Dados do Xbox 360 no Xbox One

Discus and support Dados do Xbox 360 no Xbox One in XBoX Games and Apps to solve the problem; Olá. Há alguns anos, comprei dois complementos para o jogo Burnout Paradise no Xbox 360, que era de CD (original). E recentemente, instalei o jogo... Discussion in 'XBoX Games and Apps' started by Emanuel Sandoval Zedan, Nov 23, 2020.

1. Dados do Xbox 360 no Xbox One

Olá.

Há alguns anos, comprei dois complementos para o jogo Burnout Paradise no Xbox 360, que era de CD (original). E recentemente, instalei o jogo remasterizado pelo EA Play Hub (como parte do Game Pass Ultimate). Eu queria saber como eu transfiro os complementos
    e o jogo salvo para o Xbox One.

:)

Emanuel Sandoval Zedan, Nov 23, 2020
  2. Obsessive Power Win User

Hi,

The save games you had on the 360 are not compatible with the remastered game. You don't need the DLC (the add-ons) as the remaster contains all of the DLC of the original game.
  3. gaga pro Win User

desbloqueio

Eu tinha um xbox destravado de 2007 mais agr to querendo comprar um para jogar na live.Sera q se eu usar meu nome e meus dados como esta na conta da live do xbox destravado posso ser banido ou devo usar dados do meu pai por exemplo?Grato a todos!
  4. gaga pro Win User

desbloqueio

Eu tinha um xbox destravado de 2007 mais agr to querendo comprar um para jogar na live.Sera q se eu usar meu nome e meus dados como esta na conta da live do xbox destravado posso ser banido ou devo usar dados do meu pai por exemplo?Grato a todos!
  5. XBF Brad A Win User

Dados salvos XBOX 360 no XBOX ONE.[Data saved XBOX 360 on XBOX ONE.]

Hi Andrre,

Thanks for coming to the forums and keeping us updated. Go to my games and apps>highlight the game Forza Horizon>hit the start(menu button)>go down to manage game and add ons. Then you will locate the save data highlight your profile save data and hit a.
    A box should come up and say delete everywhere or delete from console. Delete everywhere will delete from the Xbox console and the cloud.

Thanks,

Brad
  6. AndréOrasmo Win User

Dados salvos XBOX 360 no XBOX ONE.[Data saved XBOX 360 on XBOX ONE.]

Boa noite, essa opção de delatar no console ou nuvem não aparece! Por favor ajude

[Translation-Good evening, this option to delete on the console or cloud does not appear! Please help]
Thema:

Loading...
  1. Dados do Xbox 360 no Xbox One - Similar Threads - Dados 360

2. Habilitar juegos de xbox 360 para store argentina

in XboX Insiders
    Habilitar juegos de xbox 360 para store argentina: Quiero hacer una petición para que por favor Microsoft y xbox, permitan comprar más juegos de 360 en especial, me gustaría poder conseguir el silent hill homecoming, silent hill downpour y metal...
  3. My Xbox 360 cloud saves are corrupted on my Series X.

in XboX Insiders
    My Xbox 360 cloud saves are corrupted on my Series X.: Hi, I'm having trouble with my Xbox Series X. I reset the console on December 13, 2025, and since then, all my Xbox 360 save files are corrupted on my console. But my data is in the cloud, so I...
  4. looks like windows 11 will run alll the xbox series x and 360 and one and classic library

in XboX Insiders
    looks like windows 11 will run alll the xbox series x and 360 and one and classic library: https://insider-gaming.com/xbox-bringing-original-and-xbox-360-games-to-pc-via-emulation-its-claimed/ well i dont know what to say i think should have all xbox classic and 360 games including...
  5. Let players repair corrupted save files on Xbox for all generations (Xbox 360 and newer)

in XboX Insiders
    Let players repair corrupted save files on Xbox for all generations (Xbox 360 and newer): Sometimes game save files become corrupted or unreadable, which can cause players to lose hours or even years of progress. Currently, there’s no way to repair or recover these saves directly on...
  6. No me han dado un logro que hago? [Haven't you given me an achievement I do?]

in XBoX Games and Apps
    No me han dado un logro que hago? [Haven't you given me an achievement I do?]: Hace 6 días complete los requisitos de un logro y no me lo han dado y ya hice todo lo que decía la asistencia de xbox entonces que hago? El juego es dragon xenoverse 2 y el logro es: ¡Todos denme...
  7. Urgente: Se me ha dado por revisar mi cuenta de Microsoft y me encontrado con algo extraño.

in XBoX Accessibility
    Urgente: Se me ha dado por revisar mi cuenta de Microsoft y me encontrado con algo extraño.: Se me ha dado por revisar mi cuenta de Microsoft y me encontrado con algo extraño. Vi que en la parte de Xbox, mi cuenta tiene otro nombre y otra foto, la cual nunca he cambiado, de hecho, nunca...
  8. BLOQUEO DE CUENTAS DE UN JUGADOR A OTRO, ¿Quién les ha dado permiso?[Translate- Blocking ...

in XBoX on Consoles
    BLOQUEO DE CUENTAS DE UN JUGADOR A OTRO, ¿Quién les ha dado permiso?[Translate- Blocking ...: Dto. de Microsoft XBOX ONE servicios técnicos. El comunico allí mismo refiero Los juegos en línea ahora en concreto arco iris de **** en Xbox One, aunque Resultados de la Búsqueda de que un...
  9. I paid for a game and they did not give it to me/ Pague por un juego y no me lo han dado.

in XBoX Sales and Promo
    I paid for a game and they did not give it to me/ Pague por un juego y no me lo han dado.: El jueves 27 quise comprar Dark Souls Remastered, pague con $738 pesos mexicanos a travez de PayPal y $30 en saldo de cuenta. Me mostro un error y que no podia terminar la compra, lo volvi a...
  10. BLOQUEO DE CUENTAS DE UN JUGADOR A OTRO, ¿quien les ha dado permiso? [Blocking accounts from ...

in XBoX Games and Apps
    BLOQUEO DE CUENTAS DE UN JUGADOR A OTRO, ¿quien les ha dado permiso? [Blocking accounts from ...: BLOQUEO DE CUENTAS DE UN JUGADOR A OTRO, ¿Quién les ha dado permiso? Dto. de soportes técnicos de Microsoft. Les communico y me refiero a los juegos en línea, en concreto rainbow sex en Xbox...