Cuenta irrecuperable minecraft Java para pc [Mod Translation - Unrecoverable account...

Discus and support Cuenta irrecuperable minecraft Java para pc [Mod Translation - Unrecoverable account... in XBoX on Windows to solve the problem; Compre una cuenta en mercado libre en el 2015 ,al identificarse en mojang no me da acceso ni envia correo para ingresar,no me deja cambiar contraseña... Discussion in 'XBoX on Windows' started by Burron XMan, Dec 30, 2019.

1. Burron XMan
    Burron XMan Guest

Cuenta irrecuperable minecraft Java para pc [Mod Translation - Unrecoverable account...

Compre una cuenta en mercado libre en el 2015 ,al identificarse en mojang no me da acceso ni envia correo para ingresar,no me deja cambiar contraseña ni acceso ,no permite migrar y mucho menos acceder logueando en minecraft.net ,microsoft no tiene a nadie
    dando respaldo en ninguna página y mojang esta mudando a soporte.

[Mod Translation - Buy an account in free market in 2015, when you identify yourself in mojang you do not give me access or send mail to enter, it does not allow me to change password or access, it does
    not allow me to migrate and much less access by logging into minecraft.net, microsoft does not have anyone

giving support on any page and mojang is moving to support.]

:)

Burron XMan, Dec 30, 2019
  2. XBF Eladio M Win User

Cuenta irrecuperable minecraft Java para pc [Mod Translation - Unrecoverable account minecraft Java for pc]

Hey Burron

Thank you for taking the time to post this on the Xbox Forums.

Just to confirm, you are attempting to recover your Mojang account, and not your Microsoft account, correct?

If you need help with recovering your Microsoft account, we recommend using the

Lost Password Solution
    wizard as this will provide detailed instructions on different methods you can use to recover your account.

If this is a Mojang account, then we here on the Xbox Forums do not have the necessary tools to effectively assist you with recovering this account.

If you are unable to recover your Mojang account using
    normal means
    , then you would
    Contact Mojang Support
    for further assistance on this matter.

I'm sorry about any confusion or turmoil this might have caused.
  3. H2O Dragneel Win User

Is it possible to get Minecraft Windows 10 for free?

los jugadores que han comprado Minecraft: Java Edition antes del 19 de octubre de 2018 pueden obtener Minecraft para Windows 10 de forma gratuita visitando su cuenta de Mojang, solo asi lo puedes conseguir.
  4. Smwutches Win User

hola amigos! tengo un problema de compatibilidad entre xbox one y windows 10 -[Translation - Hello friends! I have a compatibility issue between xbox one and windows 10]

Tendría que comprar Minecraft para Windows 10 para jugarlo en la PC.

-[Translation - You would have to buy Minecraft for Windows 10 to play it on PC.]
  5. AdrianoMarrano Win User

No puedo desvincular una cuenta para poner otra Minecraft Ps4 [Mod translation-I can't unlink an account to put another Minecraft Ps4]

No sirve de nada, mi problema está en que mi cuenta principal [Mod removed-Personal information] con Gamertag Ocelastaur y 4440 g por los trofeos y no se activa dentro de minecraft al iniciar la sesion con la cuenta de microsoft
    porque aparece un mensaje diciendo que ya esta conectada pero no lo está. Solo puedo iniciar sesion con la de [Mod removed-Personal information] Y para colmo tampoco me deja desvincular esta segunda
    cuenta. Necesito ayuda y a poder ser en español porque aunque lo traduzca no me entendeis.. respuesta rapido porfavor

[Mod translation-It's no use, my problem is that my main account [Mod removed-Personal information] with Gamertag Ocelastaur and 4440 g for trophies and is not activated within minecraft when logging in with the microsoft account because a message
    appears saying it's already connected but it's not. I can only log in with [Mod removed-Personal information] And to top it off, it also doesn't let me unlink this second account. I need help and to be able to be in Spanish because even if I translate it you
    don't understand me.. quick answer please]
  6. Smwutches Win User

Baneo de mi consola. [Translation-Ban of my console]

Si se trata de una prohibición de la cuenta, debe ir a
    http://enforcement.xbox.com
    para obtener información sobre por qué y para ver cómo enviar una revisión de caso.

