credito[credit]

Discus and support credito[credit] in XBoX on Consoles to solve the problem; Não consigo resgatar credito.... [Translation - I can't redeem credit ....] db887912-6f3c-4ef4-a647-76c41ce2595e Discussion in 'XBoX on Consoles' started by Eduardo CamposCarabajal, Oct 13, 2020.

1. credito[credit]

Não consigo resgatar credito....

[Translation - I can't redeem credit ....]

:)

Eduardo CamposCarabajal, Oct 13, 2020
  2. XBF Ezra G Win User

credito[credit]

Hello Eduardo CamposCarabajal,

Thank you for your post. I understand you are experiencing an issue with redeeming an Xbox pre-paid card. To troubleshoot this issue, please visit the following page:

Troubleshoot Redeeming Xbox Gift Cards/Codes
    .

I hope this helps.
  3. Altair Section Win User

Microsoft Points Not Deposited into Account

tengo 5000 creditos y me dice que no pueden depositarmelos porque mi region esta mal pero en realidad esta bien soy de mexico y la region igual es de mexico ayuda quiero seguir ganando creditos pero ya no puede porque ya tengo 5000 creditos y necesito que
    me los depositen para que empieze a ganar de nuevo creditos

[Translation: I have 5000 credits and tells me that not they can deposit it me because my region is bad but in reality this good I'm from mexico and the region is Mexico help want to continue earning credits but it can not because I have
    5000 credits and need that they deposit them me to begin to regain credits]
  4. darsof2001 Win User

Eliminar Tarjeta de credito

quiero cambiar la tarjeta de credito por otra

[Translation: I want to change the credit card on the other]
  5. CIDkidzPILLZ Win User

Xbox live gold

Non si può pagare per l'Oro con credito Microsoft.

[Translation - You can't pay for gold with Microsoft credit.]
  6. LiseSchwanck Win User

codigo live gold[codigo live gold]

Assim digitei o código no site, porem havia um cartão de credito registrado no xbox, mas esse cartão de credito foi bloqueado esta sem uso, e o valor reembolsado aparece pra esse cartão.

[Mod translation-So I typed the code on the site, but there was a credit card registered in xbox, but this credit card was blocked is unused, and the refunded amount appears for that card.]
Thema:

credito[credit]

Loading...
  1. credito[credit] - Similar Threads - credito credit

2. Problema ao tentar botar o cartão de credito -[Translation - Problem when trying to put the...

in XBoX Accessibility
    Problema ao tentar botar o cartão de credito -[Translation - Problem when trying to put the...: Boa noite Estou tentando comprar um produto xbox mas sempre que tento botar o cartão de crédito, aparece a seguinte mensagem: Confira as informações fornecidas. Elas não são iguais s deste...
  3. Não estou conseguindo colocar credito na conta [I can't put credit to the account]

in XBoX on Consoles
    Não estou conseguindo colocar credito na conta [I can't put credit to the account]: Boa noite, Não estou conseguindo colocar credito na conta [Mod removed- personal information] para compra de jogo. Gostaria que vocês olhe o motivo. o email que a conta esta cadastrada é:...
  4. tarjeta de credito[credit card]

in XBoX on Consoles
    tarjeta de credito[credit card]: hola buenas, quiero hacer compras de juego para mi xbox one, pero al tratar de agregar mi tarjeta para poder pagar no me la acepta. no tengo ninguna tarjeta asociada y al tratar de hacerlo no me...
  5. Finalização de compra do PayPal pede cartão de credito[Translation-PayPal checkout asks for...

in XBoX Sales and Promo
    Finalização de compra do PayPal pede cartão de credito[Translation-PayPal checkout asks for...: Eu recentemente vi uma promoção do game pass ultimate. Como eu não possuo cartão de crédito, coloquei R $ 10,00 de saldo na minha conta paypal, quando você finalizar uma compra pelo paypal, abrirá...
  6. REEMBOLSO POR DEDUCCION EXCESIVA DE LA TARJETA DE CREDITO

in XBoX Games and Apps
    REEMBOLSO POR DEDUCCION EXCESIVA DE LA TARJETA DE CREDITO: BUENAS NOCHES. EL DIA DE HOY 24 DE MARZO DE 2020. HICE UNA COMPRA A TRAVES DE LA CONSOLA XBOX ONE DE UN GAME PASS, PARA ACCEDER GEAR OF WARS 5, CUANDO HICE LA COMPRA ME DEBITARON DE MI TARJETA...
  7. Cobrança de 4 reais ao adicionar cartao de credito[Translation-4-r alre charge by adding...

in XBoX Sales and Promo
    Cobrança de 4 reais ao adicionar cartao de credito[Translation-4-r alre charge by adding...: Boa tarde... fui cobrado o valor de R$ 4.00 reais indevidamente sem eu ter feito nenhuma compra. eu iria comprar o tom clancy´s the division 2, porem com essa cobrança eu nao consigo...
  8. tenho credito na microsoft sera q eu posso usar esse credito em algum jogo q eu jogo ?...

in XBoX Games and Apps
    tenho credito na microsoft sera q eu posso usar esse credito em algum jogo q eu jogo ?...: sera q eu posso usar meu credito da microsoft eu algum jogo ? [Mod Translation - can i use my microsoft credit In any games?] 71ba3309-1830-4521-87fb-ca96c7d4b72b
  9. Boa tarde! meu filho de 14 anos ativou o cartão de credito do meu esposo na assinatura do...

in XBoX on Consoles
    Boa tarde! meu filho de 14 anos ativou o cartão de credito do meu esposo na assinatura do...: Title Translation: [Good afternoon! My 14-year-old son activated my husband's credit card on the game pass signature without our permission. ] como faço para receber o estorno. Sem contar que foi...
  10. Cisco M20: No tengo tarjeta de credito[I have no credit card]

in XboX Networking Hardware
    Cisco M20: No tengo tarjeta de credito[I have no credit card]: Cisco M20: No tengo tarjeta de credito[I have no credit card] Tendrías que pagarlo con una tarjeta de crédito o Paypal. [Translation - You would have to pay with a credit card or Paypal.]...