Conta Xboxlive rackeada [Translation - Racked Xboxlive Account]

Discus and support Conta Xboxlive rackeada [Translation - Racked Xboxlive Account] in XBoX Accessibility to solve the problem; Boa tarde, Tenho uma conta Microsoft que aparentemente teve seus email alterado indevidamente. Quando meu filho foi acessar a conta dele no Xbox... Discussion in 'XBoX Accessibility' started by CacauGalvão, Sep 23, 2019.

1. CacauGalvão
    CacauGalvão Guest

Boa tarde,

Tenho uma conta Microsoft que aparentemente teve seus email alterado indevidamente. Quando meu filho foi acessar a conta dele no Xbox estava aparecendo outro email diferente do nosso, ele anotou esse email, mas nao estamos conseguindo recuperar a conta.

Apos isso, na tentativa de acessar os dados novamente, tentamos criar a uma nova conta com o mesmo dados, conseguimos criar, mas agora nao conseguimos acessar a conta anterior, os arquivos do Ondrive que estao nessa conta anterior aparecem pra mim mas nao
    consigo salvar. Os dados da conta do meu filho tambem nao conseguimos mais entrar, porque quando usamos o nosso email aparece a conta nova, como se realmente a antiga tivesse o email alterado. Vejam se podem me ajudar.

____

[Translation - Good afternoon,

I have a Microsoft account that apparently had your email changed improperly.
    When my son went to access his account on Xbox was appearing another email other than ours, he wrote down this email, but we are unable to recover the account.

After that, trying to access the data again, we try to create a new account with the same data, we can create it, but now we can't access the previous account, the Onedrive files that are in that previous account appear to me but I can't save
    . My son's account data can not be entered either, because when we use our email the new account appears, as if the old one really had the email changed.
    See if you can help me.]

:)

CacauGalvão, Sep 23, 2019
  2. Njal the Blue Win User

3. Phoenix_Reins Win User

Hi Cacau,

Have you tried the following;

Can’t access your account?

You can recover your account, even if a hacker has changed the password. If your account has been hacked, first try to reset your password. If you previously connected your account with an additional email address and/or a mobile phone number, we'll send
    your new password there. You don’t need to know the password to reset it.

To reset your Microsoft account password online, go to Get back into your account and follow these steps:

1. On the Why can’t you sign in? screen, select the issue that is preventing you from signing in and click Next.
    2. On the Recover your account screen, enter your Microsoft account in the first text box. If you don't know your Microsoft account, see Find
      your Microsoft account email address or password
      .
      In the second text box, type the characters displayed on the screen. This is to verify that you aren’t a robot. Click Next to continue.
    3. On the We need to verify your identity screen, you’ll be given the option of the having a reset link sent to you by email, or having a code sent to your phone. Choose the option that works best for you:
      • Email: Choose this option to have a reset link sent to the alternate email address associated with your account. When you open the password reset email, click the link to reset your password.
      • Text: Choose this option if you have associated a phone with your account where you can receive a security code by text or voicemail. If you choose this option, you'll be asked to re-enter the last four digits of your phone number as an additional
        security measure.
      If you can use one of these options, click YES below after you receive your password reset link or code. Otherwise, continue to the next section.
    What to do if you can’t use any of the password reset options

If you can't use any of the password reset options, select I don’t have any of these on the We need to verify your identity screen. Follow these steps to access the online account recovery form:

1. In the Contact email address text box, enter a current email address where we can contact you.
    2. Click Next.
    3. To make sure we have the correct contact email, we will send a code to that address and ask you to enter it.
    To help maintain the security of your Microsoft account, you’ll be prompted for the identification information you provided when you initially set up your account. Fill in as many of the boxes as you can.

Tips for completing the online account recovery form

• Answer as many questions as you can. Your answers don’t have to be perfect; provide as much information as possible.
    • Use the information you provided when you created the account or last updated it. If you have moved since you created your account, your information may still include your old address.
    • Submit the form from a computer you frequently use.
    • Keep in mind that your email address may be country specific. For example, if you created your account in Sweden, your domain would be “hotmail.co.se” instead of “hotmail.com.”
    After you complete the online account recovery form, you'll receive an email acknowledging that your request has been received. You'll receive a response to that request within 24 hours (generally much sooner).

