HD, preciso Alterar onde o...
  3. mundos salvo na aplicação [worlds saved in the application]

in XBoX Games and Apps
    mundos salvo na aplicação [worlds saved in the application]: tenho ums mundo que foram salvos na aplicação no meu Minecraft de celular .queria saber se tem alguma forma de passar eles para o armazenamento externo para está trocando de dispositivo (obs ele...
  4. No me han dado un logro que hago? [Haven't you given me an achievement I do?]

in XBoX Games and Apps
    No me han dado un logro que hago? [Haven't you given me an achievement I do?]: Hace 6 días complete los requisitos de un logro y no me lo han dado y ya hice todo lo que decía la asistencia de xbox entonces que hago? El juego es dragon xenoverse 2 y el logro es: ¡Todos denme...
  5. Urgente: Se me ha dado por revisar mi cuenta de Microsoft y me encontrado con algo extraño.

in XBoX Accessibility
    Urgente: Se me ha dado por revisar mi cuenta de Microsoft y me encontrado con algo extraño.: Se me ha dado por revisar mi cuenta de Microsoft y me encontrado con algo extraño. Vi que en la parte de Xbox, mi cuenta tiene otro nombre y otra foto, la cual nunca he cambiado, de hecho, nunca...
  6. BLOQUEO DE CUENTAS DE UN JUGADOR A OTRO, ¿Quién les ha dado permiso?[Translate- Blocking ...

in XBoX on Consoles
    BLOQUEO DE CUENTAS DE UN JUGADOR A OTRO, ¿Quién les ha dado permiso?[Translate- Blocking ...: Dto. de Microsoft XBOX ONE servicios técnicos. El comunico allí mismo refiero Los juegos en línea ahora en concreto arco iris de **** en Xbox One, aunque Resultados de la Búsqueda de que un...
  7. I paid for a game and they did not give it to me/ Pague por un juego y no me lo han dado.

in XBoX Sales and Promo
    I paid for a game and they did not give it to me/ Pague por un juego y no me lo han dado.: El jueves 27 quise comprar Dark Souls Remastered, pague con $738 pesos mexicanos a travez de PayPal y $30 en saldo de cuenta. Me mostro un error y que no podia terminar la compra, lo volvi a...
  8. BLOQUEO DE CUENTAS DE UN JUGADOR A OTRO, ¿quien les ha dado permiso? [Blocking accounts from ...

in XBoX Games and Apps
    BLOQUEO DE CUENTAS DE UN JUGADOR A OTRO, ¿quien les ha dado permiso? [Blocking accounts from ...: BLOQUEO DE CUENTAS DE UN JUGADOR A OTRO, ¿Quién les ha dado permiso? Dto. de soportes técnicos de Microsoft. Les communico y me refiero a los juegos en línea, en concreto rainbow sex en Xbox...
  9. If your looking for an Organization to play with check out Salvo Gaming

in XBoX Games and Apps
    If your looking for an Organization to play with check out Salvo Gaming: Morning all, I am part of Salvo Gaming, we are a multi-game, multi-platform gaming community that was primarily Call of Duty and professional only. We now have opened a community side of Salvo and...
  10. Cartão salvo em outra conta que não tenho acesso

in XBoX on Consoles
    Cartão salvo em outra conta que não tenho acesso: O problema é o seguinte, meu filho trouxe um amigo pra casa para brincar xbox e crie uma outra conta, até ai tudo bem, por que ele passou meu cartão de crédito para assinar 14 dias grátis de xbox...