Cuenta suspendida en Rewards [Account suspended in Rewards]

Discus and support Cuenta suspendida en Rewards [Account suspended in Rewards] in XBoX Sales and Promo to solve the problem; He recibido un correo y suspensión por parte de Microsoft rewards haciendome saber que mi cuenta ya no podria recibir puntos y que estaría suspendida,... Discussion in 'XBoX Sales and Promo' started by RachiAH, Apr 11, 2020.

1. RachiAH
    RachiAH Guest

He recibido un correo y suspensión por parte de Microsoft rewards haciendome saber que mi cuenta ya no podria recibir puntos y que estaría suspendida, lo cual me parece extraño ya que he leído el código de conducta y no considero infringir
    ninguna norma. ¿Cómo puedo hacer que eliminen la suspension de mi cuenta de Microsoft rewards? El soporte Técnico no puede ayudarme en esta situación.

[Translation-I have received an email and suspension from Microsoft rewards knowing that my account could no longer receive points and that it would be suspended, which I find strange as I have read the code of conduct and do
    not consider violating any rules. How do I get my Microsoft rewards account suspension removed? Technical support cannot help me in this situation.]

:)

RachiAH, Apr 11, 2020
    Error:Failed to connect to localhost port 9200: Connection refused
Thema:

Users found this page by searching for:

1. Xbox rewards por que la suspenden

,
  2. Te suspenden la cuenta de xbox

,
  3. microsoft rewards suspendido tiempo

,