Note The password reset link will expire within 72 hours of delivery, so you’ll want to keep an eye out for it. If you don’t receive an email, check your spam or junk folder to see if any of the account recovery emails are there.

If you receive an email with a password reset link, click YES below. If you receive an email notifying you that you did not provide enough information to verify your identity, or if you don’t receive an email at all within 24 hours, click NO below.
  4. XBF Crystal P Win User

conta rackeada [Translation - Rackeada Account]

5. AdamKronus Win User

Xbox One S - Não consigo entrar ou adicionar conta. -Xbox One S - I can't sign in or add an account.=

6. f t0tty Win User

totty

no entiendo porque mea pasado esto yo necesito jugar yo gasto en xboxlive etc..?

[ Translation-do not understand why this last mea I need play I spending on xboxlive etc..?]
Thema:

Loading...
  1. Conta Xboxlive rackeada [Translation - Racked Xboxlive Account] - Similar Threads - Conta Xboxlive rackeada

2. estou tentando encerrar minha conta Xbox insider mas não consigo

in XboX Insiders
    estou tentando encerrar minha conta Xbox insider mas não consigo: Este fim de semana decidi encerrar minha conta no xbox insider por conta de alguns bugs que percebi que estava apresentando em meu Xbox Series S, quero que meu console volte a atualização padrão...
  3. Não consigo logar na minha conta de dev do Xbox

in XBoX on Windows
    Não consigo logar na minha conta de dev do Xbox: Estou tentando logar na minha conta de dev pelo endereço de IP fornecido pelo Xbox (https://11443 e https://xbox:11443), e quando eu digito na barra de pesquisa aparece que não é possível acessar...
  4. Problema ao logar conta no modo desenvolvedor

in XboX Insiders
    Problema ao logar conta no modo desenvolvedor: Estou tentando entrar com a conta no modo desenvolvedor e não consigo. Apesar de ser a mesma conta que comprei a licença, recebo a mensagem de que eu preciso entrar com uma conta que tenha acesso...
  5. Como recupero uma conta antiga

in XBoX Games and Apps
    Como recupero uma conta antiga: Estou tentando recuperar uma conta antiga do minecraft bedrock edition, mas ela é de 2016 e não está aparecendo para mim que eu tenho uma conta / I'm trying to recover an old minecraft bedrock...
  6. Perdi acesso a conta administradora

in XBoX Accessibility
    Perdi acesso a conta administradora: Eu utilizava um antigo email como conta administradora da família microsoft, mas perdi acesso ao email e não utilizo mais, o meu atual email está na família como membro, mas gostaria de mudar para...
  7. Migrar minha conta minecraft java de uma conta microsoft para outra

in XBoX Accessibility
    Migrar minha conta minecraft java de uma conta microsoft para outra: Quando fui regatar minha chave do minecraft java, acabei logando numa conta errada, gostaria de saber se conigo migra-la para a minha conta principal da microsoft. Moderator note - Moved from...
  8. Não consigo fazer o login na conta da microsoft pelo launcher do minecraft, está dando erro

in XBoX Accessibility
    Não consigo fazer o login na conta da microsoft pelo launcher do minecraft, está dando erro: Baixei o minecraft pelo game pass, ai fui logar nele e me deparei com um erro, que eu não conseguia logar minha conta da microsoft para jogar nele. [Moderator removed image] [Moderador removeu...
  9. Nao consigo logar com o meu email da minha conta minecraft [Cannot log in with email to...

in XBoX Accessibility
    Nao consigo logar com o meu email da minha conta minecraft [Cannot log in with email to...: Ola, eu nao consigo logar com o meu email da minha conta minecraft, pois quando eu comprei o minecraft em 2016 eu era criança entao eu coloquei o email errado, eu coloquei (exemplo)@hotmail.com.pt...
  10. Criei um conta no Outlook.com para jogar no xbox game pass

in XBoX Accessibility
    Criei um conta no Outlook.com para jogar no xbox game pass: Crei um conta somente para jogar no game pass, meu objetivo era jogar apenas um jogo especifico, só que acabei esquecendo a senha e agora não consigo mais acessar a conta porque pede informações...