Conversão em Saldo
Discus and support Conversão em Saldo in XBoX Rewards & Social to solve the problem; Detalhes; foi diro que ate o dia 15 seria depositado o valor referente aos crediros ate agora nada... Teria como fazer a conversão já que a opção não... Discussion in 'XBoX Rewards & Social' started by LODRAIKO01, Jun 18, 2018.
Thema:
Conversão em Saldo
Loading...
-
Conversão em Saldo - Similar Threads - Conversão Saldo
-
My Micro soft account are given me two different saldo and when I tried to buy a game he is...
in XBoX AccessibilityMy Micro soft account are given me two different saldo and when I tried to buy a game he is...: My Micro soft account are given me two different saldo and when I tried to buy a gme he is [img] allowing me to do this dd123dbf-383c-459b-aa55-0a2781cbe07e -
How do I use the balance of my Microsoft account? / Como utilizo el saldo de mi cuenta de...
in XBoX Games and AppsHow do I use the balance of my Microsoft account? / Como utilizo el saldo de mi cuenta de...: Hello, I would like to know how to use the balance I have in my Microsoft account, first it tells me that I have $35 and below I have another amount $3.63 and I can only use the one below, I spent... -
i cant use my microsoft saldo?
in XBoX Accessibilityi cant use my microsoft saldo?: why cant i used my microsoft saldo i bought a 15 euro microsoft card but i cant use my saldo pls help me 24485278-100b-4fec-8dc0-8fe739f280d8 -
i cant use my microsoft saldo?
in XBoX Accessibilityi cant use my microsoft saldo?: why cant i used my microsoft saldo i bought a 15 euro microsoft card but i cant use my saldo pls help me 24485278-100b-4fec-8dc0-8fe739f280d8 -
¿Cómo pago un servicio suscripción vencida con el saldo de la cuenta Microsoft? How do I...
in XBoX Sales and Promo¿Cómo pago un servicio suscripción vencida con el saldo de la cuenta Microsoft? How do I...: Buen día, lo que pasa es que quiero renovar mi suscripción de Fortnite Crew con lo que tengo en la cuenta, ya llevo tres meses haiendo esto, el problema radica es que se me venció la suscripción... -
conversão de xbox live gold para game pass ultimate[Translation-conversion from xbox live...
in XBoX Sales and Promoconversão de xbox live gold para game pass ultimate[Translation-conversion from xbox live...: Atualmente ainda é possível converter 12 meses de live gold em formato de gift card comprado por exemplo nas Lojas Americanas, em 12 meses de game pass ultimate? Tenho essa dúvida pois sou novo na... -
Conversão errada[Translation-Wrong conversion]
in XBoX on ConsolesConversão errada[Translation-Wrong conversion]: Olá eu tinha umove gold de 12 meses e utilizei o gamepass ultimate de 2 meses por cima e quando o gamepass ultimate acabou meu live gold não conta mais. Oque posso fazer em relação a isso?... -
Conversão game pass[Game pass conversion]
in XBoX on ConsolesConversão game pass[Game pass conversion]: Assinei o game pass ultimate mais nao sabia que convertia o live gold... Como cancelo isso? [Translation - I signed the ultimate game pass but I didn't know it would convert live gold ... How do... -
Conversão para Xbox Ultimate [Mod Translated - Xbox Ultimate Conversion]
in XBoX Sales and PromoConversão para Xbox Ultimate [Mod Translated - Xbox Ultimate Conversion]: Comprei 1 ano de Xbox Live Gold no varejo, e ja registrei o codigo na minha conta Xbox. Agora quero fazer a conversão para o Xbox Game Pass Ultimate, e gostaria de saber se é possivel e qual o...