Créditos Rewards

Discus and support Créditos Rewards in XBoX Rewards & Social to solve the problem; Olá equipe Rewards, eu tenho mais de 18.000 créditos e até agora não foram depositados, gostaria de saber quando ficara disponivel em minha conta. Eu... Discussion in 'XBoX Rewards & Social' started by CostlyOdin80013, Jun 14, 2018.

1. Créditos Rewards

Olá equipe Rewards, eu tenho mais de 18.000 créditos e até agora não foram depositados, gostaria de saber quando ficara disponivel em minha conta. Eu enviei um Twitter essa semana para saber a disponibilidade, falaram que seria hoje 14/06/18 mas até agora
    na. Aguardo uma resposta.

:)

CostlyOdin80013, Jun 14, 2018
  2. Dokkus
    Dokkus Guest
    rewards

Hi, I don´t rtecive my rewards, from xbox live rewards, I request 1000 credits, and say that send in 9 april 2014, but I don´t have any new about this, can you help me.

And my son have the same situation

Total de créditos Rewards pendientes: 0 Créditos vitalicios ganados: 1,000 Microsoft Points vitalicios ganados: 10
    Ordenar/ver estado de cuenta:

Total de créditos Rewards pendientes Mes actual Últimos 3 meses Últimos 6 meses Total de Rewards ganados

abril
    [table][tr][td]09/04/14 - Rewards depositados - 1,000 Créditos[/td][/tr][/table]

Imprimir

Dokkus, Jun 14, 2018
  3. Myrewards?

No me depositaron mis créditos rewards

Cesarhomieskin9, Jun 14, 2018
  4. XBLRewards8
    XBLRewards8 Guest

Créditos Rewards

Hello RodrigaoGamer81,

From the previously available FAQ on Vault Credits:

I claimed Rewards Credits from the vault. When will I receive them?

If you claim Rewards Credits from the MyVIP Vault, they should appear as pending in your account within 96 hours. Once they are pending in your account, the normal deposit process kicks in. Generally if you have over 5,000 Rewards Credits
    pending in your account in the first half of any given month, that amount will be converted to your local currency and deposited into your Microsoft account on or around the 30th of that same month. If the Credits show as pending in the second half of the
    month, that amount will be deposited into your Microsoft account on or around the 15th of the next month.

Please note you need at least 5,000 Rewards Credits pending to automatically trigger a deposit, though you can request a deposit for the next scheduled date as long as you have 1,000 Credits pending. Also, if you have ongoing issues with us
    depositing into your account, such as your account not matching up with your billing location, you might want to consider choosing a different prize from the vault, as we won’t be able to deliver your Rewards Credits until the deposit issue is resolved.

You can review when your Credits were pending, as well as when you had 5000 pending, on the MyStatement on the MyRewards page. Please note that due to the large volume of deposits, your deposit will occur around the 15th, including up to a few days before
    or after that date.

XBLRewards8, Jun 15, 2018
  5. XBLRewards8 Win User

Créditos Rewards

Hello RodrigaoGamer81,

From the previously available FAQ on Vault Credits:

I claimed Rewards Credits from the vault. When will I receive them?

If you claim Rewards Credits from the MyVIP Vault, they should appear as pending in your account within 96 hours. Once they are pending in your account, the normal deposit process kicks in. Generally if you have over 5,000 Rewards Credits
    pending in your account in the first half of any given month, that amount will be converted to your local currency and deposited into your Microsoft account on or around the 30th of that same month. If the Credits show as pending in the second half of the
    month, that amount will be deposited into your Microsoft account on or around the 15th of the next month.

Please note you need at least 5,000 Rewards Credits pending to automatically trigger a deposit, though you can request a deposit for the next scheduled date as long as you have 1,000 Credits pending. Also, if you have ongoing issues with us
    depositing into your account, such as your account not matching up with your billing location, you might want to consider choosing a different prize from the vault, as we won’t be able to deliver your Rewards Credits until the deposit issue is resolved.

You can review when your Credits were pending, as well as when you had 5000 pending, on the MyStatement on the MyRewards page. Please note that due to the large volume of deposits, your deposit will occur around the 15th, including up to a few days before
    or after that date.
  6. onyxishere Win User

rewards crédito

7. XBLRewards8 Win User

Beacuse they didn't deposit my 3850 credits rewards

Hello regordete53,

Your 3850 Credits were deposited on March 8th, and deposited into your Microsoft Account as currency. From our FAQ:

¿Cuál es el valor monetario de los créditos Rewards?