-----------

[Mod Translation - If it is an account ban, you should go to http://enforcement.xbox.com for information on why and to see how to send a case review. ]
Thema:

Loading...
  1. Cuenta irrecuperable minecraft Java para pc [Mod Translation - Unrecoverable account... - Similar Threads - Cuenta irrecuperable minecraft

2. Alguien que tenga cuenta con left 4 dead 2 para compartir xbox

in XboX Insiders
    Alguien que tenga cuenta con left 4 dead 2 para compartir xbox: . submitted by /u/No_Environment_1404 [link] [comments]
  3. No se cierra cuenta insider mas de 72 horas

in XboX Insiders
    No se cierra cuenta insider mas de 72 horas: Ya pasaron mas de 72 horas y no se quita las actualizaciones insider para poderla regalar, ayuda submitted by /u/Even-Hornet3702 [link] [comments]
  4. Necesito ayuda urgente con mi cuenta Minecraft

in XBoX Accessibility
    Necesito ayuda urgente con mi cuenta Minecraft: Hola buenos dias, necesito ayuda con mi cuenta Minecraft premium, ya que esta logueada con la cuenta de microsoft pero no me permite utilizarla, no se si es porque mi cuenta es gmail o que, pero...
  5. ¿Por qué no puedo jugar multijugador de Battlefield 5 con una cuenta compartida con game pasa?

in XBoX Games and Apps
    ¿Por qué no puedo jugar multijugador de Battlefield 5 con una cuenta compartida con game pasa?: Hello, I have a problem with the game Battlefield 5, the problem I have is that I installed it since they lent me an account with the game pass subscription, it appears that I have to have the...
  6. I CLOSED AN XBOX INSIDER ACCOUNT BY CASUALITY | CERRÉ CUENTA DE DE XBOX INSIDER CASUALMENTE

in XboX Insiders
    I CLOSED AN XBOX INSIDER ACCOUNT BY CASUALITY | CERRÉ CUENTA DE DE XBOX INSIDER CASUALMENTE: EN I need help to be able to reverse the following; I mistakenly closed my xbox insider account when trying to log out and now I can't log in because I get a message saying "We are working to...
  7. How do I use the balance of my Microsoft account? / Como utilizo el saldo de mi cuenta de...

in XBoX Games and Apps
    How do I use the balance of my Microsoft account? / Como utilizo el saldo de mi cuenta de...: Hello, I would like to know how to use the balance I have in my Microsoft account, first it tells me that I have $35 and below I have another amount $3.63 and I can only use the one below, I spent...
  8. Trasladar Minecraft de una cuenta a otra.

in XBoX Accessibility
    Trasladar Minecraft de una cuenta a otra.: Yo tengo Minecraft comprado desde hace muchos años con esta cuenta la cual ya no utilizo y tengo otra. Mi pregunta es si podría trasladar el juego de esta cuenta a la otra nueva de alguna manera,...
  9. Cuenta de xbox activa en diferentes estados ¿es baneable?

in XBoX Accessibility
    Cuenta de xbox activa en diferentes estados ¿es baneable?: Hola amigos disculpen, tengo mi cuenta de xbox activa en dos estados de la republica mexicana. Esto es debido a que le presto mi cuenta a un primo que está en otro estado para que pueda jugar,...
  10. migrar cuenta de mojang

in XBoX Accessibility
    migrar cuenta de mojang: Hace unos meses migre mi cuenta de mojang a Microsoft. Pero ahora quiero acceder a mi cuenta de mojang, y no me deja. ya intente usar mi cuenta de Microsoft para acceder pero no puedo :( Como...