5,000 créditos Rewards equivalen a $65.

Since you only received 3850 Credits, you only had a deposit of $50 MXN.
  8. APATO79 Win User

Presentar queja

No me depositaron mis puntos rewards. Obtuve 2000 créditos y aun no me los han depositado
  9. Whitey Black Win User

Debito com a gold (Debito with gold)

Lamento a situação, mas a liberação do pagamento só pode ser paga com dinheiro ou cartão de crédito ou crédito
Thema:

Créditos Rewards

Loading...
  1. Créditos Rewards - Similar Threads - Créditos Rewards

2. Crédito de cuenta de Microsoft no aparece[Microsoft account credit not showing up]

in XBoX Accessibility
    Crédito de cuenta de Microsoft no aparece[Microsoft account credit not showing up]: al canjear 200 pesos de tarjeta de regalo no me aparece como opcion de pago a la hora de querer comprar una subcripcion de game pass ultimate pero cuando me meto a las opciones de pago desde...
  3. Cobrança pela inserção de cartão de crédito para pagamento de assinatura ainda não foi...

in XBoX Sales and Promo
    Cobrança pela inserção de cartão de crédito para pagamento de assinatura ainda não foi...: Assinei o game pass no dia 27 de agosto e fui cobrado uma taxa de 4,00 da microsoft no meu cartão nubank. Pelo que já li na internet essa cobrança é estornada, porém até agora nada aconteceu. O...
  4. Compra cartão de crédito[Translation-Credit card purchase]

in XBoX Games and Apps
    Compra cartão de crédito[Translation-Credit card purchase]: Não contratei nenhum serviço com essa empresa e quero cancelar uma compra que fizeram indevidamente com meu cartão de credito com o jogo google roblox. Como podemos resolver? [Translation-I have...
  5. Alerta indevido de que o cartão de crédito irá expirar.[Translation-Improper alert that the...

in XBoX on Windows
    Alerta indevido de que o cartão de crédito irá expirar.[Translation-Improper alert that the...: Olá. No meu app da xbox (PC) está aparecendo a seguinte mensagem/notificação. [img] Ocorre que meu cartão não está para vencer (5 anos+) e que nunca tive qualquer problema na sua utilização...
  6. Não consigo efetuar comprar com o cartão de crédito [I can't make a credit card purchase]

in XBoX on Consoles
    Não consigo efetuar comprar com o cartão de crédito [I can't make a credit card purchase]: Estou tentando efetuar a compra de um jogo retrocompativil com meu cartão de crédito mas não consigo, simplesmente uma bola verde giratória aparece na tela e logo em seguida surge a mensagem de...
  7. Quitar tarjeta de crédito, cancelar subscripción Xbox

in XBoX Accessibility
    Quitar tarjeta de crédito, cancelar subscripción Xbox: Buenos dias Finalizo mi subscripción de xbox game pass No me interesa renovarla por el momento Y me estan cobrando a una tarjeta a la que no recuerdo haberle asignado pago automático ,...
  8. Cobrança em cartão de crédito[Credit card charge]

in XBoX Games and Apps
    Cobrança em cartão de crédito[Credit card charge]: Meu cartão de crédito ficou gravado e meu filho já fez compras sem minha permissão. Como limpar os dados do cartão de crédito?????? [Translation - My credit card has been recorded and my son has...
  9. Mi tarjeta de crédito ya no es válida y no me dejan cambiar el medio de pago y no puedo...

in XBoX on Consoles
    Mi tarjeta de crédito ya no es válida y no me dejan cambiar el medio de pago y no puedo...: Mi tarjeta de credito anterior ya no es valida y no me aceptan que agregue un nuevo medio de pago y no ouedo pagar mi sucripcion que esta vencida y no puedo jugar xbox live...
  10. Un cargo a mi tarjeta de crédito que no hice[A charge to my credit card that I did not make]

in XBoX Games and Apps
    Un cargo a mi tarjeta de crédito que no hice[A charge to my credit card that I did not make]: Buenas tardes,quiero preguntar por que aparecio un cargo a mi tarjeta de credito que no autorize de Microsoft y que no me fue notificado de dicho movimiento [Translation - Good afternoon, I want...